هر روز با یک پیام در :

شبکه حقیقت بهائیت را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید . 

حقیقت بهائیت در ایتا : 
eitaa.com/baharoom

حقیقت بهائیت در سروش : 
sapp.ir/baharoom

حقیقت بهائیت در اینستاگرام :
instagram.com/baharoom1

حقیقت بهائیت در آپارات :
aparat.com/bahai

حقیقت بهائیت در تلگرام : 
telegram.me/baharoom
کوتاه از متون بهائی
بهاء الله (پیامبر ساختگی بهائیت) در مقام تمجید از یکی از یارانش مینویسد: 
لولاه ما استوی الله علی عرش الصمدانیته و ما علی کرسی الوحدانیته.
اگر ملا حسین بشرویه ای نبود خدا بر عرش  بی نیازی و بر کرسی وحدانیت مستقر و تثبیت نمی شد.

و اینچنین است حکایت خداوندی که وحدانیت و بی نیازی خود را نیازمند یک بشر است 
در الهیات بهائی

ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آمار مراجعات
مهمان :  195
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  1791
دیروز :  1952
کل مشاهده :  3533758
تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

یک بهائی امروز در استان البرز بعد از تحقیق و پژوهش پیرامون اسلام و عقاید شیعیان ، از بهائیت اعلام برائت کرد.
آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

با توجه به اختلالات پیش آمده در کانال تلگرامی حقیقت بهائیت ، تا اطلاع ثانوی می توانید اخبار و نوشته های ما را در پیام رسان سروش دنبال نمایید . آدرس : http://sapp.ir/baharoom
ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

اداره کل همکاری های تبلیغی و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه برگزار می‏کند: ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور ( برادران و خواهران ) به صورت مجازی
حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

نمی‌دانم آن نماینده چطور به خود اجازه داده است که شهروندان بهایی که به تنهایی نزدیک به ۳۰۰ هزار هستند را فراموش کند و یا یهودیان و یا دراویش و یا مندایی ها و یا زرتشتی ها و…
مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یغموری در واحد تولید اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه به ثمر رسیده و در حال حاضر آماده پخش از یکی از شبکه های سراسری است.
پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

منزل حسینعلی نوری (بهاء) پیامبر ساختگی فرقه بهائیت، صبح یک‌شنبه (12 اردیبهشت 95 ه‍.ش) به دستور مرجع قضائی پلمپ شد.
ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه‌های علمیه، از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره جدید آشنایی و نقد و بررسی، بهائیت، وهابیت، و زرتشت نام‌نویسی می‌کند.
دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

ماهیت این نوشتار سیاسی نیست . آنچه در ادامه می آید نه در جهت چشم پوشی و دفاع از خانواده هاشمی رفسنجانی و عمل شرم آور فائزه است و نه در راستای هر نوع برداشت سیاسی . این یک نوشتار اعتقادی است
وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

آقای هاشمی رفسنجانی آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از بهائیت دفاع شود؟ خدای بهاییت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟
حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

استاد علیرضا روزبهانی در برنامه شعبده شوم : رهبران بهائیت به دنیای ناچیز خود نگاه می‌کنند و برای اینکه خود را در قامت دین معرفی کنند ،تلاش کرده اند که اشاراتی به دنیای پس از مرگ داشته باشند.
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
المهدیون دات آی آر
لوگوی جریان مدعی یمانی

اخیرا اشخاصی به تبلیغ یکی از جریان های مدعی مهدویت به نام احمد الحسن یمانی در برخی مناطق مشغول شده اند .
لذا سایت المهدیون دات آی آر در صدد پاسخ به سوالاتی در این زمینه می باشد :
ـــ جریان المهدیون چیست؟
ـــ احمد الحسن کیست؟
ـــ چه سابقه ای دارد ؟
ـــ ادعاها و مطالب او چیست؟
ـــ این جریان از کجا آب می خورد و وابسته به کجاست؟
ـــ عملکرد آنها چه بوده است؟
ـــ تکلیف مومنین در برابر اینگونه جریانات چیست؟

http://almahdyoon.ir
سال۱۳۹۹ سال جهش تولید
تازه ترین مقالات
1391/01/16 14:21

تعریف و تمجید مصطفی کواکبیان از هژبر یزدانی غارتگر بهائی در عصر پهلوی

تعریف و تمجید مصطفی کواکبیان از هژبر یزدانی غارتگر بهائی در عصر پهلوی
مصطفی کواکبیان نماینده و کاندیدای اصلاح طلب مجلس در ایام انتخابات و در پایگاه اینترنتی خود به شدت از فقدان همشهری بهایی اش ابراز ناراحتی کرده است.وی در قسمت معرفی مهدیشهر سمنان نوشته است:
" پایه گذاری صنعت در شهرستان مهدیشهر(سنگسر) به دهه ۱۳۵۰ شمسی باز می گردد . در این دهه هژبر یزدانی سرمایه دار فقید سنگسری ، طرح ایجاد ۱۳ کارخانه عظیم را در جنوب غربی مهدیشهر به اجرا درآورد . تا پیش از وقوع انقلاب ۵۷ و کوچ اجباری او به کاستاریکا، وی سه کارخانه ریسندگی پاکریس، کفش اطمینان و پی وی سی، را به ثمر نشاند و سنگسر آنروز عملا به شهری مهاجرپذیر بدل شد.

پس از خروج او از کشور، روند رشد صنعت مهدیشهر پس از وقفه ای طولانی مدت باردیگر سیر صعودی یافت و به تدریج واحدهای دیگری در کنار کارخانجات هژبر یزدانی شکل گرفت"

البته آقای کواکبیان نگفته که چرا امروز سنگ هژبر بهایی را به سینه می زند؟ و از او بعنوان سرمایه دار فقید که در سال ۵۷ کوچ اجباری کرد یاد می کند؟!
احتمالا جناب کواکبیان نیک می داند که تراکم سرمايه در دست هژبر يزداني به حدي بود که او تمام ساختمان هاي بزرگ تهران نظير ساختمان پلاسکو و ساختمان آلومينيوم و برج سپهر - محل کنوني شعبه مرکزي بانک صادرات - را خريداري کرد. وي مالک هزاران رأس گوسفند بود. تعداد گوسفندان هژبر يزداني به حدي زياد بود که وي در يک مورد ۴۰۰ سگ گله از خارج به ايران وارد کرد!
وي افزون بر بهره برداري از شير و مواد لبني و گوشت اين گوسفندان، چرم آنها را در کارخانه هاي چرمسازي خويش فرآوري مي کرد و سپس آنها را به صورت کفش هاي دست دوز گرانقيمت به بازار مي فرستاد. هژبر يزداني براي توليد اين کفش ها کارخانه هاي کفش ايران و فروشگاه هاي زنجيره اي آن را ايجاد کرده بود و کفش هاي توليدي خود را به صورت انحصاري در فروشگاه هاي کفش ايران به فروش مي رساند.
وي براي خود گارد و محافظان مخصوص داشت و هر واحد تجاري يا کارخانه اي را که اداره مي کرد به زور از مالکش خريداري مي نمود!



نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : میثم تاریخ : 1391/02/07 11:43

گور بابای همه بهایی های کثیف . به امید روزی که هیچ بهایی در ایران وجود نداشته باشه .

پاسخ
نویسنده : nambahman@yahoo.com تاریخ : 1391/02/26 04:23

وای به حال یک نماینده ی مجلس که اینقدر نسبت به مسائل بی اطلاع است و امان از دست بهائی ها که مثل قوم یهود نبض اقتصاد را با پولهای باد آورده در دست می گیرند.

پاسخ
نویسنده : ملک  تاریخ : 1391/03/01 06:48

من اهل شهرستان مهدیشهرم،هژبر اصلا همشهری کواکبیان نبوده!! کواکبیان سمنانی بوده،هژبر سنگسری(مهدیشهری)،تو مهدیشهر هژبر خریداری نداره نمیدونم چرا کواکبیان اینقدر دوسش داره،هژبر از شاه بیشتر سرمایه ایران رو خارج کرد،تا حدی که رفت اونور یه جزیره خرید. کواکبیان هم به خاطر اینکه با مهدیشهریا خوب نیست این حرفها رو زده تا بگه که مردم مهدیشهر بهائی هستن که سخت در اشتباهه چون یه نفر بهائی تو مهدیشهر نیستن. جالب بدونید همین هژبر یه رفیق بهائی داشته به نام نصیری سمنانی و الان تو سمنان بهائی زیاد هستن. با دزدی ها و دوز و کلک های نصیری سمنان شد مرکز استان. جالبه بدونید اون موقع که سمنان مرکز استان شد پر جمعیت ترین و با امکانات ترین شهر استان بعد از شاهرود مهدیشهر بوده. شما تو ایران خسیس تر و دزد تر از سمنانی ها پیدا نمیکنی

پاسخ
نویسنده : اسی تاریخ : 1394/04/26 22:19

دوست عزیز اولا باس وضو بگیری و بعدش در مورد سمنانیا حرف بزنی
و دوم اینکه لطفا خفه شو!!!

پاسخ
نویسنده : Hs تاریخ : 1396/01/23 14:39

خاک تو اون سرت که آبروی سنگسر بردی مزدور فاشیست

پاسخ
نویسنده : ی؛س تاریخ : 1391/03/03 05:23

اقای هژبر مرد بزرگی بود و در ضمن دایی مادرم هم بود؛اینقدر افراط گر نباشید مسلمانان شیعه

پاسخ
نویسنده : ساجد تاریخ : 1392/06/08 13:58

درود بر هژبر:رابین هود زمان خودش بود.حداقل10هزاربدبخت بیچاره تو کارخونه هاش مشغول بودن.اما الان چی.فقط فک وفامیلای مدیر سرکارن

پاسخ
نویسنده : ا،م تاریخ : 1396/12/12 01:14

شما میدونی مادر ایشون کی بود؟

پاسخ
نویسنده : روشنک  تاریخ : 1391/03/11 22:32

آقا یا خانم ی؛س! عجب! نمردیم و معنای بزرگی رو هم از زبان شما فهمیدیم! اگه هیکل هژبرو می گید که البته خیلی مرد بزرگی بوده! اما اگه از نظر انسانی بخوای که مشک آن است که ببوید نه آنکه عطار بگوید درمورد آقای کواکبیان هم که خیلی مردم بهش علاقمند بودن! این افاضاتشون هم مزید بر علل قبلی شد و فکر کنم میخ آخرو کوبید!!!

پاسخ
نویسنده : لی لی تاریخ : 1391/03/28 09:53

به روباهه گفتن شاهدت کیه؟گفت دمم.

پاسخ
نویسنده : B-خودی تاریخ : 1391/04/10 10:59

گور بابایه هرچی وطن فروش حالا فرقی نداره کیه

پاسخ
نویسنده : عليرضا تاریخ : 1391/04/21 04:28

كاري به اعتقادات ايشان ندارم ولي بعنوان يك فردي كه اقتصاد توسعه را به خوبي مي شناخت به ايشان احترام قائلم فقط همين نكته را بدانيد كه شركت ايشان در استراليا بعنوان بزرگترين صادر كننده محصولات پروتيني به آمريكا بزرگترين بازار دنيا مي باشد بازاري كه همه در دنيا عاشق دسترسي به ان را دارند ، حال تصور كنيد ايشان در ايران اين ايده را پيداه مي كردند مي دانيد صنعت دامپروري كشور چقدر پيشرفت مي كرد ؟ چقدر اشتغالزايي مي شد؟

پاسخ
نویسنده : رضوان تاریخ : 1391/04/25 02:09

من فکر میکنم بهاییت دین الهی نیست زیرا شروع بهاییت از بابیت است و با بابیت با اعلام علی محمد شیرازی به عنوان باب امام دوازدهم شیعیان آغاز گردید خود باب به امام حجت بن الحسن العسکری ایمان داشت (تفسیر سوره یوسف)پس اعتقاد بهاییت نادرست است از آنجا که بهاییت تبلیغات سوء روی کودکان انجام میدهد وآنها را به طرف خود میکشاند این عده خبر از اصل بهاییت نداشته باشند.

پاسخ
نویسنده : م تاریخ : 1391/05/04 12:45

مطلبی که بر علیه سمنمانیها نوشته شده برای این است بین سمنان و مهدی شهر تفرقه بیندازه . مرگ برکسانی که بین مردم دو شهر تفرقه می اندازند

پاسخ
نویسنده : مسعود تاریخ : 1391/05/14 02:40

بهائیت قدم به قدم نقشه صهیونیست ها رواجراءمیکنه.بزرگهاشون هم یهودی هستند.مثل ثابت پاسال که یهودیه وخودش روبهائی میدونه.

پاسخ
نویسنده : ن تاریخ : 1391/05/27 04:33

یزدانی مسلمان شد خدایش بیامرزتش ما باید قدر کسانی که به مملکت خدمت کردن رو بدونیم حالا تو هر لباس یا مقامی که هستن باشن

پاسخ
نویسنده : آ تاریخ : 1391/05/27 21:50

بهائیت رابایدازریشه که صهیونیسم باشه قطع کرد چون دست کردن به بدن خیس آنها مانند سگ ،بدن انسان را نجس میکنه

پاسخ
نویسنده : محمد تاریخ : 1391/05/28 21:34

امام علی می فرماید انسانها دو گرو هستند یا هم کیش تو هستند یا هم نوع تو.

پاسخ
نویسنده : md mr تاریخ : 1391/05/29 13:05

بیایید احترام همدیگر را داشته باشیم و از امامان و معصومین خودمون یاد بگیریم که حتی با دشمنان خود با احترام برخورد میکردن و لان درست نیست که ما از هم بد بگوییم

پاسخ
نویسنده : زینب تاریخ : 1391/05/30 20:51

سلام آقای محمد! آیا حضرت امام علی علیه السلام کلا همین یک جمله را فرموده اند یا درباره کسانی که از راههای نا مشروع کسب مال می کنند و صاحب قدرت اقتصادی می شوند و خون مردم را می مکند هم سخن گفته اند؟؟؟

پاسخ
نویسنده : عباس  تاریخ : 1391/06/13 02:17

مرگ بر بهاییییت به خدا که یه روز همشون نابود میشن خودم همشونو نابود میکنم

پاسخ
نویسنده : سنگسری تاریخ : 1391/06/29 05:12

هژبر یزدانی کارآفرین تمام اعیار برای ایران زمین بود و تا زمانی که مجبور نشده بود یک ریال از ایران خارج نکرد روحش شاد

پاسخ
نویسنده : رضا تاریخ : 1391/07/09 22:46

آره تا مجبور نشد از ایران فرار کنه همینجا از اون اموالی که رو هم چیده بود استفاده می کرد!

پاسخ
نویسنده : عباس تاریخ : 1391/07/10 11:41

مرکز اصلی بهاییت در تل آویو پایتخت کشور جعلی اسراییل قرار داره. این یعنی اینکه تمام جریان بهاییت مستقیم توسط صهیونیزم اداره میشود. صهیونیزم تسلط بر تمام مراکز تجاری مهم در جهان را در دستور کار خود دارد. لذا یزدانی وهابی با این کار مستقیما در جهت ایجاد قدرتی بزرگ برای پیاده سازی اهداف صهیونیزم در ایران را داشت. مثال های فراوانی وجود دارد که تنها دوستان را به قدری دقت برای کشف حقیقت دعوت میکنم.

پاسخ
نویسنده : رضا تاریخ : 1395/02/04 13:49

من در مورد خوبی هایی که هژبر یزدانی به اقشار محروم می کرد زیاد شنیده ام. چون پدر و مادرم مهدیشهری هستند. اما مطلبی نظرم را جلب کرده: اینکه هژبر بهایی بود و مقر بهاییان نیز در اسرائیل است و صهیونیزم ها به نوعی مبلغ فراماسون ها در ایران هستند و عدد 13 بر خلاف این که در نزد ایرانیان نحس است ولی در بین یهودیان عدد مقدسی است که به خاطر روز جشن پوریم آن هاست که در روز سیزدهم فروردین استر و مردخای کشتار عظیمی در میان ایرانیان به راه انداختند.
جالب اینجاست که یزدانی در ۱۳ خرداد ۱۳۱۳ به دنیا آمد و شماره شناسنامه‌اش ۱۱۳ بود. به گفته خودش او هر هفته در قرعه کشی‌های لاتاری آمریکا با شماره ۱۳ شرکت می‌کرد!!!
آیا این ربطی به عقیده های فراماسونی ندارد؟
خدا می داند!!

پاسخ
نویسنده : محمد تاریخ : 1391/07/14 13:08

باسلام بنده فردی مهدیشهری(سنگسری) هستم متاسفانه نسل جوان به جهت اینکه از ذات وماهیت عملکرد هژبر یزدانی خبر ندارند صرفا به خاطر ایجاد چند کارخانه در منطقه وایجاد شغل از وی به خوبی یاد می کنند ولی بهائی بودن وی،وظاهر سازی وعوام فریبی ایشان درمسلمان شدن، دزدی غارت بیت المال ،نوکر ومددکار اسرائیل بودن و... از جمله نکاتی از زندگی ایشان است که در این چند ساله مغفول مانده است

پاسخ
نویسنده : عمار تاریخ : 1391/07/25 10:29

سلام خدمت همگی؛هژبر مفسد اخلاقی و اقتصادی بود و کواکبیان و باقی مدافعین او خائن به ارمانهای انقلاب و خون شهدا هستند.لعن الله علیهم اجمعین

پاسخ
نویسنده : عمار تاریخ : 1391/07/25 10:31

سلام خدمت همگی؛هژبر مفسد اخلاقی و اقتصادی بود و کواکبیان و باقی مدافعین او خائن به ارمانهای انقلاب و خون شهدا هستند.لعن الله علیهم اجمعین

پاسخ
نویسنده : نا شناس تاریخ : 1391/08/01 13:23

سلام، با عرض پوزش از همه ولی مطلبی برای دفاع از هژبر یزدانی در سایت کواکبیان ندیدم، البته از نزدیکان ایشان که پرسیدم سایت drkavakebian.ir از طرف هواداران ایشان در زمان انتخابات و به طور مردمی اداره می شد، بنابراین بی انصافی است که نظرات دیگران را به ایشان نسبت دهیم، به فرض اینکه ایشان اصلاح طلب باشد، چند درصد تفکراتش با کسانی مانند میرحسین، خاتمی و . . . همخوانی دارد؟ یا فساد اقتصادی اصولگراهایی مانند سپاهی ها و بنیاد و . . . حتی بر خواجه حافظ شیراز هم آشکار هست، دیدمان را باز کنیم یک مشت احمق و نادان در کشور بر ما حکومت می کنند که تنها چاره رهایی از این وضع تقویت نقش خدا، پیامبر و امامان به ویژه امام زمان علیه السلام، دین روشنگر اسلام و عامه مردم در نظام هست.باید درست اندیشید.

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/08/09 05:26

آقای ناشناس برای خودش بریده و دوخته. شلوغش نکنید که هر حرفی دلتون می خواد درست و غلط رو قاتی کنید همین سپاه که شما بهش تهمت میزنی در تقویت دین جزو خط مقدمه. با شلوغ کاری نمیشه کاری از پیش برد.

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1391/08/30 09:46

در هرحال این موضوعات مارا از دینمان اسلام دور نکند

پاسخ
نویسنده : مریم تاریخ : 1391/09/26 11:31

غیر از این هم از آقای کواکبیان توقع نمی توان داشت پس باید به تمام کسانی که اختلاس میکنن ودزدی های میلییاردی باید گفت قهرمان ملی پس همین است که آقازادهها رانت خوار خودشونو دلسوز ملت میدونن

پاسخ
نویسنده : علی افتر تاریخ : 1391/10/07 17:57

عجبا .ول کنید بابا. هژبر کاخ مهدیشهرش مال کواکبیانه . پرسوجوکنید ببینید

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1391/10/10 14:42

با سلام ای کاش هر وقت تصمیم داریم در مورد شخصی قضاوت کنیم ابتدا خود را به زیور عدل برازنده کنیم ، از قرض ها بپرهیزیم ، مقیاس و محک و کیل و میزان را بشناسیم ، سپس به تمام جوانب رفتار و کردار و گفتار آن شخص نظری بیاندازیم و و و ... و آخر الامر به صدق و در راه خدا قضاوت کنیم. من به صحت و سقم آنچه در متن آمده و یا آنچه نظر دهندگان محترم ابراز کرده ام کاری ندارم. البته و صد البته بهتر بود به جای انکه به یکدیگر بتازیم و به یکدیگر و یا دیگران بهتان بزنیم ، دست از گذشته بر داریم و درد امروز را بشناسیم و چاره ای بیاندیشیم.

پاسخ
نویسنده : زهره تاریخ : 1391/10/13 07:11

خوب شد بهش رای ندادیم!

پاسخ
نویسنده : رضا تاریخ : 1391/10/14 07:25

خدایش اورا بیامرزد.یه مشت ادمی که نمیدونن درموردچی نظرمیدن امدن وسط

پاسخ
نویسنده : مسعود تاریخ : 1391/10/14 20:32

رضا خان تو برو سیبیلاتو چرب کن بیشتر به دردت میخوره بهتم میاد!

پاسخ
نویسنده : مسعود تاریخ : 1391/10/14 20:39

ناشناس خان امروزو رو گندای دیروز نمی شه ساخت اول باید از دیروز گندزدایی کنیم و الا به امروزمونم گند می افته!مگه اینکه گند دیروزو دوست داشته باشی! امروز به دیروز وصله بخوای نخوای.

پاسخ
نویسنده : س.ع تاریخ : 1391/10/18 22:12

برای همه ی شما که انسانهای رادیکال و خشک مذهبی هستین متاسفم و جز کشیدن آهی از ته دل از دستم کار دیگه ای بر نمیاد و متاسفم که هنوز درک نکردید که عقیده هر شخص در جای خود محترمه و ما نباید به عقاید افراد توهین کنیم و اگر احساس میکنیم اشتباه است باید یاد بگیریم به بحث بنشینیم و واقع نگر باشیم. در مورد هژبر یزدانی هم باید بگم که تو سنگسر هنوز از بزرگواریهای ایشون یاد میکنن و او رو هژبر سلطان خطاب میکرده و میکنند.بعد از فوت ایشان هم در سنگسر مراسم یادبودی به طور خود جوش و مردمی شکل گرفت و اعلامیه هایی با عکس او چاپ و در سراسر شهر پخش شد. مهمترین چیزی که باید از فردی به جا بمونه یاد نیک اوست که از هژبر یزدانی به نیکی یاد میشود و همین بس. از شما هم خواهش میکنم که با خوندن 4تا مطلب بی پایه و یکطرفه پیش داوری نکنین

پاسخ
نویسنده : عاطفه تاریخ : 1391/10/22 19:49

تاریخ قضاوت خواهد کرد.

پاسخ
نویسنده : فردوس تاریخ : 1391/10/24 18:16

من پیشنهاد میکنم از سفری به سنگسر کنید !هم فال است وهم تماشا!از مردمان این کهنه دیار جویای منش و رسم زندگی هژبر یزدانی شوید .به نظر شخصی بنده خدایش بیامرزاد که نیک مردی انسان صفت بود

پاسخ
نویسنده : ناسیونالیست تاریخ : 1391/10/28 11:26

دوستان درود ما باید دست در دست هم کشور ایران رو آباد کنیم. اینکه هرکدام از ما چه مذهبی داره برای خودش محترمه. ادیان هر کدام در نزد خدا جایگاهی دارند. من شخصا برای هر کسی که برای ایران زحمت میکشه و وقت میذاره احترام قائلم. کسانی که در فکر خیانت و دزدی از اموال و داراییهای ایران هستند و کسانی که این کار کثیف را انجام داده اند و فرار کرده اند و سرمایه ایران را در کشور بیگانه خرج میکنند این افراد آدمهای کثیفی هستند. مانند کسانی که از این کشور اختالسهای کلان کردند. انسانهای شایسته ای درحال و گذشته آثار بیادماندنی در کشور بجای گذاشتند. نباید زحماتشان را نادیده گرفت. "باسپاس"

پاسخ
نویسنده : پيرو مكتب هژبر تاریخ : 1391/11/02 10:51

واقعا متاسفم براي اون دسته از آدما كه بدون تحقيق و از روي ناداني نظرميدن بهتره يه نگاهي به دوربرتون بندازين ببينين اونايي كه دم از اسلام ميزنن چي به روزگار مردم ايران آوردن بهتره از مردم شهرهاي مختلف ايران در مورد هژبر بپرسين و ببينين كه ديدگاه مردم نسبت به ايشون چيه . هژبر هر كاري كرد تو اين مملكت كرد و آدماي زيادي همچنان دارن نون هژبر رو ميخورن و دعا گوي ايشون هستن .بهتره به ديد يك انسان به آدما نگاه كنيم نه پيرو يك دين يا مذهب ممنون

پاسخ
نویسنده : درج تاریخ : 1391/11/02 21:30

یعنی خاک بر سر املتون کنن که اینقد زود قضاوت میکنید.گناه مردی مثل هزبر اینه که تو این خراب شده اشتغال زایی کرد و سرمایه شو در اختیار مردم گذاشت تا کار کنن.شما لیاقتشو ندارین که ادم شیت احمقا...

پاسخ
نویسنده : عباس تاریخ : 1391/11/06 11:23

اين كلام امام علي ع است حق را به اشخاص نشناسيد حق را به حق بشناسيد. شما نمي توانيد تمام عملكرد هژبر را نفي كنيد. همچنان كه خدمت رضا شاه در ساخت راه آهن ثبت است. البته خطاهاي بسياري هم داشتند. آيا شما محمود خاوري را فراموش كرديد. شما اگر در كنار آن همه پول بوديد چقدر سالم مي مانديد؟! گمان نميكنم!! سمناني اصيل

پاسخ
نویسنده : عشایر تاریخ : 1391/11/17 13:44

حداقل به ابادانی ایران می پرداخت

پاسخ
نویسنده : س تاریخ : 1391/11/23 16:05

باید توجه کنیم که افراد دارای چه شخصیتی هستند و با چه نیتی دست به اقدام ویژه می زنند متاسفانه سر سپردگان رژیم گذشته دنبال منافع شخصی خود بودند و به هیچ وجه آینده این مملکت و مردم ان برای آنان مهم نبود بهمین خاطر انقلاب شد تا این خائنین مملکت را رها سازند وامروز مابه جوانان هوشمند خود در تمامی عرصه ها می بالیم و امیدواریم دست اهریمن بزرگ از روی مردم عزیزمان کوتاه شود مطمئن باشید اگر استکبار دست از تحریم بردارد بزودی ایران می تواند قطب بزرگی از اقتصاد و فن اوری در جهان باشد بخودمان و توانائیهایمان ایمان داریم.

پاسخ
نویسنده : ali تاریخ : 1391/11/27 13:34

لعنت به هر چی بهایی سهیونیستی از اول تا آخرش چه از زمانی که به وسیله انگلیس بایه گذاری شد چه حالا که سهیونیست بشت سرشونه

پاسخ
نویسنده : پژو هشگر تاریخ : 1391/12/04 09:50

باید از آقای کواکبیان پرسید چه عواملی باعث می شود یک چوبدار به چنان ثروت افسانه ای دست یابد هژبر نوکر بهائی ها بود و سود آن کارخانجات به جای اینکه در جیب ملت ایران بره برای بهائی ها و صهیونیست ها بود و این حقیقت تلخ غیر قابل انکار است. برای همین مسئله بود که رژیم زمانی که تصمیم گرفت برای خاموش کردن خشم مردم ایادی مفسدش را زندانی کند هژبر را نیز زندانی کرد.

پاسخ
نویسنده : بیکار تاریخ : 1391/12/08 22:12

الان یه ساله بیکارم هژبر مرد حالا یکی هست دستمو بگیره واسم کار پیدا کنه؟ملت دارن از گشنگی میمیرن شما چسبیدین به هژبر!!!!!!!!!!!واقعا که سرتون رو با چی گرم کردن

پاسخ
نویسنده :  تاریخ : 1391/12/08 22:13

اق مدیر نمایش بده نامردی نکن

پاسخ
نویسنده : همشهری تاریخ : 1391/12/21 08:54

هر کی هر چی میخواد بگه من که خیلی دوستش دارم.روحش شاد

پاسخ
نویسنده : همشهری تاریخ : 1391/12/21 08:55

هر کی هر چی میخواد بگه من که خیلی دوستش دارم.روحش شاد

پاسخ
نویسنده : ت تاریخ : 1392/01/17 13:36

دا رحمت کنه او را

پاسخ
نویسنده : س. تاریخ : 1392/02/05 08:53

جالبه این سایت هم کمتر از بی بی سی نداره/ درسته هژبر بهائی بود اما مسلمان شد و کارهای زیادی کرد که به نفع بعضی ها نیست و این چرندیاتو پشت سر اون میگن/ فکر نکنم ادمای این دوره بهتر از هژبر باشن/

پاسخ
نویسنده : حسین تاریخ : 1392/03/22 14:42

هژبرها برای ایران از نفت ارزشمند ترند...
اما در مورد بهاییت فقط میتونم به عنوان یک فرد ایرانی بخاطر این همه بی عقلی و کم خردی بعضی دوستان از بهایی های محترم عذرخواهی کنم و از خداوند توفیق ادب برای خودم و دوستانم را بخواهم.
از خدا خواهیم توفیق ادب.... بی ادب محروم ماند از لطف حق

پاسخ
نویسنده : حامد تاریخ : 1392/04/04 12:31

سلامما عاشق هزبریزدانی هستیم اون سنگسر اباد کرد کلی کارخانه احداث کرد اقای کواکبیان درست میگه چون میدونه که هزبر خدمت کرده هزبر روحت شاد

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1392/04/04 12:34

در مورد هزبر باید از سنگسری ها پرسید
همه سنگسریها دوستش دارن
هزبر مسلمان بود
هبرز در محضر ایت اله زیارتی اقرار به مسلمانی کرد و شهادتین گفت
تطفا کاسه داغتر از اش نشید
از کواکبیان هم ممنونیم

پاسخ
نویسنده : سمن شهر من تاریخ : 1394/12/01 13:57

کسانی که به سمنان وسمنانی توهین میکنند لطفا ......

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1392/04/04 12:38

دلش در مهربانی چون خزر بود
به چشم سیر خود مردم نگر بود
هزبر بیشه یزدان پرستی
ابر مردی ز ایل سنگسر بود

پاسخ
نویسنده : رضا تاریخ : 1392/04/04 12:40

سلطان هزبر یزدانی
ابر مرد سنگسری

روحت شاد

پاسخ
نویسنده : ک.ا تاریخ : 1392/04/26 23:37

من مسلمونم ولی تا حالا بهایی بد ندیدم. در ضمن مرکزیت حیفا در دین بهایی به قبل از تشکیل اسراییل بر میگرده و ربطی به صهیونیسم نداره. بهایی ها هم ایرانی هستن. خیلی هم صلح طلب و بی آزارن. مزخرف گویی هم حدی داره.

پاسخ
نویسنده : فرزند ایالت قومس  تاریخ : 1392/05/21 01:41

ازاین صفحه مجازی که عنوانی پژوهشی را برای خودش برگزیده و به بررسی حقایق فرقه استعماری بهائیت می پردازد باید سپاسگزاری کرد . چند نکته را لازم می دانم به علاقه مندان این مقوله یا این صفحه که عقاید خود را نگاشته اند بیان می کنم . اول : نیت پخش یک خبر از هر کجا که باشد برای شما خوانندگان معلوم نیست و شما که به اظهار نظر می پردازید نمی دانید که درج کنندگان خبر آیا نیت جناحی یا قومی دارند و شما با پاسخ احساسی یا علمی چه موافق یا مخالف شاید یک یا چند نیت آنها بر آورده نمائید .تخریب قومی یا جناحی یکی از هزار نیت رسانه ها بوده که به جامعه و شخصیت ما لطمه بسیار زده است . دوم : ربط مصطفی کواکبیان و هژبر یزدانی و بررسی این دو در نبود آنها برای دفاع از خود پدیده ای نه اخلاقی است و نه اسلامی که سالهاست در ایران رایج است و بررسی آن اگر دست اندر کاران سایت سنی کمتر از 50 سال داشته باشند کاری جاهلانه است اگر هژبر یزدانی ثروت ایران را چپاول کرد آیا رفیق دوست و دست اندرکاران اختلاس 3000میلیاردی چه کردند آنها در زمانی این کار را کردند که مملکت پسوند اسلام را یدک نمی کشید و به گفته شما بهائی بودند ولی تمام آقایان که ثروت ملت را دزدیده یا حرام کردند نماز می خوانند و جای مهر بر پیشانی دارند . سوم : پدیده بابیت و بهائیت مثل القاعده و وهابی گری یک واقعیت تلخ جهانی است آیا شما همه آنها را می توانید بکشید . بهائیان سمنان تا به حال کسی را نکشته اند و در سمنان از محترم ترین شهروندان به حساب می آیند ( به ظاهر ) ولی آیا شما می دانید خون ما از نظر وهابی ها حلال است و آنها تا به حال چند نفر از شیعیان را کشته اند .در جواب همشهری سنگسری ام که آنها را بسیار دوست دارم و دوستانی عزیزی مثل خانواده همت سیف علیان و مراد علیام علیان و شبیریان و نبیلی دارم بگویم مرکز استانی سمنان به زمانی بر می گردد که سمنان ایالت قومس بوده در زمان هخامنشی و ساسانی و طهمورث دیو بند این شهر را بنا نهاده و قوم سنگسر از ایالت سیستان به این ناحیه کوچ کرده اند و مهمترین ناحیه شرقی سمنان بسطام بوده است حتی این مطلب را در سفر نامه ناصر الدین شاه به خراسان می توانید بخوانید که ایشان در بسطام خیمه زده اند . باری این مسائل فقط مخل اتحاد ایرانیان و استفاده دشمنان داخلی و خارجی این مرز و بوم است و به قول امام راحل اگر وحدت کلمه داشته باشید دشمن به شما نمی توانید آسیب بزنید . اگر مجالی بود بعدا به بهائی بودن یا نبودن هژبر و خدمات یا خیانت های او می پردازم .

پاسخ
نویسنده : فرزند ایالت قومس  تاریخ : 1392/05/21 01:47

بعد از تحریر . در مورد ارتشبد نعمت الله نصیری و برادرشان سناتور نصیری و بهائی بودنشان گفته بودند تاسف اینکه چقدر مسلمانان تهمت زدن را سهل انگاشته اند که آخرتشان را به دنیای بخود یا دیگران جاهلانه می فروشند .کمی قال الصادق و قال الباقر بخوانید به جای یقه درانی های هیاتی اگر دینتان را از مداحان این دوره و زمانه گرفته اید وای به حالتان . تا وقت باقیست به منبر علمای عادل و عالم رجوع کنید

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1392/06/12 00:24

حداقل کاری که کرد پولش و تو کشورش خرج کرد والگویی برای سرمایه دار ای دیگه شدمثل بعضی ها پولش رو تو شکم عرب ها نریخت

پاسخ
نویسنده : محمد جواد تاریخ : 1392/07/17 07:43

سلام واقعا نمیدونم این سمنانی ها از جون این سنگسری ها چی میخوان عمو هژبر بهایی بود ولی مسلمان شده بود بازم دمش گرم چند تا کارخانه ایجاد کرد برای مردم. به این کواکبیان بگین تو چکار کردی اول برو حرف زدن یاد بگیر بعد . چشه حسودا کور . برای شادی روح عمو هژبر و اون کسایی که برای مردم دل سوزوندن صلوات.

پاسخ
نویسنده : پیمان تاریخ : 1392/08/11 16:24

هرجا فقر اقتصادی بیاد دیگر فقرهاهم بدنبالش میاد( امام علی ع)هژبر به هر ایینی که بود به خلق خدمت کرد.ایجاد اشتغال کرد اونهایی که اموال اونو مصادره کردن عرضه اداره کارخانه آماده به کار را هم نداشتن هرکس خوبی وبدی داره ولی شما خیلی لیوان یزدانی رو خالی میبینید!

پاسخ
نویسنده : عرفان تاریخ : 1393/03/20 04:06

سلام به همه دوستان عزیز.
با یه مدت تحقیق درباره اقای یزدانی لازم بذکر است ک بکویم او اصن وطن فروش نبوده و بالعکس خیلی هم ایران دوست بودن و مسایلی هست ک نمیشود گفت اما در کل ادم بسیار خوبی بودند روحش شاد یادش گرامی

پاسخ
نویسنده : ????? تاریخ : 1393/03/20 04:15

و لازم بذکر است کسی ک این همه قدرت دارد نیازی ب فرار از برداخت مالیات ندارند

پاسخ
نویسنده : سنگسری تاریخ : 1393/06/14 13:10

زنده باد سنگسر و زنده باد هژبر یزدانی.
به کوری چشم بعضی ها!!

پاسخ
نویسنده : ابی تاریخ : 1393/04/21 17:54

یزدانی همیشه درقلب مردم سنگسر میماند

پاسخ
نویسنده : سنگسری تاریخ : 1393/06/14 13:13

خاک بر سر مدیر سایت با این تیتر انتخاب کردنت.
غارتگر خودتی و هفت جد و آبادت.
هژبر در قلب همه ی سنگسری ها جا دارد و هیچکس حق توهین را ندارد.
زنده باد سنگسر و زنده باد هژبر یزدانی

پاسخ
نویسنده : رهبر تاریخ : 1393/06/27 09:04

من متاسفم برای کسانی که هنوز سمنانی و سنگسری و شهمیرزادی میکنن . من خودم بچه شاهی هستم ولی با توجه به اینکه ریشه ام سوادکوهی و خنار میباشم با سنگسریها و شهمیرزادیها خیلی ارتباط دارم . من جز شور و شوق و راستی در سنگسریها ندیدم . خدمت به خلق مهمه حالا میخوای شیعه باش سنی باش بهایی باش هر چی هستی فقط آدم باش به آدمیزاد خدمت کن دلی را شاد کن اشکی را پاک کن لبی را به خنده بیاور ....

پاسخ
نویسنده : سهیل تاریخ : 1393/08/26 19:46

واقعا متاسم برای این سایت که اینطوری مثل بیسوادها حرف می زنه .

پاسخ
نویسنده : vahid تاریخ : 1393/09/09 14:03

ما بايد قدر هژبر بدونيم كه ايرانو صنعتي كرده-در ضمن ما ايرانيا به غير از غرغر كارديگي بلد نيستيم

پاسخ
نویسنده : علی  تاریخ : 1393/09/19 09:55

درود بر هژبر و هرکسی که خوش فکر هست و با سرمایه یا فکر یا علمش به کشور خدمت میکنه حالا میخواد مسلمان باشه یا مسیحی یا کافر فرقی نداره . خدمت به بشر و جامعه مهمه

پاسخ
نویسنده : ناشناس.از سنگسر  تاریخ : 1393/12/04 20:26

لبخندخدا رحمتت کنه هجر روحت شاد

پاسخ
نویسنده : سهیل تاریخ : 1394/01/05 18:34

هر کس به ابادانی کشور کار مکنه دمش گرم همه بار یک داریم و برگ یک شاخسار مرگ بر امریکا

پاسخ
نویسنده : ناشناس  تاریخ : 1394/02/01 17:46

سلام
هژبر مرد بوددرود بر هژبر
ایشان در سالهای ق بل از انقلاب در مدت کوتاهی در بازداشت گاه بسر میبرد در این مدت کوتا تمامی اشخاصی بعلت بدهی یاهر مشکل مالی در زندان بسر میبردن ٬مشکلشان را حل کردند وتعداد زیادی ازمردم را از زنداننجات دادند
از عموهژبر همین مطلب را بدانید وتاحدودی به شخصیتش پی ببرید
ایا این مسلمانی نیست؟

پاسخ
نویسنده : یه نفر تاریخ : 1394/02/18 10:53

من سالها با اقای هژبر یزدانی در کشور کاستاریکا زندگی کردم .
هزاران هزار کارگر برای ایشان در مزرعه قهوه 2درکارخانه قهوه سازییش 3در بانک خصوصی اش کار میکردن .
بعداز فوت ایشان درکشور کاستاریکا 3روز عزای عمومی وتعطیل شدن همه البخندرگانهای دولتی شد.
روحش شاد

پاسخ
نویسنده : ایرا نی تاریخ : 1394/03/18 13:27

سلطان.هژبریزدانی مردبود مردانه خدمتگذارمردم وطنش ودنیا بودخدارحمتش کند

پاسخ
نویسنده : حامد تاریخ : 1394/03/18 19:54

دم اقای کواکبیان گرم.دزد و دروغگو شما هستید نه هژبر

پاسخ
نویسنده : ممسن تاریخ : 1394/03/28 07:48

خوب با پولا اشتقال زايي ميكره
خريد و فروش زمين وسكه ودلار
نمكرده يا پولا را وردار بره
اگرم دزد بوده ايران خرج ميكرده

پاسخ
نویسنده : hamid تاریخ : 1394/04/29 16:31

ببینید اگر هژبر نبود سمنان استان نمی شود هژبر اون زمان سمنان با پاراتی با زای سمنان استان کرد اول می خواست شاهرود استا ن شه بعد کی گفت هژبر بهای بود یک شخصی میره استر یکا به یک نفر می گه اینجا مسجدمگه من هروز عادت دارم جمعه دعای کمیل گوش بدهم ندار بعد مگه تو کجای مگه سنگسری بعد می بر خونه ی هژبر دعای کمیل پخش می کردن پر چم سنگسر بالا کواکب از هژبر چی بلد

پاسخ
نویسنده : بهایی تاریخ : 1394/06/02 17:45

درود بر دیانت بهائی

پاسخ
نویسنده : کورش تاریخ : 1394/09/27 11:54

غارتگر7جدو آبادتونه.
حرف دهنتون بفهمین گوساله ها.
خدا رحمتش کنه

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1394/11/09 11:45

خدا پدر هژبریزدانی را بیامرزد آفرین میگم به آقای کواکبیان که اینگونه از شیرمرد ایران زمین دفاع کرد

پاسخ
نویسنده : مهدی  تاریخ : 1394/12/13 20:04

روحش شاد

پاسخ
نویسنده : محمد  تاریخ : 1395/01/05 15:19

اصلاً سنگسر باید پایتخت بشه خخخ فدای دایی هژبر بشم من

پاسخ
نویسنده : محمد  تاریخ : 1395/01/05 15:46

گلابی غارتگر اون بابای ...
سنگسر باید پایتخت بشه خخخ دم عمو هژبر هم گرم مرتیکه دزد دریایی

پاسخ
نویسنده : عسگری تاریخ : 1395/04/09 13:01

همیشه باید حقیقت را گفت . به نظر من هژبر یزدانی گذشته از همه چیزهایی که در موردش می گویند و خداوند بهترین قاضی است. یک کارآفرین به تمام معنا بوده است و افرادی مثل او را برای پیشرفت مملکت شدیدا نیاز داریم ولی شدیدا هم کم داریم و به ندرت پیدا می شوند.

پاسخ
نویسنده : ملک تاریخ : 1395/06/06 17:03

افتخار سنگسری ها ومردم ایران روحش شاد

پاسخ
نویسنده : عشق هژبر تاریخ : 1395/05/26 18:00

اگر آقای هژبر یزدانی بهایی بود چطور ایت الله زیارتی امام جمعه سنگسر در رفتند در کارخانه قند شیرواناقامه نماز کردن وآقای هژبر یزدانی ودیگر کارکنان کارخونه در پشت سر ایشان برای نماز بودند..
2-مگر نه آقای هژبر یزدانی با تیمسار نصیری و هویدا در زندان بودند. چطور شد زمانی که انقلاب حمله کردن به زندان آقای نصیری و هویدا رو گرفتند بردند کمیته مرکزی و بعد هم اعدام شدن ولی آقای هژبر یزدانی رو فراری داده بعد از مدتها در ایران به ترکیه وبعد به کاستاریکا مهاجرت نمودن که در حدوده صد پنجاه نفر نماینده اقای هژبر یزدانی شدند.که کارهای کشاورزی میکردند .که بدون ااجازه ایشان هیچ فردی نمیتوانست برود کاستاریکا. و در انجا کاخی ساخته که در چهار گوشه ان قله درست کرده و سربازهای کاستاریکای از ان مواظبت میکردن که تموم کار کنانش از کشور های دیگر هستند درود به این مرد بزرگ جناب هژبر یزدانی.

پاسخ
نویسنده : عشق هژبر تاریخ : 1395/05/26 18:14

زمانی کهاز آلما برای ساخت کارخانه به ایران آمده بودن مترجم به هژبر گفته بود چرا. آلمانی ها میگن چرا آقای یزدانیباین همه ثروتش انگلیسی یاد نمیگیره .آقای یزدانی در جواب به آلمانی ها گفته بود کی به کی احتیاج داره شما باید فارسی یاد بگیرین بیاین ایران نه من. شما به من احتیاج دارید .2- در ضمن آقای یزدانی تا زمان که انقلاب شد خارج ندیده بود.

پاسخ