کوتاه از متون بهائی
بهاء الله (پیامبر ساختگی بهائیت) در مقام تمجید از یکی از یارانش مینویسد: 
لولاه ما استوی الله علی عرش الصمدانیته و ما علی کرسی الوحدانیته.
اگر ملا حسین بشرویه ای نبود خدا بر عرش  بی نیازی و بر کرسی وحدانیت مستقر و تثبیت نمی شد.

و اینچنین است حکایت خداوندی که وحدانیت و بی نیازی خود را نیازمند یک بشر است 
در الهیات بهائی

ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آمار مراجعات
مهمان :  818
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  712
دیروز :  1135
کل مشاهده :  2477897
ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

اداره کل همکاری های تبلیغی و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه برگزار می‏کند: ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور ( برادران و خواهران ) به صورت مجازی
حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

نمی‌دانم آن نماینده چطور به خود اجازه داده است که شهروندان بهایی که به تنهایی نزدیک به ۳۰۰ هزار هستند را فراموش کند و یا یهودیان و یا دراویش و یا مندایی ها و یا زرتشتی ها و…
مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یغموری در واحد تولید اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه به ثمر رسیده و در حال حاضر آماده پخش از یکی از شبکه های سراسری است.
پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

منزل حسینعلی نوری (بهاء) پیامبر ساختگی فرقه بهائیت، صبح یک‌شنبه (12 اردیبهشت 95 ه‍.ش) به دستور مرجع قضائی پلمپ شد.
ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه‌های علمیه، از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره جدید آشنایی و نقد و بررسی، بهائیت، وهابیت، و زرتشت نام‌نویسی می‌کند.
دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

ماهیت این نوشتار سیاسی نیست . آنچه در ادامه می آید نه در جهت چشم پوشی و دفاع از خانواده هاشمی رفسنجانی و عمل شرم آور فائزه است و نه در راستای هر نوع برداشت سیاسی . این یک نوشتار اعتقادی است
وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

آقای هاشمی رفسنجانی آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از بهائیت دفاع شود؟ خدای بهاییت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟
حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

استاد علیرضا روزبهانی در برنامه شعبده شوم : رهبران بهائیت به دنیای ناچیز خود نگاه می‌کنند و برای اینکه خود را در قامت دین معرفی کنند ،تلاش کرده اند که اشاراتی به دنیای پس از مرگ داشته باشند.
استفاده حسینعلی نوری از طاهره قزوینی در بهائیت

استفاده حسینعلی نوری از طاهره قزوینی در بهائیت

در برنامه شعبده شوم مطرح شد : حسینعلی نوری با اشاره ی روس‌ها وارد جریان بابیت شد و خود را مبلغ این جریان نشان داد و تلاش کرد که درطراز مبلغان برتر بهاییت قرار بگیرد گرچه در این امر موفق نشد.
برگزاری دومین یادواره شهدای مظلوم شهرک سعدی

برگزاری دومین یادواره شهدای مظلوم شهرک سعدی

مردم قدرشناس شیراز در 23 آذرماه یاد و خاطره شهدای گرانقدر و مظلوم شهرک سعدی به دست بهائیان را زنده نگاه داشته و دومین یادواره رسمی شهدای شهرک سعدیه شیراز را برگزار کردند
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
المهدیون دات آی آر
لوگوی جریان مدعی یمانی

اخیرا اشخاصی به تبلیغ یکی از جریان های مدعی مهدویت به نام احمد الحسن یمانی در برخی مناطق مشغول شده اند .
لذا سایت المهدیون دات آی آر در صدد پاسخ به سوالاتی در این زمینه می باشد :
ـــ جریان المهدیون چیست؟
ـــ احمد الحسن کیست؟
ـــ چه سابقه ای دارد ؟
ـــ ادعاها و مطالب او چیست؟
ـــ این جریان از کجا آب می خورد و وابسته به کجاست؟
ـــ عملکرد آنها چه بوده است؟
ـــ تکلیف مومنین در برابر اینگونه جریانات چیست؟

http://almahdyoon.ir
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
تازه ترین مقالات
1391/01/29 21:04

شبکه من و تو ( manoto ) هویت بهائی خود را فاش کرد

شبکه من و تو ( manoto ) هویت بهائی خود را فاش کرد

جدید ترن مطلب سایت در خصوص شبکه بهائی من و تو :
از شبکه علمی من و تو 2 تا شبکه بهائی من تو 1

اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت شرط اصلی استخدام در شبکه من و تو + سند

شبکه انگلیسی ساخته من و تو که کمتر از دو سال است فعالیت خود را با سرمایه گذاری مستقیم دربار سلطنتی آغاز کرده و با تابلوی فریبنده شبکه ای به اصطلاح اجتماعی و فرهنگی پا به عرصه وجود گذاشت در جدیدترین آگهی استخدام خود سه شرط اصلی را برای پذیرفته شدن در این شبکه اعلام کرده است.

رها اعتمادی که فردی بهایی زاده و از خانواده نوکران و خدمتکاران دربار شاه مخلوع است در سال 2010 با همکاری رسمی دربار انگلیس و چند نفر از عوامل دیگر شبکه من و تو را که از همان ابتدا لقب خواهرخوانده بی بی سی فارسی را یدک می کشید راه اندازی کرد تا این شبکه از همان ابتدا با تفکری بهایی - صهیونیستی و ضد ایرانی پا به عرصه وجود بگذارد.

اعتمادی در جدیدترین آگهی استخدام این شبکه که در وبلاگش منتشر کرده سه شرط اصلی را برای پذیرفته شدن به عنوان مجری در این شبکه را اعتقاد راسخ به فرقه ضاله بهائیت ، مخالفت با جمهوری اسلامی ایران و آمادگی داشتن برای عریان شدن عنوان می کند. رها اعتمادی از چند سال پیش با پشتیبانی همه جانبه و البته غیر علنی عوامل بی بی سی گروهی به نام "جوانان بدون مرز" را برای ضدیت با جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرد و تمامی عناصر همسو با فرقه ضاله بهائیت و ضد جمهوری اسلامی ایران را شناسایی و هسته اولیه من و تو را با آنها شکل داد .

 
البته پیش از این هم نقل قول های بسیاری در خصوص پشت پرده بهایی عوامل و مجریان این شبکه مطرح بود که اکنون با فرو افتادن پرده های فریب سند رسمی بهایی – صهیونیستی بودن این شبکه به ظاهر فرهنگی – اجتماعی علنی شد.اگرچه که دو شبکه سلطنتی بی بی سی فارسی و من و تو جدا از هم فعالیت می کنند اما منبع تغذیه نیرو و مجریان آنها یکی است و عوامل این دو شبکه در هم تنیده و پشتیبان استراتژیک اهداف ضد ایرانی یکدیگر هستند.

جدید ترن مطلب سایت در خصوص شبکه بهائی من و تو :
از شبکه علمی من و تو 2 تا شبکه بهائی من تو 1


نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : هادی تاریخ : 1391/04/20 03:13

آدرس لینک سایت من و تو که می فرمایید رو دیج نکردید بون منبع فاقد اعتبار است

پاسخ
نویسنده : نادر تاریخ : 1391/04/22 22:07

دروغ دارید میگید. چرا لینک مطلب رو نمیزارید. اون چیزی که با این مقاله فاش شد هویت دروغگوی سایت شما است نه شبکه من و تو.

پاسخ
نویسنده : ... تاریخ : 1394/06/18 11:59

مطمعنا شما توی خونتوم ماهواره دارید و کاملا وافق با اینجور مطالب هستید واقعا متاسفم براتون

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/04/23 00:05

سلام لطفا منبع را بفرمایید

پاسخ
نویسنده : متین تاریخ : 1391/05/22 11:21

سلام خدا قوت دکی! آخه چقدرم که شما بهائیا حقیقت جویید که فقط لنگ منبعید! دارم می بینم منابعی که از خودتون ارائه می دیم که پیامبران دروغینتون پیغمبر اسلام رو ختم کننده پیامبری معرفی کردن چقدر هدایت شدید و به حقیقت تن دادید! ضمنا چشاتونو وا کنید منبعم می بینید.

پاسخ
نویسنده : ک تاریخ : 1391/05/28 06:07

لعنت خدا بر این فرقه

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/05/30 14:54

من فکر نمیکنم منبع ازکجا.....

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1391/06/07 07:26

مرگ بر بهائی بهائی ها جیره خور انگلیس و اسرائیل اند و کارشون هم نمایش صبح تا شب تصاویر مستهجن و تابو شکن برا ی پیشبرد اهدافشون خدا وکیلی یکبا راین شبکات نیومدند با یه پروفوسوری دانشمندی مصاحبه کنند صبح تا شب کارشون مصاحبه با رقاصان و خوانندگان و قمار بازان شرابخواران و ...شده این هست آزادی اینان و دیگر هیچ

پاسخ
نویسنده : بخاری تاریخ : 1391/06/11 20:21

پ نه پ! دلشون واسه اسلام سوخته و انگلیس هم دیگه توبه کرده و میخواد از این به بعد پولهاشو در راه اسلام خرج کنه و براش شبکه درست کنه!

پاسخ
نویسنده : عباس تاریخ : 1391/06/13 02:13

مرگ بر بهاییت به خدا که روزی خودم نقششونو از روی زمین پاک میکنم

پاسخ
نویسنده : نادر تاریخ : 1391/06/18 19:56

با سلام ببینید بذارید قبل از اینکه سوالمو بپرسم بهتون بگم که من یه فرد مسلمان و مذهبی هستم و هیچ گونه جانب داری از هیچ ارگانی نمیکنم. فقط می خواستم بدونم ابا یک مطلب بدون منبع معتبر است؟ ازتون خواهش میکنم اگر لینکی موجوده بذارید تا سوء تفاهم ها برطرف بشه.

پاسخ
نویسنده : زینب تاریخ : 1391/06/19 04:44

سلام آقا نادر وقتی یک مسلمان با یک مسلمان صحبت می کند زودتر به نتیجه می رسند. من آدم متعصبی نیستم که بیخود و چشم بسته دنبال یک عده راه بیفتم و مرده باد و زنده باد بگویم. همانطور که شما می دانید اسلام، مخالف چپاول نوع بشر و ظلم است. انگلستان هم که در استعمار ملتها ید طولایی دارد آنگونه که خود می گفت: خورشید در بریتانیا غروب نمی کند و بخاطر حسابگریها و نیرنگها و سر بریدنهایش بوسیله پنبه، در دنیا به روباه پیر مشهور گشته. حال از شما سه سوال دارم. 1. انگلستان دوست اسلام است یا دشمن آن؟ 2. دشمن یک عقیده، به آن خدمت می کند یا خیانت؟ 3. شبکه من و تو در کدام کشور و با سرمایه چه کشوری راه اندازی و حمایت و توسط چه کسانی اداره می شود؟؟؟

پاسخ
نویسنده : پرهام تاریخ : 1391/06/26 01:08

اون پ نه پهه که بخاری نوشته خیلی باحاله راست میگه

پاسخ
نویسنده : سارا تاریخ : 1394/02/01 13:47

دین مگه بهایی دینه؟!پس فردا هرکس یه ایین منحرف بیاره میشه دین ؟تفسیرت ازدین چیه؟تا جای که من میدونم هدف اصلی دین رسوندن انسان به خداس کجای جهاد نکاح(اشاره به فتوای قرهالعین به ارتباط یک زن با نه مرد)دینه؟!!!!!!!!

پاسخ
نویسنده : امیر از کرج تاریخ : 1391/07/01 09:09

من یک مسلمان شیعه هستم و برای تمام ادیان احترام قائلم .خواه مسیحی باشد یا سنی یا بهایی یک مسلمان نباید به کسانی که تابع دین دیگری هستند توهین کند چون باعث دل آزرده شدن افراد از دین اسلام می شود . من تلاش میکنم به جای بد گویی به کسی که پیرو بهاییت است او را به دین اسلام هدایت کنم

پاسخ
نویسنده : آگاه تاریخ : 1391/07/04 21:27

جناب امیر به ادیان احترام بگذار و بدان که بهائیت دین نیست مثل شیطان پرستی. آیا شیطان پرستی دین است؟! اگر شیطان پرستی دین است پس می توان گفت که بهائیت هم دین است!

پاسخ
نویسنده : مشتی تاریخ : 1391/07/08 07:08

دروغ گو ها

پاسخ
نویسنده : سارا تاریخ : 1394/02/01 13:49

پویا چشاتو بازکن عزیزم ببین این شبکه از کجا پخش میشه این که دیگه منبع نمیخواد

پاسخ
نویسنده : پویا تاریخ : 1391/07/25 10:14

سلام دوستان غزیز من نمیودنم چرا بعضی دوستان مغلطه میکنن! ببینین بحث سر این خبره که بدون منبع معتبر فاقد اعتباره که 1 اصل کلیه حالا اصلآ بهاییا بد یا هر چی اما این خبر راجع به اعتراف من و تو هست پس بییاین راجغ به این نظر بدین! اما چون 1 موضوع خیلی گفته شد تو این بحث بگم در مورد بهاییت که ساخت انگلیسه جالبه چند سال پیش تو این مورد اسم روسیه هم همیشه میومد اما الان دیگه اسمی از روسیه نیست! یعنی اگه فردا هم دولت با انگلیس خوب شه احتمالآ ساخت جای دیگه ای میشه مدیریت سایت هم به خوانندگانش احترام بذاره جوابشونو در مورد منبع بده

پاسخ
نویسنده : من وتو تاریخ : 1391/07/27 07:30

بقول قدیمیها نمیدونم قسم حضرت عباس رو قبول کنم یا دم خروس روآخه تاحالا ندیدم تواین شبکه اصلا درموردبهایی وبهائیت صحبتی بشه حتی مطلبی که نزدیک به این موضوع هم باشه بیان نشده

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/08/04 14:37

فرض کنید مطلب بالا مستند نیست . شبکه من و تو که انگلسیس هست . من نمی دانم چه چیزی باید رو شود تا دولت انگلیس را بشناسیم . تاریخ را هم که احتمالا خوانده اید . جای شک دیگری باقی نمی ماند . برنامه های علمی ان را نگاه کنید ولی بدانید این شبکه دنباله رو انگلیس است . بنابراین اگه اهل علم هستید مطالب آن را بردارید و در ایران پیاده نماید . همان کاری که آنها با ایرانیان در دوران صفوی انجام دادند .

پاسخ
نویسنده : مهدی تاریخ : 1392/09/01 08:20

میدونم هر کی هستی داری حقوق میگیری فرافکنی کنی اگه کانال بدی یا شیطانی نگاه نکنید کی زورتون کرده تا حالا تو عمرم انقدر دروغ بی سند یه جا ندیده بودم بعدش هم اگه نگرانید داخل کشور شبکه خصوصی ازاد بشه تا انگلیس نتونه همچین کاری بکنه.

پاسخ
نویسنده : n تاریخ : 1393/04/07 17:53

شاید اینا بدون اجازه ی انگلیس شبکه باز کردن یاشاید چون انگلیس بیکاره یاد تفریح مردم عزیز ایران افتاده! متفکرنیشخند

پاسخ
نویسنده : آقای همامهر تاریخ : 1391/08/05 02:06

دوست عزیز آقای پویا که عبارتی را با موضوع مغلطه درج نموده اید به اطلاع می رسانم که شما یا واقعا از تاریخ بهائیت بی اطلاع هستند و یادانسته مخاطبین سایت را به بیراهه می برید . به عرض شما برسانم کهدولت روس در پیدایش بهائیت نقش کاملا بارزی را ایفانموده است و منظور از روسیه ، روس تزار می باشد نه روس امروزی . ثانیا انگلستان از بدو پیدایش در بهائیت تاثیر گذار بود اما از زمان عباس افندی این تاثیر گذاری به مرحله بهره برداری از بهائیت رسید که در این مجال فرصت بازگو نمودن آن نیست و انشاء الله مقاله ای در این باب خواهم نگاشت لذا روس تزار و نقش آن در جای خود باقی است و انگلیس در جای خود آمریکا و اسرائیل هم در جای خود و فردا روزی اگر یک دولت شبه اسلامی هم با بهائیان دست دوستی بدهد برای ما فرقی با انگلیس و آمریکا و اسرائیل و یا روس تزار که دیگه وجود نداره نیست

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/08/09 05:16

بعضیا چقدر ساده اند! انگار اگه من و تو بگه ما بهایی هستیم دیگه مردم ایران نگاهش می کنن! نیازی نیست از بهائیت اسم ببرن میتونن عقاید بهائیت رو تکرار کنن و آموزش بدن بعد چند وقت مخاطب دارای اون عقاید میشه بعدش طرف میبینه که ا عقاید من مثل بهائیاست بعد بهایی میشه! مگه گرگه به شنگول و منگول گفت من گرگم که اینا بگن ما بهائی هستیم؟! ببینید چی آموزش میدن.

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/08/09 05:19

قصه های بچگیمون واقعا آموزنده بود و بی حکمت نبود خدا قدیمیا رو رحمت کنه که اونا رو ساختن. قابل توجه اونایی که میگن خیلی بهائیا آدمای درستی هستن: یه بار دیگه قصه شنگول و منگول و آقا گرگه رو مرور کنید با خودتون. اون جایی که دستاشو با آرد سفید کرد و از لای در کرد تو و گفت من مادرتونم. بهائیام اخلاقشونو تو ظاهر سفید نشون می دن اما وقتی در باز بشه می بینید سیاهن و نابودتون میکنن البته دیگه مامان بزی نمیتونه از تو دلشون درتون بیاره مگه خدا کمک کنه.

پاسخ
نویسنده : ایرانی تاریخ : 1391/08/10 19:41

باید لین شبکه ها که ترویج فساد و اسلام زدایی می کنند رو تحریم کنیم این کار فقط با همیاری ما مردم ایران اسلامی ممکن است.پس به هم یاری کنیم تا این مراکز ضد ایرانی و ضداسلامی در کار خود موفق نشوند.

پاسخ
نویسنده : مهتاب تاریخ : 1391/08/20 07:10

بهائیت دین نیست ایهاالناس فرقه است اونم یه فرقه ضاله

پاسخ
نویسنده : ادام  تاریخ : 1391/08/25 08:17

شبکه ای مفسد و فریب دهنده است لعنت به شبکه من و تو

پاسخ
نویسنده : الهه  تاریخ : 1391/09/05 18:32

این همش ناشی از غفلت خود ما مسلمون هاست که نمیدونیم دوستمون کیه ، دشمنمون کیه ، مذهبمون چیه ، خدامون کیه . فقط چون زورمون میاد نماز بخونیم و سختمونه روزه بگیریم با اساس دینمون مخالفت میکنیم و خودمون رو به کری و کوری زده ایم . ولی یه چیز دیگه هم هست ... ما ایرانی ها خیلی قوی هستیم که دشمن میاد برامون شبکه میسازه و تو این بل بشوی اقتصادی این همه میلیاردی خرج گول زدن ما ایرانیها میکنه . اگر ایرانی ها ملت ضعیفی بودن با جنگ خارجی و داخلی و با قتل عام و نسل کشی باهامون برخورد میکردن . مثل عراقی ها و سوری ها و مردم میانمار . باید بخاطر قدرت جمهوری اسلامی خدا رو شکر کنیم . و بیشتر مراقب حیله های دشمن باشیم .

پاسخ
نویسنده : فرزاد تاریخ : 1391/09/07 08:36

اتفاقا يكي از احكام دينات بهائي همينه كه بايد عفت و عصمت رو هم مرد و هم زن رعايت كنند.

پاسخ
نویسنده : حسین تاریخ : 1391/09/08 09:38

هر کس هر حرفی میزنه باید اونقدر مطمین باشه که جوابگوش تو قیامت هم باشه....

پاسخ
نویسنده : عموسعید تاریخ : 1391/09/15 19:38

آقایان محترم عصرارتباطات هست لطفا منبع خبر را بگذارید شما چرا مردم را گوسفند فرض میکنید.

پاسخ
نویسنده : ma_kb تاریخ : 1391/09/16 20:13

من واقعا اخبار شبکه من و تو رو قبول ندارم فقط از ایران بدگویی میکنه!!!درسته یه سری مشکلات داریم اما دیگه اینجا جهنم هم نیست که شبکه من و تو اینجا رو مثله یه بدبخت خونه توصیف میکنه!!! در مورد این خبر هم به نظر من کذبه!! اخه اونا که نمیان همچین شرایطی رو اگر هم باشه تو وبلاگ جار بزنن که مردم رو ضد خودشون بکنن!!خیلی عاقل نر از این حرفان!! در هر حال تقصیر خودمون هم هست . اخه تلوزیونه داریم!!! هیچ شبکه ای هیچ چیز جالبی نداره وقتی خودمون فیلم های 500سال پیش رو برای صدمین بار پخش میکنیم خب مخاطب میره دنبال یه چیز جدیدتر!! با دوستان هم موافقم اصلا بهاییت دین نیست که بخوایم به پیروانش احترام بذاریم.اونا کافرن!! به امید فردای بهتر برای ایران

پاسخ
نویسنده : farshad تاریخ : 1391/09/19 23:58

برفرض مثال اگه بهایی هم هستن به ما ربطی نداره آقا بیاین کاری کنین جوونامونونجات بدین بخدا انگلیس آمریکا یا این بهاییها با هر فرقه ودینی که هستن حداقل به خودیا کمک میکنن خودشون خودشونو میسازن یا به قول شما دارن ترویج بهاییت میکنن چرا ما ترویج اسلام نکنیم بابا تورو خدا به خودتون بیاین از خواب بیدارشین مابهترازاینا حقمونه ایران ازهمه نظرغنییه ولی...زنده باد ایران

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/09/27 16:01

آقای فرشاد اتفاقا اسلام دستور میده با کفر و گمراهی مبارزه کنیم که یه نمونه اش بهائیته. بعدش بهائیت دین نیست و منظورتون از خودیا کیا هستن؟!

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/09/27 16:05

آقای فرزاد میشه آدرس دستوری رو که به بهائیت نسبت میدین بدین!

پاسخ
نویسنده : حمید تاریخ : 1391/10/02 12:59

من چندتانظر خوندم دیدم همه ادرس میخوان منم رفتم گرفتم ولی دیدم اون بخشی وکه اقایون اینجا گذاشته بودند وبجز یکیشونو بقیه رو حذف کردن میتونید به نظراتی که در این مورد دادن نگاه کنید ببینید اونا چی گفتند اینم ادرس http://www.manoto1.com/blogs/recruitment

پاسخ
نویسنده : زهره تاریخ : 1391/10/13 07:08

اه که چقدر بدم میاد از این شبکه!

پاسخ
نویسنده : z تاریخ : 1391/10/17 12:10

ایشالا خدا لعنت شون کنه که روی جوون های ما این قدر اثر گذارند که حرفتون روقبول ندارند شما رو به امام حسین رسوا شون کنید تا بهشون ثابت بشهکه ما بر حقیم

پاسخ
نویسنده : aniya تاریخ : 1391/10/17 21:32

hatman hagh ba shomast ama linke moarefi peyda nashod!

پاسخ
نویسنده : farid تاریخ : 1391/10/20 11:58

بابا اینا اومدن این بحث و راه انداختن تا ما رو از راه به در کنن .ایران و ول کردن چسبیدن به انگلس و ....(دشمن) کجای کارید آقاجون مملکتمون داره از بین میره

پاسخ
نویسنده : علیرضا تاریخ : 1391/10/22 10:43

میشه بگین شبکه من و تو کدوم عقاید بهاییت رو ترویج داده یا اصلا راجع بهش صحبت کرده . این همه بدبختی تو کشور خودمون داریم .این همه پارتی بازی و دزدی و کثافت کاری اونوقت یه عده احمق این سایت نجس رو درست کردن و گیر دادن به شبکه من و تو .اگه اسلام این دینه و باهاش کشور اینجوری میشه من دلم میخواد برم بهایی بشم ...درود بر من و تو .برنامه هاشون میارزه به کل صدا و سیمای مضحک این کشور....

پاسخ
نویسنده : سيد تاریخ : 1391/10/22 11:42

در اينكه اسلام دين برتر است هم ما ميدانيم هم اونا. وليكن اونا به زبان نميارن فقط با مبارزه آنهم مجازي و برانگيختن احساسات جوانان سعي در خدشه دار نمودن اسلام دارند پس بايد مراقب باشيم.

پاسخ
نویسنده : مواظب تاریخ : 1391/10/24 10:17

فرید تو مواظب خودت باش یدفعه گول نخوری!

پاسخ
نویسنده : حدیث تاریخ : 1391/10/24 21:52

بهاییت فرقه است نه دین.سلام یا ابا ابها...این سلام دادنشونه.. دیگه بقیشو حساب کنین چقد مزخرفه

پاسخ
نویسنده : حدیث تاریخ : 1391/10/24 21:52

بهاییت فرقه است نه دین.سلام یا ابا ابها...این سلام دادنشونه.. دیگه بقیشو حساب کنین چقد مزخرفه

پاسخ
نویسنده : سارا تاریخ : 1394/02/01 13:53

تو واقعا با این طرز فکرت بسیجی هستی؟خدا میفرماید در اخرت تورا به انچه علاقه وتمایل داشتی برمی انگیزم یعنی اگه قبلت شیطان بود در اخرت با اون محشور میشوی متاسفانه عقاید سکولار وارد جامعه شده

پاسخ
نویسنده : بسیجی آزاد تاریخ : 1391/10/26 20:18

من یه بسیجی دیندارم ولی در عین حال بدون تحقیق حرف نمیزنم. وقتی مطلبی رو درج میکنید نیاز به منبع داره دوم اینکه این وبلاگی رو که مشخص کردید سایت من و تو نیست و فکر کنم ساختگیه سوم اینکه هیچ وقت آرزوی مرگ برا کسی که بهت ظلمی نکرده نکن خداوند انسانهای ظالم و بدگو رو اصلا دوست نداره در آخر وقتی همه ما از این دنیا رفتیم میدونی خداوند چی بهتون میگه: میگه به چه درد بشریت خوردید نه اینکه میپرسه جز چه گروه و باندی هستی آیا اصول گرا بودی یا نه... همین همیشه با فکر باشید

پاسخ
نویسنده : فرزاد تاریخ : 1391/10/30 11:23

قربونت برم! من موندم جمهوری اسلامی اگه انگ بهاییت نزنه، چه جوری می تونه محبوبیت این شبکه در ایران کاهش بده؟ اندکی تامل کافی است!!! ( در ضمن وبلاگ هم ساختگی است، تمام مطالب مربوط به اعضای شبکه فقط در خود وبسایت اصلی درج می شه!)

پاسخ
نویسنده : فرزاد-ر تاریخ : 1391/11/24 18:09

سلام شبکه من وتو خیلی زیرکانه و سازمان دهی شده داره با اسلام و ارزشهای اسلامی میجنگه..واقعا باید فکری به حال بچه ها و افرادی که احساس روشنفکری میکنن اما مخشون پوکه کرد که شدیدا تحت تاثیر برنامه هاشن00

پاسخ
نویسنده : آیدین تاریخ : 1391/11/27 16:46

سلام دوستان عزیز.همیشه ب ادیان الهی احترام بذارید.دوستان بهائیت دین نیست یک فرقه گمراهه.من کاری ندارم شبکه من و تو بهاییه یاغیره از مستندای خوبش نهایت استفاده رو میبرم ب همشون خسته نباشید میگم

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1391/12/04 10:07

بااحترام سلام.ببخشیدچقدرشماساده اید داریدبخاطرمنبع باهم بحث میکنید خوب دشمن همین رومیخواداتحادداشته باشید ازحرفهاتون مشخصه که اطلاعاتی درمورد بهاییت نداریدیاحداقل اطلاعاتتون کمه توصیه میکنم نرم افزاربسوی حقیقت که درموردبهاییت هست روتهیه کنید.ضمنادر دین اسلام مسکرات حرام است کاری که توی این شبکه قبحش ریخته شده.اتحاد داشته باشید نه جنگ ودعوا....متاسفم

پاسخ
نویسنده : بی نام  تاریخ : 1391/12/04 21:13

کشکه

پاسخ
نویسنده : نیما  تاریخ : 1391/12/06 21:03

سلام من حرفهای زده شده رو تایید میکنم چرا که از قبل بهای بودن مدیر و کار کنان شبکه من وتو را میدانستم و به شما میگم که فقط من وتو نیست بلکه شبکه جیم و فارسی وان وزمزمه هم بهای و مستقیما از طرف اسرائیل واینگلیس راه اندازی شدند ..

پاسخ
نویسنده : یکی از مردم تاریخ : 1391/12/07 10:52

دوستان چرا شما برسر منبع این سایت دعوامیکنیداصلافرض کنیم که همه ی مطالب این سایت دروغ است سایت های دیگی چی که با منبع بهاییت این شبکه انگلیسی رو اثبات کردندنمی فهمیدکه این برنامه های مبتذل راباچه اهدافی پخش می کنندوبرنامه های علمیشون هم ازروی هدفی شیطانی است انگلیس نه تنها توکشورمابلکه توی کشورهای عربی نیزاینگونه شبکه هاوبرنامه هایی را برای بکاربردن جنگ نرم وایجادفساددرجامعه پخش میکند لطفا اگراین شبکه رانگاه میکنید بادقت وتعقل نگاه کنید چون هرچی که ظاهرش خوب باشه مشخص نمیکنه که باطنش هم خوب است

پاسخ
نویسنده : ................... تاریخ : 1391/12/07 20:20

یکم از امام زمان(عج)خجالت بکشن خوبه ها تازه این عکس را خود 20 و30 نشون داد برای شرایط ثبت نام شبکه ی من وتو1

پاسخ
نویسنده : Hamed.azdds تاریخ : 1391/12/10 10:49

هدف منوتو تضعيف خانواده به سبك ايرانيه به خدا من ديدم بويزه در لندن خيلي ها وقتي درد دل ميكنن اخرش به اينجا ختم ميشه كه حسرت و عقده داشتن خانواده باك به سبك ايراني رو دارن ولي سريال هاي من و تو. و تي وي وان خيانت و از هم كسيختكي خانوادكي رو عادي سازي ميكنه و قبح اش رو كمرنك ميكنه و حتي در بفرماييد شام من و تو من هستم و تو و خانواده و شوهر يا همسر من يا تو دعوت نشدن ولي جه كنيم كه مرغ همسايه غازه!!!!!و بصيرت برخي ها و غيرت برخي ها رو اب با خودش برده!

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/12/16 03:22

کسانی که دنبال منبع مطلب میگردند در ضورت داشتن فیلتر شکن به آدرس http://manoto-tv1.blogfa.com/ یه سری بزنند.

پاسخ
نویسنده : سهراب تاریخ : 1391/12/27 20:03

در عجبم از اینهمه تنفر در وجود شما دینداران بی دین گمراهان راهنمابا این منطق می خواهیداسلام را ترویج دهید تنفر از دیگران وتهمت زدن به همنوعانتان وای برشما"ویل لکل همزه لمزه والذی جمع مالا وعدده"وای بر شما که از اسلام هم چیزی نیاموخته اید وهرگز نمی آموزید خاق را تقلیدشان بر ابد داد جانتان خوش باد.

پاسخ
نویسنده : سیناترا تاریخ : 1392/01/06 11:40

خیلی ببخشید ولی اگه شبکه های تلوزیونی ما 4 تا برنامه متنوع داشته باشه کسی دنبال این شبکه ها نمیفته"نیم ساعت قبل از سال تحویل تمام شبکه ها یا یه روحانی داشت صحبت میکرد یا4تا ادم داشتن پشت میز با هم بحث میکردند"بهترنبود یه برنامه شادترپخش میکرد؟؟؟بخدا تو زندگی مردم دیگه خبری از خنده نیست"بجای انتقاد کردن از اونا بهتره برید4تا برنامه درست بسازید

پاسخ
نویسنده : شادی تاریخ : 1392/01/08 01:24

mosalmane vaghei nemitavanad kine az ensan ha dashte bashad va ghabash az tanafor khali ast dar daraje aval.

پاسخ
نویسنده : تار تاریخ : 1393/08/27 20:07

یعنی شادی خانوم شما نسبت به شیطون یا داعشیها و صدام و یزید هم تنفر ندارید؟!!!

پاسخ
نویسنده : شادی تاریخ : 1392/01/08 01:26

har kas bekhahad ensan ha ra az rahe rast monharef konad khod nabud mishavad dar daraje dovom

پاسخ
نویسنده : سید تاریخ : 1392/01/12 20:03

از یهودی هم بدترند لامذهب ها .با ریا و کلک و منافق صفتانه خودشان وارد منزل ایرانیان میکنند ننگشان باد که مزدورندلبخند

پاسخ
نویسنده : علی اکبر تاریخ : 1392/01/16 01:12

بهاییت دین نیست فرقه است امابیایم انسان باشیم بهم دیگرتوهین نکنیم انسانها پیش خدافرقی ندارندقبرهرکس جداست

پاسخ
نویسنده : هدایت تاریخ : 1392/04/07 10:28

چطور می گید انسانها پیش خدا فرقی ندارند؟!!!!
یعنی می گید کسی که خدا پرسته با کسی که مشرکه، کسی که بی گناهه با کسی که گناهکاره، کسی که بی آزاره با کسی که جنایتکاره برای خدا یکسانند؟!!!!

«قل من رب السموات و الارض قل الله قل افاتخذتم من دونه اولیاء لا یملکون لانفسهم نفعا و لا ضرا قل هل یستوی الاعمی و البصیر ام تستوی الظلمات و النور ام جعلوا لله شرکاء خلقوا کخلقه فتشابه الخلق علیهم قل الله خالق کل شیء و هو الواحد القهار

بگو چه کسی پروردگار آسمانها و زمین است؟ بگو الله و بگو آیا اولیا (و خدایانی) غیر از او برای خود برگزیده اید که مالک سود و زیان خود نیستند (تا چه رسد به شما)؟! **بگو آیا نابینا و بینا یکسانند؟! یا ظلمتها و نور برابرند؟!** آیا آنها همتایانی برای خدا قرار دادند بخاطر اینکه آنان همانند خدا آفرینشی داشتند و این آفرینشها بر آنان مشتبه شده است؟! بگو خدا خالق همه چیز است و اوست یکتا و پیروز.»

سوره رعد آیه 16

پاسخ
نویسنده : علی اکبر تاریخ : 1392/01/16 01:12

بهاییت دین نیست فرقه است امابیایم انسان باشیم بهم دیگرتوهین نکنیم انسانها پیش خدافرقی ندارندقبرهرکس جداست

پاسخ
نویسنده : علی اکبر تاریخ : 1392/01/16 01:12

بهاییت دین نیست فرقه است امابیایم انسان باشیم بهم دیگرتوهین نکنیم انسانها پیش خدافرقی ندارندقبرهرکس جداست

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1392/01/18 22:30

لعنت بر شبکه من و تو که داره رسم ایران باستان رو تغییر میده و همچنین این شورا داره رسم ایرانو از بین میبره !! هم مفافقین و هم مخالفین ایران دارند از بینش میبرند مخصوصا شبکه من و تو و صدای آمریکا

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1392/01/18 22:31

تف بر من و تو

پاسخ
نویسنده : جاسم تاریخ : 1392/04/01 14:20

من کاری ندارم که بهاییه یا نه ولی مهم اینه که هر خری میتونه یه همچین وبلاگی درست کنه به اسم بقیه
واقعا شما خیلی احمقید که اومدید این تصویر مسخره را اینجا گذاشتید
جمع کنید باووووووووو

پاسخ
نویسنده : هومن تاریخ : 1392/04/03 14:39

کمتر از شش ماه از تاسیس من و تو 1و2 نگذشته بود که مخاطبان شبکه به یک نظر سنجی که توسط مدیران شبکه درصفحه اول سایت شبکه من و تو قرار داده شده بود برخوردند

عنوان این نظر سنجی این بود: گروه بیشماری از بینندگان من و تو خواهان یکی شدن دو شبکه من و تو 1 و من و تو 2 شده اند این نظر سنجی ساختگی دو گزینه بله و نه داشت.

اکثر مخاطبان گزینه بله را انتخاب کردند و بالاترین آمار تایید را گزینه بله داشت.

این امر، نشان از موافق بودن بیننده ها با ادغام این دو شبکه بود.

این نظرسنجی بهانه ای شد برای ادغام شبکه من و تو 1 و 2

مدیران شبکه من و تو اهداف و دلایل خود از ادغام این دو شبکه مسائل زیر دانستند.

نظرسنجی در صفحه اول سایت که سندی بر خواسته های مخاطبین شبکه از مدیران آن بود.

تسهیل و امکان پخش وسیعتر برای استفاده بیننده ها از برنامه های شبکه.

امکان دیدن دو شبکه در ماهواره های دیگر(یوتلست و هاتبرد).

اما در مورد نظر سنجی باید گفت: با این حال که ادغام دو شبکه من وتو 1 و 2 به گفته مدیران شبکه، به درخواست بیننده ها بود ولی اعتراض فراوان مخاطبان نشان از سوری و ساختگی بودن این نظر سنجی بود.

اعتراض مخاطبان به جایی نرسید و موجب سرد شدن آنها از این شبکه و در نتیجه ریزش بیش از پیش مخاطبان شد.

اما بحث تسهیل پخش: باید گفت اگر مدیران و دولتمردان انگلیسی از روز اول به دنبال راحتی خود بودند نمی بایست دو شبکه را تاسیس می کردند زیرا هر عقل سلیمی می داند که تاسیس دو شبکه سختر از یک شبکه است.

اگر آنها قابلیت و توانایی اداره دو شبکه را نداشتند نمی بایستی از اول دو شبکه را تاسیس کرده و مخاطبان را به آن دلخوش می کردند.

مگر اینکه قائل باشیم مانند نظر سنجی ها اهداف دیگری پشت پرده بوده است.

حال این سوال در ذهن ایجاد می شود که چرا دولتمردان انگلیسی من و تو 2 را تاسیس کردند که بعد آن را تعطیل کنند؟

بحث سوم یعنی امکان پخش در دو ماهواره دیگر: مسئولان این شبکه بهانه ادغام دو شبکه من و تو 1 و 2 را این عنوان کردند که به جای اینکه دو شبکه را در یک ماهواره داشته باشید می توانید یک شبکه را در دو ماهواره داشته باشید.

خیلی ساده می توان در جواب آنها گفت چه اشکالی پیش می آید اگر دو شبکه را در دو ماهواره داشته باشیم؟

پس این بهانه هایی که مسئولین این شبکه برای ادغام من و تو 1 و 2 می آورند بهانه ای است که حتی یک بچه سه چهار ساله نیز آن را باور نخواهد کرد.

اما اگر اینها بهانه بود پس هدف چه بود؟

به نظر من بحث چیز دیگری بود.

با کمی مرور و دقت در محتوای برنامه های من و تو 1 می توان ابتذال ،مادی گرایی، گرایش به بی بندو باری،همجنسگرایی، ترویج شیطان پرستی، زندگی انگلیسی یا همان غربی و .... را به وضوح دید که به هر بهانه ای سعی شده در ذهن مخاطبان جای داده شود و با اولین نگاه می شود به این هدف اصلی صاحبان انگلیسی شبکه من و تو پی برد.



اما از آنجایی که مسئولان مردم ایران را خوب شناخته اند می دانستند که مردم ایران به دنبال این گونه برنامه ها نخواهند رفت. فرهنگ و تمدن مردم ایران بسیار غنی و با قدمت هزاران ساله است و یک فرهنگی که تمدنش به بیش از 200 سال نمی رسد نمی تواند بر این فرهنگ غنی و قدیمی تاثیر بگذارد.

فرهنگ و تمدن با گوشت و پوست این مردم آغشته شده است.

به همین خاطر مدیران این شبکه انگلیسی برای جذب مخاطب شبکه من وتو 2 را تاسیس کردند. شبکه ای که دارای برنامه های مستند و علمی بود و مدیران انگلیسی این شبکه می دانستند با این محتوی، می شود طرفدار و مخاطبان بسیاری را در ایران جذب کرد.

همین شد و افراد زیادی طرفدار این شبکه (من وتو 2) شدند.

بعد از جذب مخاطب، زمان ادغام رسید. بهانه ادغام نیز که یک نظرسنجی کافی بود تا ظاهر قضیه حل شود.

هدف از ادغام هم که کاملا مشخص بود. وقتی ادغام صورت می گرفت. مخاطبان من و تو 2 مجبور می شدند برای دیدن برنامه های خود مجبور شدند من وتو 1 را ببینند و البته دیدن همان و امکان تاثیر گرفتن نیز همان بود.

دلیل حرف من هم همان اتفاقی است که به تازگی در انگلیس افتاد.

مسئولان انگلیسی به تازگی قانونی در انگلیس تصویب کردند که گذاشتن پاکت سیگار در محل پیشخوان مغازه ها ممنوع شد زیرا دیدن سیگار موجب تحریک برخی مشتری ها شده موجب خریدن سیگار و سیگاری شدن آنها می شد.

پس دیدن اینقدر تاثیر دارد. آنها به همین دلیل و هدف بیننده های من وتو 2 را مجبور به دیدن من و تو 1 کردن تا شاید برخی از آنها برنامه های من وتو 1 را ببینند و تاثیر بپذیرند.

اما بعد از ادغام مخاطبان متوجه شدند که اکثر برنامه های این شبکه، غیر مستند است. از همان لحظه ریزش مخاطب این شبکه شروع شد. تا جایی که مدیران انگلیسی این شبکه احساس خطر کردند و برای جلوگیری از ریزش مخاطب و تعطیلی من و تو 1 مجبور شدند مستندهای من و تو 2 را جایگزین برنامه های سرگرمی و مبتذل نمایند.

در حال حاضر شما شاهد پخش من و تو 2 در قالب من و تو 1 هستیم.

این یعنی تعطیلی و به کما رفتن من وتو
ابتدا همه فکر می کردند مدیریت این شبکه را گوگوش (فائقه آتشین) بر عهده دارد. اما بعدها مشخص شد استفاده از نام وی فقط در حد تبلیغات و جذب مخاطب بوده نه چیز دیگری و مدیریت این شبکه انگلیسی را کیوان و مرجان عباسی بر عهده دارند.
کیوان عباسی فرزند فریبرز عباسی است که مدتی در آمریکا ساکن بودند و از طرفداران سلطنت محمد رضا پهلوی هستند
کیوان عباسی مدتی مدیریت شبکه سیاسی فارسی زبان آزادی را بر عهده داشت که افرادی مانند رضا فاضلی و بهروز سور اسرافیل نیز در آن حضور داشتند.
رضا فاضلی و بهروز سور اسرافیل بعدها به دلیل اختلافاتی که بین کیوان عباسی و آنها به وجود آمد از این شبکه جدا شدند. شبکه آزادی بعد ازمدتی به دلیل ضعف محتوی و پایین بودن کیفیت وعدم جذب مخاطب تعطیل شد.

بعد از مدتی کیوان، کار خود را در فضای اینترنت شروع و شبکه ببین تی وی را راه اندازی کرد
این شبکه که فقط از طریق اینترنت قابل رویت بود با همکاری رها اعتمادی (بنی اعتماد)، تیام بصیر و تعدادی چند از دوستان آنها تا مدتی ادامه داشت وتوانست مخاطب خاص خود را جذب کند. اما به دلایل مختلف این کار نیز به سرانجام نرسید و بعد از مدتی ببین تی وی نیز تعطیل شد.

کیوان عباسی که در دو تجربه قبلی شکست خورده بود بعد از مهاجرت به انگلیس این بار تلاش کرد تا با متقاعد ساختن مسئولان و دولتمردان انگلیس، شانس خود را در شبکه دیگری امتحان کند.
و در جلسه ای که برخی از صاحبان رسانه و مسئولان انگلیسی برای بررسی عملکرد سالانه بی بی سی فارسی تدارک دیده بودند حاضر شده و نقدی را که بر شبکه بی بی سی فارسی نوشته بود ارائه داد.

خلاصه نقد وی این بود: شبکه بی بی سی فارسی شبکه دوران بحران است. شبکه ای که مخاطبان آن در زمان وضعیت سفید و حالت عادی به حداقل می رسد. این مطلوب ما نیست اگر حمایت هایی که از شبکه بی بی سی فارسی می شود از من و دوستانم بشود شبکه ای راه اندازی خواهیم کرد که در زمان عادی با پخش برنامه های فرهنگی و جذاب جوانان و مخاطبان خود را جذب کند تا در زمان بحران و آشوب و به قولی وضعیت قرمز بتواند اثر گذاری خود را داشته باشد. برنامه های ضد فرهنگی برای جذب در روزهای عادی و برنامه های سیاسی برای تخریب در زمان بحران و آشوب. این نقد به مذاق حاضرین در جلسه خوش آمد و کیوان عباسی توانست اجازه تاسیس شبکه من و تو 1 و 2 را در همان جلسه بگیرد. شبکه من و تو 1و 2 تاسیس شد.

شبکه ای که از حمایت کامل دولت انگلیس و گروه های سیاسی جدا شده از توده مردم ایران برخوردار شد. استفاده از کارمندان و تیم فنی و حتی آرشیو بی بی سی، حمایت های مالی و امنیتی تمام و کمال دولت انگلیس شبکه را یک شبکه خاص کرد. بودجه ای که برای این شبکه در نظر گرفته شد، به اندازه ای بود که فقط در برنامه آکادمی موسیقی میلیون ها دلار هزینه شد. ازجمله:

1- پرداخت 500 هزار دلار در هر بار به گوگوش برای راه اندازی آکادمی موسیقی
2-پرداخت 300 هزار دلار در هر بار به هومن خلعتبری همکار گوگوش در آکادمی موسیقی
3-پرداخت 250 هزار دلاری در هر بار به بابک سعیدی همکار خانم گوگوش در آکادمی موسیقی

4-پرداخت 100 هزار دلار در هر بار به رها اعتمادی (بنی اعتماد) برای برعهده گرفتن اجرای برنامه های آکادمی موسیقی

5-پرداخت 10 هزار دلار برای برنامه پشت صحنه آکادمی که توسط سالومه سیدنیا اجرا شد

6- و...
هزینه های فنی و دکور و اسکان شرکت کنندگان، در طول مدتی که برای شرکت در آکادمی آنجا بودند و .... را هم به این لیست اضافه کنید. این فقط هزینه یک برنامه است که در طول سال یک بار تهیه و پخش می شود. (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)

بگذریم

خلاصه قرار بود من وتوی انگلیسی که شعبه فرهنگی بی بی سی فارسی است با قوت، کار خود را شروع کرده و خیلی سریع نیز گسترش پیدا کند. برای توسعه، شبکه های من وتو 3 و 4 و 5 نیز در نظر گرفته شده بود که قرار بود بعدها به من و تو 1 و 2 اضافه شود. و همین طور تعداد من و توها گسترش یابد. این کار موجب می شد تا به مرور زمان شبکه های فرهنگی لس آنجلسی از جدول شبکه ها حذف و یا به حاشیه کشیده شده و مرجع شبکه ها از آمریکا (لس آنجلس) به انگلیس (لندن) کشیده شود. در همین راستا به برخی از مجریان لس آنجلسی نیز پشنهاد کار شد. از صدای آمریکا (voa)، بیژن فرهودی و مهدی فلاحتی
از شبکه پارس، مهرداد پارسا، حسین فرجی و مسعود صدر. ازشبکه پن، نسرین احمدیان و همین طور از سایر شبکه های فرهنگی و سیاسی فارسی زبان. همه چیز به ظاهر درست و صحیح در نظر گرفته شد. حتی برای ابتدای کار و برای اینکه اشکالی به کار وارد نشود، برای اجرای برنامه ها، افرادی گزینش و انتخاب شدند که نزد مردم ایران شناخته شده نبودند. و از افراد شناخته شده برای دوبله، تربیت مجری و ... استفاده شد. با این کار جلوی موضع گیری های احتمالی علیه شبکه و کارکنانش گرفته می شد. هیچ یک از مجریان در فضای اینترنت و شبکه های ماهواره ای دارای سابقه نبودند به همین دلیل کوچکترین موضعی علیه آنها گرفته نشد. ازمیان خواننده ها، گوگوش انتخاب شد زیرا کمترین حاشیه سیاسی در پرونده وی علیه جمهوری اسلامی نسبت به سایرین وجود داشت و حساسیت زا نبود. در ضمن معروفیت او در میان فارسی زبانان میتوانست وسیله ای برای تبلیغات و جذب مخاطب باشد. و همه دیدند که در ابتدا وانمود شد که شبکه متعلق به گوگوش است در حالی که اینگونه نبود. اما پروژه ها و اهداف، آنگونه که می خواستند پیش نرفت. بعد از تاسیس شبکه، مشکلات یکی پس از دیگری به وجود آمد و ادامه پیدا کرد تا.... از آن جایی که برخی از این مشکلات رسانه ای شده و همگان از آن خبردار شدند، به برخی از آنها به صورت خلاصه اشاره ای خواهم کرد تا آن دسته از عزیزانی نیز که تازه با این شبکه آشنا شده اند و یا از این ماجراها اطلاع نداشته اند آگاه شوند. مشکلات از قرار زیر بود:

1- انتخاب شبکه من و تو 2 به جای من وتوی 1توسط مخاطبین و به انزوا کشیده شدن من و تو 1:

اشتباه اول مدیران این شبکه ها این بود که فکر می کردند مردم ایران تشنه فرهنگ برهنگی هستند و با دیدن چند صحنه مبتذل و جنسی آب از لب و لوچه شان آویزان شده و به این شبکه روی می آورند. اما از آن جایی که مردم ایران دارای فرهنگ و تمدن بیش از 7 هزار ساله هستند نشان دادند ظرفیت و گنجایش آنها بیش از اینهاست که با دیدن چند صحنه مبتذل، فرهنگ وتمدن خود را بفروشند. مردم ایران بار دیگر به صاحبان انگلیسی این رسانه ها فهماندند پیشرفت را در اعتقادات، آداب و رسوم، فرهنگ وتمدن و علم و تکنولوژی می بینند نه در برهنگی و بی بند و باری. این شد که از همان ابتدا مردم شبکه مستند من و تو 2 را بر شبکه من و تو 1 ترجیح دادند و شبکه انگلیسی من و تو 1 به انزوا کشیده شد.

2- افشاگری های شبکه های ماهواره ای به اصطلاح لس آنجلسی علیه شبکه انگلیسی من و تو:

شبکه انگلیسی من و تو 1 (با وجود بودجه کلان و حمایت های مالی و ... دولت انگلیس)، غیر از اینکه رقیب بسیار جدی برای شبکه های لس آنجلسی محسوب می شد، از طرفی برنامه هایی که توسط شبکه انگلیسی من و تو تهیه و پخش شد نیز نوعی تهدید برای شبکه های لس آنجلسی محسوب می شد زیرا روند برنامه های شبکه انگلیسی من و تو به گونه ای بود که هر چه این شبکه های لس آنجلسی در طول سالیان سال رشته بودند پنبه می کرد. مدیران و مسئولان شبکه های فرهنگی لس آنجلسی در تمامی مدتی که برنامه اجرا می کردند سعی داشتند خود را عضوی از مردم جلوه داده و حتی در مناسبت های مذهبی نیز برنامه های خود را با آداب و رسوم ملت و مردم ایران هم رنگ می کردند تا این فضا و لو به ظاهر ایجاد شود. که ما پابند به اصل و هویت و ریشه اصلی خود یعنی اسلام و ایران مان هستیم. استراتژی در این شبکه های لس آنجلسی حرکت به صورت نرم بود اما شبکه انگلیسی من و تو همه این رشته ها را به یکباره پنبه کرد و خیلی ساده و صریح صحنه های مبتذلی از قبیل پخش برنامه زنده زنان زیبای دنیا، سواحل کشورهای اروپایی و آموزش رقص و .... را که هیچ شبکه فارسی زبانی (حتی بی بی سی فارسی) تا به آن روز پخش نکرده بود، به تصویر کشید. به همین دلیل مهران عبد شاه مدیر شبکه او آی پی ان اعلام کرد سیاست ها و دیدگاه مدیران شبکه انگلیسی من و تو شبکه فارسی وان یکی است و اهداف آنها نیز مشترک است.

بگذریم

با این کار مرزها شکسته شد و نگاه مردم به این شبکه ها نیز تغییر کرد. (به اصطلاح دم خروسی که سالیان سال شبکه های لس آنجلسی آن را به شکل های مختلف پنهان می کردند توسط شبکه انگلیسی من و تو بیرون زد) کار به جایی رسید مدیران و مجریان این شبکه ها مانند نادر رفیعی مدیر شبکه امید ایران، فرزان دلجو مدیر شبکه لایو و حمید احمدی مدیر شبکه آی سی سی و .... بارها و بارها اعلام کردند برنامه های شبکه انگلیسی من و تو1 با تمدن مردم ایران سازگاری نداشته و در بیشتر مسائل علیه فرهنگ و تمدن مردم ایران است. همه این ها یک طرف اما مسئله مهم و اساسی این بود که شبکه انگلیسی من و تو با بودجه ای که داشت هر کسی را می خواست می خرید. تا اندازه ای که به عنوان مثال حسین فرجی یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در شبکه صدای آمریکا (VOA) بود توسط مدیران شبکه انگلیسی من و تو2 برای کار دوبله در این شبکه، خریداری شد. و همین طور افراد دیگر مانند آرمین قبادی پاشا که کارشناس شبکه صدای آمریکا بود ولی در شبکه من و تو به عنوان یک خبر خوان در برنامه اتاق خبر مورد استفاده قرار گرفت.
امیر برادران کارشناس صدای آمریکا که کارشناس برنامه آفساید شد
جاوید جعفری کارشناس شبکه صدای آمریکا بود که به عنوان مجری در شبکه من و تو به کار گرفته شد.
که البته اسامی سایر افراد در ادامه ذکر خواهد شد. اما شبکه های سیاسی که سالها علیه جمهوری اسلامی کار کرده بودند و سعی داشتند حداقل مردم را به سمتی ببرند تا دست از منابع خبری داخلی برداشته و به آنها بی اعتماد شده و اطلاعات خود را از منابع خارجی بگیرند با روی کار آمدن شبکه انگلیسی من و تو1 به یکباره دیدند در برنامه اتاق خبر این شبکه اکثر و گاهی تمامی خبرها از منابع داخلی است
تخریب ایرانیان مقیم اروپا و آمریکا و نقل قول از منابع داخلی به گونه ای بود که شبکه های سیاسی، این شبکه انگلیسی را شبکه جمهوری اسلامی بنامند و با آن به مخالفت بپردازند. این شد که شبکه های فارسی زبان لس آنجلسی فرهنگی و سیاسی با یکدیگر هم صدا شده و علیه این شبکه انگلیسی موضع گرفتند. و در پاره ای از مواقع دست به افشاگری علیه مدیران و مسئولان این شبکه انگلیسی زدند. این موضع گیری و افشاگری ها منجر به ریزش برخی از مخاطبان شبکه انگلیسی من وتو شد.
3- ریزش مخاطب به دلیل تقلب در آکادمی موسیقی گوگوش
آکادمی موسیقی در ابتدا با وجود هزینه های زیاد توانست در ابتدای راه مخاطبین زیادی را به خود جذب کند اما هنوز کار به اتمام نرسیده بود که شبهه تقلب در انتخاب نفرات اول آکادمی به جاهای باریک کشیده شد. وقتی رقابت به سطح بالای خود رسید، مخاطبین و هواداران خواننده ها در فضای فیس بوک و اینترنت به صورت خود جوش و یا حتی برنامه ریزی شده شروع به تبلیغ و حمایت از کاندیداهای خود کردند اما نتیجه آن طور که می بایست جلو نرفت. ابتدا که برنامه آکادمی شروع به کار کرد همه فکر می کردند خواننده ها می آیند و یک ترانه را اجرا می کنند و هیئت داوران، یکی از آنها را به عنوان خواننده برتر انتخاب کرده و معرفی می نمایند. اما بر خلاف تفکر مردم، اینگونه نشد. مدیران و مسئولان شبکه انگلیسی من و تو اینگونه نمی اندیشیدند زیرا هر یک از خواننده ها حامیان و طرفداران خود را داشتند و حذف هر کاندیدایی به منزله دلخوری و دل زدگی آن دسته از طرفدارن از هیئت داوران و شبکه انگلیسی من و تو و در نتیجه ریزش مخاطب می شد و این مطلوب مدیران شبکه انگلیسی من و تو نبود به همین دلیل روش انتخاب را به گونه دیگری رقم زدند. آنها یک شماره را برای افراد داخل ایران و یک شماره را نیز برای افراد خارج از ایران در نظر گرفتند تا مخاطبان در یک زمان مشخص به خواننده خود از طریق ارسال اس ام اس رای دهند و بعد از شمارش آرا، خواننده ای که بیشترین رای را آورد به عنوان نفر اول انتخاب می شد با این کار به اصطلاح توپ را در میدان مخاطبین انداخته تا طرفدار و حامی خواننده ها نیز از هیئت داوران و مدیران شبکه دلخور نشود. اما وسط های آکادمی مشخص شد همه این مسائل کاملا سوری بوده و خواننده ها و نفرات اول و ... از همان اول مشخص و انتخاب شده بودند. و مردم و طرفداران در طول این مدت بازیچه ای بیش نبوده اند. زیرا اولا شبکه من و تو فقط در ایران قابل روئیت است و ایرانیانی که در سایر کشورها بودند نمی توانستند برنامه های این شبکه را ببینند پس چگونه می توانستند به خواننده مورد نظر خود آن هم در آن زمان مشخص و محدود رای بدهند؟ پس اعلام شماره برای ایرانیان خارج نشین کاملا سوری بود. دوم اینکه از کجا معلوم خواننده مورد نظر آنها اول نشده باشد و تقلبی در این میان صورت گرفته باشد؟ نحوه شمارش آرا اصلا مشخص نبود. چگونه است که مدیران و مجریان این شبکه در برنامه های مختلف شبکه، انتخابات ایران را که در آن ناظران کاندیداها از صفر تا صد آن یعنی از موقع رای گیری تا شمارش آرا حضور داشتند را قبول نداشته و زیر سئوال می برند و قائل به تقلب هستند. درحالی که خود آنها هیچ گونه شفاف سازی در مورد نحوه رای گیری و شمارش آرا نداشتند؟ این فضای تقلب موقعی بسیار جدی شد که عده زیادی از مخاطبین نحوه رای گیری در آکادمی را زیر سئوال برده و خودشان در فضای فیس بوک به نظر سنجی در مورد خواننده ها پرداختند. جالب توجه اینکه رایی که به برخی از خواننده ها در فضای فیس بوک داده شد بسیار بیشتر از رایی بود که در آکادمی کسب کرده بود. و نفر اول، دوم و سوم آکادمی در رای گیری که در فیس بوک انجام شد بر خلاف آن چیزی بود که در آکادمی اتفاق افتاد. از طرفی ساخت و پاخت برخی از خواننده ها با هیئت داوران و مجریان و دست اندرکاران آکادمی، شک طرفدارن و مخاطبین را در مورد تقلب به یقین تبدیل کرد. و ازدواج نفر اول دور اول آکادمی (سروش تهرانی) با یکی از مجریان شبکه من و تو (سالومه سیدنیا) از این ساخت و پاخت ها پرده برداشت
همه این شواهد و قرائن موجب شد مخاطبان در فضای مجازی و .... علیه این برنامه و شبکه دست به اعتراض بزنند. که البته به جایی نرسید. نهایت پاسخگویی شبکه این بود که ایرانیان خارج نشین به دلیل غربت، ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و این دلیل نمی شود که مجریان و هیئت داروان با خواننده ها ساخت و پاخت کرده باشند. این پاسخ البته برای مخاطبان قانع کننده نبود و منجر به ریزش شدید آنها شد.

4- منفور شدن شبکه و جدا شدن کادر مجرب از آن: برخی از عوامل و دست اندرکاران شبکه به دلایل مختلف از شبکه جدا شدند دلایلی مانند: ·

منفور شدن شبکه (آنها می خواستند با حضور در شبکه ای که فکر می کردند مخاطب زیادی خواهد داشت و مبدائی برای آغاز دور جدید شبکه های ماهواره ای خواهد شد، برای خود وجه ای کسب کنند. عملکرد بد این شبکه انگلیسی موجب منفور شدن آن نزد مخاطبان شد و این امر سابقه چندین و چند ساله آنها را زیر سئوال برد. به همین دلیل تعداد زیادی از عوامل ودست اندرکاران این شبکه انگلیسی، عطای این شبکه را به لقایش بخشیدند و از این شبکه جدا شدند. افرادی مانند مهرداد پارسا، حسین فرجی، مسعود صدر، کامران محیط، رضا همایون، فیروزه باغبان، فرشته دانشفر، سمیرا قاسمی و ... ·

اختلاف بین مدیریت شبکه و مجریان (در هر مدیریت و مجموعه ای اختلاف سلیقه و نظر امری طبیعی است. اما اگر نگاهی اجمالی به سابقه مدیریت مدیر شبکه انگلیسی من و تو داشته باشید در می یابید که این اختلافات طبیعی به نظر نمی رسد. شبکه آزادی به علت اختلاف مجریان و دست اندر کاران شبکه با مدیریت آن یعنی کیوان عباسی منجر به تعطیلی شبکه شد. در شبکه انگلیسی من وتو نیز بعد از مدتی، نحوه عملکرد و مدیریت کیوان عباسی باعث جدا شدن برخی از مجریان و دست اندر کاران از این شبکه شد. افرادی مانند آزاده حسینی، مریم تهرانی، سارا باغستانی، آوا صفا، سحر زند، جاوید جعفری، نسرین احمدی و ... به همین دلایل از شبکه جدا شدند. البته نه فقط جدا که برخی از این افراد بعد از جدا شدن از این شبکه انگلیسی به افشاگری، اسرار و مسائل پشت پرده این شبکه انگلیسی را فاش کردند. افشاگری های این افراد همان و ریزش برخی مخاطبان نیز همان. نا گفته نماند در حال حاضر نیز این اختلافات بین سایر مجریان و دست اندرکاران شبکه با کادر نظارت و امنیتی شبکه ادامه دارد. کادر نظارت و امنیت شبکه به دستور کیوان عباسی مدیر شبکه انگلیسی من و تو کلیه رفت و آمدها و حرکات و سکنات مجریان ودست اندرکاران شبکه را زیر نظر دارند.
در تمامی قسمت های داخلی وخارجی شبکه افراد بایستی در دید دوربین باشند
صفحات مانیتور آنها موقع کار بایستی به اندازه ای باشد که دوربین به وضوح تصاویر و حتی نوشته های آن را ببیند و بخواند.
رجوع به سایت های داخلی ایران غیر از بچه های اتاق خبر برای سایر افراد ممنوع است. هیچ شخصی موقع کار نباید تنها باشد. به این معنی که اگر کسی پشت سیستمی می نشیند و مشغول به کار می شود بایستی حتما در کنارش شخص دیگری باشد. (تنها کار کردن در محیط کار ممنوع(.

آوردن هر گونه سیم کارت و گوشی شخصی در محل کار ممنوع است. و کارمندان موظفند سیم کارت وگوشی خود را در ابتدای ورود به ساختمان شبکه تحویل داده و سیم کارت و گوشی که مدیریت شبکه در اختیار آنها قرار می دهد را تحویل بگیرند. آوردن سیم کارت وگوشی شخصی در محیط کار تخلف بوده و جریمه نقدی و کمیته انظباطی را در پی خواهد داشت. کلیه خطوط تلفنی شخصی و حتی خانوادگی کارکنان شبکه شنود می شود. ورود افراد متفرقه به ساختمان شبکه ممنوع است. پارک کردن وسیله نقلیه از ساعت 7 صبح تا 18 عصر کنار ساختمان شبکه ممنوع است. تنظیمات فنی سیستم های کارمندان به گونه ای است که هر سه ثانیه از صفحه مانیتور عکس گرفته و ذخیره می شود. و.... همه اینها فضایی را ایجاد کرده که کار در این شبکه برای کارکنان نیز بسیار سخت و طاقت فرسا شود. اما چاره ای جز ماندن و کار در این شبکه وجود ندارد مخصوصا برای کسانی که از شبکه های دیگر به این شبکه آمده اند. زیرا شبکه های دیگر حاضر به پذیرش مجدد آنها نیستند. از طرفی کسانی که با این شبکه همکاری کرده باشند نزد ایرانیان مقیم اروپا و آمریکا وجهه خوبی نداشته و از آنها استقبال چندانی نمی شود. فضا بسیار امنیتی؛ کار به صورت شبانه روزی؛ ولی امنیت شغلی صفر.

فضای امنیتی اطراف ساختمان شبکه انگلیسی من و تو

به جز تعداد افراد اندکی که به نوعی وابستگی با مدیریت شبکه دارند بقیه کارمندان قرار دادی و ساعتی هستند. و هر وقت که مدیریت شبکه صلاح بداند آنها را اخراج خواهد کرد. جدا شدن برخی دست اندرکاران و اختلاف موجود بین کادر فعلی شبکه ضربه سهمگین دیگری را بر بدنه شبکه وارد کرد تا اندازه ای که شبکه را به حالت کما برده و منجر به تعطیلی شبکه من و تو 2 شد.

کاهش یکباره کارمندان و دست اندرکاران و اختلاف موجود بین کادر فعلی با مدیریت شبکه موجب شد امکان ساپرت هر دو شبکه وجود نداشته باشد و به همین دلیل مدیران شبکه انگلیسی من و تو تصمیم گرفتند من و تو 2 را حذف کنند. شبکه من و تو 2 اگر چه از آرشیو بی بی سی تامین می شد اما کار دوبله و تدوین و .... آن نیاز به کادر متخصص و مجرب داشت که انصراف وجدا شدن یکباره برخی از دست اندرکاران، موجب تعطیلی این شبکه شد. و این بزرگترین ضربه ای بود که می توانست بر بدنه شبکه و مدیریت آن وارد شود. به قول مهران عبد شاه بادکنکی که تا نهایت خودش باد شده بود به یکباره بادش خالی شد. برای توجیه این اتفاق و ظاهر سازی در مجامع عمومی اعلام شد که این دو شبکه قرار است با هم ادغام شوند. زیرا جمهوری اسلامی بر روی این شبکه ها پارازیت می اندازد و برای اینکه مخاطبان بتوانند هر دو شبکه را یکجا و بهتر ببینند. شبکه بر روی دو فرکانس دیگر نیز پخش خواهد شد. برای ظاهر سازی نیز یک نظر سنجی سوری در صفحه اول سایت گذاشته شد تا طبق معمول همه تقصیرها به گردن مخاطبان بیفتد
فرکانس های بعدی چه بود؟ یوتل ست. من در همان ابتدا مطلبی با عنوان جمع بستن به سبک انگلیسی منتشر کردم و پرده از این اتفاق برداشتم. اول اینکه این پارازیت بعد از گذشت یک سال به وجود نیامده بلکه از همان ابتدای تاسیس شبکه وجود داشت. پس چرا از همان ابتدا شبکه من و تو را به یک و دو تقسیم کردید؟ آیا غیر از این بود که پارازیت برای هر دو شبکه وجود داشت (هم من و تو1 و هم من و تو 2) پس چرا من و تو 2 حذف شد؟ اگر قرار است یکی شوند چرا نام شبکه من و تو نشد؟ چرا من و تو 1؟ چرا من و توی 2 نه؟ مگر این دو شبکه ادغام نشدند چرا باز من و تو1 باقی ماند؟ آیا به این دلیل نبود که وقتی مشکلات برطرف شد دوباره من و تو 2 راه اندازی شود و ....؟ اگر به دلیل مشکل پارازیتی و به قول مدیریت شبکه برای بهتر دیده شدن شبکه، بر روی فرکانس دیگری رفتند چرا فرکانسی را انتخاب کردند که تقریبا همه شبکه های سیاسی در آن فرکانس بودند؟ همه می دانند پارازیت بر روی شبکه های سیاسی بیشتر از سایر شبکه هاست؟ آیا از پارازیت فرار کردن و به معدن پارازیت پناه بردن پاسخ عاقلانه ای به مخاطبان است؟ در آن زمان دم خروس آنها را با همین مختصر افشا شد.

بعد از تعطیلی شبکه انگلیسی من و تو 2 حجم اعتراضات شروع شد و افراد زیادی در سایت و فضای فیس بوک، تماس پیامگیر و .... به شبکه هجوم آوردند و اعتراض خود را مبنی بر حذف این شبکه اعلام کردند
درخواست آنها واضح و روشن بود. به جای من و تو2، من وتو1 حذف شود. اما بر خلاف نظر اکثر مخاطبان، شبکه من و تو 2 حذف شد و اعتراض مخاطبین نیز مثل سابق به جایی نرسید. معترضین کوچکترین اهمیتی به نظر سنجی سایت ندادند زیرا آن را مانند سایرنظر سنجی ها و رای گیری های شبکه سوری و بازیچه می دانستند. به همین دلیل اعتراض مخاطبین همین طور ادامه پیدا کرد تا جایی که به مدت 1 ماه کلیه راه های ارتباطی شبکه با مخاطب بسته شد. فقط در راستای عادی سازی و آرام کردن فضا اعلام شد مخاطبین می توانند صحبت ها و مطالب خود را از طریق سایت و پیامگیر با شبکه در میان بگذارند. همه می دانستند پیامگیر و کامنت در سایت همه می دانند کاملا مدیریت می شود و مدیریت انگلیسی شبکه هر نظر و کامنتی که دوست داشته باشند علنی و پخش خواهند کرد. (یعنی مخالفان حق اعتراض ندارند) صدای مخاطبین معترض هیچ گاه به گوش مردم نرسید. در همان زمان مطلبی تحت عنوان فرار شبکه های ماهواره ای از مخاطبین نوشتم که پنبه این سناریو را نیز غیر مستقیم رشته کرد. در کنار بیم جدا شدن سایر مجریان و دست اندرکاران، مشکل دیگری به وجود آمد و آن افشای هویت واقعی برخی مجریان و دست اندرکاران شبکه و اهداف شوم مدیریت این شبکه انگلیسی توسط وب سایت امواج سیاه بود که در مدت کم توانست مخاطب زیادی را به خود جذب نماید. افشای این اطلاعات فضای اعتراضی جدیدی را برای مخاطبان، علیه این شبکه باز و البته موجب ریزش مخاطب این شبکه انگلیسی شد. به همین دلیل مدیریت بحران توسط مدیریت شبکه انگلیسی من و تو و برخی از دست اندر کاران تشکیل شد تا فکری به حال مشکلات به وجود آمده بشود و آبروی رفته را بازگردانند. حاضرین درجلسه: کیوان و مرجان عباسی، حسن اعتمادی (بنی اعتماد)، رها اعتمادی(بنی اعتماد)، پانته آ مدیری، سالومه سیدنیا، امیر علی محمدیان و امید خلیلی تجریشی موضوع جلسه: عبور از بحران موجود و واکسینه کردن شبکه از بحران هایی که در آینده ممکن است برای شبکه و عوامل و دست اندرکاران آن به وجود بیاید. واکسینه کردن مخاطب، حاصل 5 جلسه مدیریت بحران شبکه انگلیسی من و تو بود. به این معنی که بایستی مخاطبان در مورد هرگونه خبر و اطلاعات منفی در مورد شبکه و عوامل آن واکسینه شوند. بایستی فضا به گونه ای طراحی شود که مخاطبان به شبکه اطمینان حاصل کرده و هر گونه خبر منفی علیه شبکه را با دید شک و تردید نگاه کنند. با این کار اطلاعاتی که توسط افراد جدا شده از شبکه منتشر می شود نیز کاری از پیش نخواهد برد. اما اینکه این اعتماد سازی و واکسینه کردن مخاطبین باید چگونه ایجاد شود، نیاز به جلسات متعدد دیگری بود که مدیریت آن به پانته آ مدیری و امید خلیلی تجریشی سپرده شد. بعد از جلسات مختلف و متعدد بنا شد توسط یکی از مجریان مهم و شناخته شده شبکه در فضای اینترنت یک سری اطلاعات فاش شده و یک فضای منفی ساختگی علیه شبکه ایجاد شود. بعد از اینکه گستره مخاطب اطلاعات فاش شده زیاد شد و فضا رسانه ای شد، همه مطالب بازگو و یا به اصطلاح فاش شده در چند برنامه مختلف زیر سئوال رفته و شبکه به طور کلی منکر همه آن مسائل شود. در مرحله اول نیز بایستی تازه ترین موجی که روی کار آمده خنثی شود بعد بقیه مشکلات بررسی شود. اهداف ابتدایی این خود زنی به شرح زیر است:

1-یک سری اطلاعات پیش پا افتاده و سوخته فاش شود تا خواننده به آنها مشغول گردد.

2-ذهن مخاطب به مسائل فاش شده محدود شده تا مخاطب از سایر مسائل و افشاگری های مانند گروه جوانان بدون مرز و همکاری مجریان و دست اندرکاران شبکه با گروه های منحرف و مخالف ایران، حذف من و تو 2، که در وب امواج سیاه و امثال آن منتشر شده بود غافل شود

3- شبکه در یک اقدام به اصطلاح منفعلانه اطلاعات پیش پا افتاده و سوخته ای که توسط خودشان فاش شده را زیر سئوال می برد.

4- وانمود می شود که همه شبهه ها و مسائلی که ممکن است علیه شبکه مطرح شود همین بوده و شبکه نیز به همه آنها پرداخته و به همه آنها پاسخ داده شده است. در نتیجه این نکته القا می شد که شبکه هیچگونه سئوالی را برای مخاطب بدون پاسخ باقی نگذاشته است

5- کسانی که از شبکه جدا شده و قصد فاش کردن اطلاعات محرمانه شبکه را داشتند به نوعی از افشای اطلاعات نا امید شدند زیرا کافی بود بعد از افشاگری های آنها در یکی از برنامه های شبکه انگ دروغگو، اطلاعاتی، شایعه ساز، مزدور و ... را به آنها بچسبانند.

6- صدای هر گونه اعتراض مخاطبین و مخالفان و حتی سایر شبکه های ماهواره ای نیز بعد از این به جایی نخواهد رسید زیرا آن را توطئه و سناریو دشمن علیه شبکه معرفی می کردند.

7- شبکه از فضای پاسخگویی فرار کرده و وارد فضای مظلوم نمایی شود

8- رسانه های داخلی ایران زیر سئوال برده شود و در کنار آن برای شبکه انگلیسی من و تو فضای جلب اعتماد ایجاد کنند. ابزار پیشبرد سناریو: وبلاگ شخصی یکی از مهمترین و مطرح ترین مجری شبکه حال این مجری که قرار است وبلاگ با نام او بارگذاری شود چه کسی باید باشد؟ پاسخ واضح و مشخص بود. به دلیل افشای چهره واقعی رها اعتمادی (بنی اعتماد) و خانواده و وابستگان آن و همچنین گروه جوانان بدون مرز، نقاب زیبا و چهره مظلوم شبکه از بین رفته بود. برای اینکه رها اعتمادی (بنی اعتماد) بار دیگر احیا شده و از حاشیه خارج شود و از طرفی مدیران و مسئولان شبکه نفسی بکشند، رها اعتمادی (بنی اعتماد) انتخاب شد.
با انتخاب رها به صورت غیر مستقیم می شد به اهداف زیر رسید:

اثبات ضمنی و غیرمستقیم اسم رها اعتمادی به عنوان هویت اصلی یک شخص. این در حالی است که قبلا هویت اصلی رها اعتمادی (رها بنی اعتماد) و وابستگی او و خانواده اش به دربار پهلوی، قبلا فاش شده بود.

انحراف مخاطبین از گروه جوانان بدون مرز به مسائل پیش پا افتاده و سوخته مانند شرایط استخدام و همجنس بازی و نحوه پوشش زنان و بهائی بودن اکثر دست اندرکاران شبکه که البته برای همه واضح و آشکار و البته عادی بود

محدود کردن اهداف گروه جوانان بدون مرز به اموری که کاملا پیش پا افتاده است مانند اعتقاد به بهائیت و ...

در صورت بازتاب در رسانه های داخلی، انکار و در نهایت تخریب رسانه های داخلی

تخریب مخالفین و افشا کنندگان واقعی به عنوان یک مشت شایعه ساز و دروغ پرداز و به قول خود رها خیال پرداز.

مظلوم نمایی نزد مخاطبین شبکه و جلب اعتماد آنها

نا امید کردن مخالفین شبکه (اعم از افشا کننده و یا جستجوگر) در مبارزه علیه این شبکه انگلیسی(هر چه بود همین بود و مطلب دیگری برای افشا وجود ندارد).

ساختن سدی برای سردرگم کردن مخاطبین که واقعیت را از دروغ و سناریو سازی تشخیص ندهند. (دقیقا جریان داستان چوپان دروغگو که وقتی مخاطب ببیند خبرهایی که قبلا به عنوان حقیقت شنیده، دروغ از آب در آمده پس خبرهای بعدی اگر چه واقعیت داشته باشد را نیز مانند سابق دروغ می پندارد و به آنها اعتنا نمی کند)

نتیجه نهایی: انحراف اذهان مخاطب و واکسینه شدن شبکه سناریو اینگونه آغاز شد: در ابتدا رها اعتمادی در وبلاگ شخصی الزاما در بلاگفا که مخاطبان بسیاری در داخل ایران داشت، وب شخصی راه اندازی کرد و یک سری از اطلاعات و مسائل داخلی شبکه که البته به اصطلاح اخبار سوخته بود را فاش کرد. مراحل بعد، توسعه دادن به وب، جذب مخاطب و در نهایت رسانه ای شدن وبلاگ بود. مرحله نهایی این بود که بعد از مطرح شدن وب در رسانه های داخلی، وب مورد نظر توسط شبکه انکار و سناریوی واکسینه کردن مخاطب و همچنین مظلوم نمایی شبکه اجرا شود.

برای این کار لازم بود رها اعتمادی مدتی جلوی دوربین نیاید تا بحث اختلاف رها اعتمادی (بنی اعتماد) با مدیریت شبکه قریب به ذهن باشد. در همین راستا اجرای برنامه جواب به امید خلیلی تجریشی سپرده شد. رها نیز به بهانه تهیه برنامه از شبکه جدا شده و بعد از چند هفته اقدام به بارگذاری وبلاگ شخصی رها اعتمادی کرد. در این وبلاگ یک سری اطلاعات سوخته شبکه را اعم از ارتباط با فرح پهلوی، ازدواج سالومه و سروش تهرانی، بهایی بودن اکثر مجریان و دست اندر کاران این شبکه و معرفی اجمالی برخی دست اندرکارن و برنامه های آنها بارگذاری شد تا مخاطبان به آن اطمینان حاصل کرده وجذب آن شوند. از بیننده ها خواسته شد تا مطالب، فیلم، عکس و هر مطالبی را که دوست دارند در برنامه های مختلف به نمایش گذاشته شود به ایمیل رها ارسال کنند و جهت اطمینان مخاطبان برخی از مطالب ارسالی، در برنامه سالی تالک و دکتر کپی به نمایش گذاشته شد. بعد از بارگذاری وبلاگ به صورت نا مفهوم وغیر مستقیم در چند برنامه جواب توسط امیدخلیلی تجریشی و دیگر مجریان اعلام شد که برخی اطلاعاتی که در وبلاگ ها و فضای اینترنت منتشر شده غلط است و ما آن را تایید نمی کنیم. البته هیچ گونه اشاره ای به وبلاگ رها اعتمادی و یا وبلاگ های دیگر نشد. فضا بسیار سربسته عنوان شد تا بعدها امکان مراجعه به آن باشد و بتوانند اعلام کنند که ما قبلا مطالب مطرح شده را منکر شدیم. بعد از گذشت یک سال و اندی و بعد از اینکه فضا کاملا مهیا شد و تعداد آمار بازدید وبلاگ به بیش از 1500 نفر در روز رسید، سناریوی اصلی بارگذاری شد و آن شرایط استخدام در شبکه من و تو و بحث بهایی بودن دست اندرکاران و گرایش به همجنس گرایی و.... بعد از بارگذاری این مطالب در وبلاگ شخصی رها و منتشر شدن آن، رسانه های ایران این وبلاگ را که البته از قبل نیز با آن آشنا بودند و همه قرائن و شواهد حاکی از حقیقی بودن این وبلاگ بود را رسانه ای کرده و به آن پرداختند. بعد از رسانه ای شدن وب شخصی رها اعتمادی (بنی اعتماد) سناریو وارد فاز جدید و البته نهایی شد. رسانه ای شدن وب رها اعتمادی (بنی اعتماد) موجب شد تا مخاطبین به صورت سیل آسا به سایت شبکه رجوع کرده و در کامنت های مختلف جریان را با عوامل شبکه در کار بگذارند. شبکه نیز همان طور که قبلا برنامه ریزی کرده بودند به اصطلاح برای روشنگری در برنامه های مختلف اقدام به پاسخگویی به مخاطبان در مورد مسئله به وجود آمده کردند و اعلام داشتند کلیه مطالبی که در مورد دست اندرکاران و مجریان شبکه در وبلاگ ها منتشر شده غلط و دروغ محض است. سناریوی انکار، از ندا جناب در برنامه جواب شروع شد. او البته خیلی مصنوعی و ساختگی، در آخر برنامه جواب به صورت اتفاقی و هماهنگ نشده آمده و اعلام کرد هر چه وبلاگ و فیس بوک به نام او وجود دارد اشتباه و ساختگی است. بعد از آن مرجان و آمنه دو مجری زن این شبکه در برنامه من و تو پلاس، رسانه ای شند شرایط استخدام را خنده دار توصیف کردند اما اشاره ای به وب شخصی رها اعتمادی نشد. فردای آن روز همین بحث بار دیگر در برنامه من و تو پلاس ولی این بار به صورت کاملا جدی مطرح شد و در نهایت نیز رها اعتمادی در یک برنامه با عنوان جواب جلوی دوربین آمده و در مورد وبلاگ مورد نظر صحبت کرد و گفت: کلیه مطالب دروغ بوده و من هیچ گونه از مطالب این وب را قبول ندارم. و از اساس من اصلا وبلاگی نداشته ام. حتی کار به جایی رسید که مجری برنامه جواب (امید خلیلی تجریشی) برای تخریب رسانه های داخلی ایران اعلام کرد این وب توسط ماموران جمهوری اسلامی ساخته و بارگذاری شده و بعد از آن رسانه ای شده تا شبکه انگلیسی من و تو را زیر سئوال ببرد. مدیران و مجریان این سناریوی شوم فکر می کردند به راحتی سناریو از یک وبلاگ شروع و سپس به خبرگزاری ها و رسانه ها کشیده و در انتها با حضور رها اعتمادی (بنی اعتماد) در برنامه جواب تومار این سناریو به هم پیچیده خواهد شد غافل از اینکه حقیقت هیچ گاه پشت ابر نخواهد ماند. از آن جایی که دشمنان مردم ایران همیشه احمق بوده اند سناریوی ساخته و پرداخته مدیران شبکه انگلیسی من و تو باز هم به نتیجه نرسید و تیرهای پرتاب شده به سنگ خورد. زیرا: اولا: این سناریو به جای اینکه در وب سایت رسمی من و توی انگلیسی یا فیس بوک شخصی رها (بنی اعتماد) اتفاق بیفتد، بسیار ساده و به قولی تابلو در وبلاگ آن هم در بلاگفا که بیشترین کاربر را در ایران دارد اتفاق افتاد. یعنی دقیقا در جایی که بعدها بشود خیلی ساده آن را حک، تعطیل و یا از بین برد و دیدید که بعد از اجرای سناریو، وبلاگ مورد نظر به طور کامل جمع شد و به زباله دان تاریخ پیوست. بدون اینکه کسی بگوید کی اومد؟ کی رفت؟ چی گفت؟ چی شد؟ دوم: مطالبی که در وبلاگ مورد نظر بارگذاری شده بود امری عادی در شبکه محسوب می شد و نهایتا یک شخص به اصطلاح آنها خراب می شد و آن رها بود. (یکی برای همه، همه برای یکی). البته نا گفته نماند که در ابتدا خراب می شد و بعد از مدتی قوی تر از پیش احیا می شد. خلاصه اینکه همه مسائل مطرح شده در وبلاگ شخصی رها، خلاصه مطالبی بود که در وب سایت شبکه مطرح شده و امری کاملا عادی بود. به عنوان نمونه پوشش زنان درشبکه از همان ابتدا در اختیار مدیریت بود و کسی نمی توانست با پوشش اسلامی در این شبکه حاضر شود. یا مثلا مخالفت با جمهوری اسلامی که از بدیهیات بود زیرا مگر می شود پول انگلیس انگلیس را گرفت و به نفع جمهوری اسلامی حرف زد؟ و همین طور همجنس بازی یا روابط آزاد و .... سوم: رسانه های ایران در کنار خبر شرایط استخدامی را که وب شخصی رها آن را مطرح کرده بود به سراغ زندگی نامه این شخص در امواج سیاه آمده و هویت اصلی این شخص و در پی آن به سابقه خانوادگی وی و وابستگی آنها به دربار پهلوی و همچنان عضویت رها اعتمادی (بنی اعتماد) در گروه جوانان بدون مرز را افشا و رسانه ای کردند. این اتفاق موجب نگرانی و عصبانیت شدید مدیران و دست اندرکاران این شبکه علی الخصوص رها اعتمادی شد به همین دلیل در برنامه ای که در رد وب شخصی خود تهیه کرده بود بسیار دست پاچه شده و حرکت های نامتعارف انجام داد. به هر حال بهترین و تنها ترین راهی که مدیران شبکه در مورد این جریان انجام دادند این بود که این جریان را مسکوت بگذارند به همین دلیل رها اعتمادی (بنی اعتماد) در برنامه جواب نیز هیچ گونه اشاره ای به هویت اصلی این گروه نکرد. چهارم و آخر: مخاطبان به دلایل مختلف اعتماد خود را نسبت به مدیران و دست اندرکاران این شبکه انگلیسی از دست داده و این سناریو هم کاری از پیش نبرد بلکه شبهه دیگری در ذهن مخاطب ایجاد کرد. شبکه برخلاف آنچه تصور می کرد نتوانست سناریویی را که خود ساخته و پرداخته بود را زیر سئوال ببرد. از طرفی ترجیح داد درباره گروه جوانان بدون مرز سکوت را اختیار کند. بحثی که سئوال بسیاری از مخاطبان شبکه بود و رها اعتمادی (بنی اعتماد) به طور کلی از آن فرار کرد. نهایت ثمر این سناریوی انگلیسی و آبکی جز خودزنی و به خفت افتادن شبکه انگلیسی من و تو و مدیران آن چیزی نداشت. به قول ما ایرانی ها عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. اما در نهایت برخی از سئوال های مخاطبان که هنوز هم توسط مدیران این شبکه انگلیسی بدون جواب مانده را مطرح می کنم:

1- چرا یک سال طول کشید تا شبکه من و تو و شخص رها اعتمادی (بنی اعتماد) علیه وب شخصی که ادعا می کنند ساختگی است موضع بگیرد؟

2- چرا رها اعتمادی (بنی اعتماد) بعد از یک سال به اصطلاح اسم و فامیلی کامل خود را که رها اعتمادی آل آقا است بازگو می کند؟

3- چرا در آکادمی گوگوش تقلب شد و از دوستان عوامل شبکه رای آوردند؟

4- چرا من و تو 2 حذف شد؟چرا من و تو 1 حذف نشد؟

5- چرا وقتی برای حذف یکی از دو شبکه در سایت نظر سنجی گذاشتند و اکثریت مردم در کامنت ها به نتیجه نظرسنجی اعتراض کردند کسی پاسخگو نبود و با این وجود من و تو 2 حذف شد؟

6- چرا همیشه هرچه نظر سنجی در سایت انجام شده دقیقا بر خلاف نظر سنجی عمل شده است؟

7- چرا اگر کسانی که از شبکه انگلیسی من و تو جدا می شوند در صورت افشاگری منزوی می شوند افرادی مانند آزاده حسینی و ....؟

8- چرا مدیریت شبکه انگلیسی من و تو با مدیریت شبکه فارسی وان با هم جلسات مشترک برگذار کرده و اهداف خود را یکسان سازی می کنند؟

9- چرا دوبلرهای شبکه انگلیسی من و تو با دوبلرهای شبکه فارسی وان یکی هستند و با هم همکاری دارند؟

10- چرا شبکه انگلیسی من و تو آگهی بازرگانی ندارد؟

11- چرا به هیچ یک از ایمیل های ارسالی توسط مخالفین پاسخ داده نمی شود؟

12- چرا مجریانی که در شبکه انگلیسی من و تو کار می کنند حق کار در شبکه دیگری را ندارند؟

13- چرا از زمانی که گوگوش با شبکه انگلیسی من و تو همکاری می کند سایر خواننده ها توسط این شبکه در برنامه سالی تالک مورد تمسخر و استهزاء قرار می گیرند؟

14- چرا سایت شبکه انگلیسی من و تو بارها وبارها از جنگ آمریکا علیه ایران حمایت کرده است؟

15- چرا شبکه انگلیسی من و تو اسرائیل را به عنوان یک کشور آزاد و فلسطینیان را ستیزه جو و جنگ طلب معرفی می کند؟

16- چرا مدیران و دست اندرکاران شبکه انگلیسی من و تو، هویت اصلی خود که بهایی و یهودیت است را پنهان می کنند؟

17- چرا ناصر اعتمادی (بنی اعتماد) که از اعضای ثابت سازمان امنیت انگلیس است به عنوان یک مجری و گزارشگر در شبکه انگلیسی من وتو مشغول به کار است؟

18- ارتباط تنگاتنگ سردبیر، تدوینگر و مسئول برنامه دکتر کپی با مدیریت شبکه سیمای آزادی که متعلق به سازمان مجاهدین خلق است برای چیست؟

19- علت رفت و آمدهای جدا شدگان از جمهوری اسلامی مانند عبدالکریم سروش، مهاجرانی و اکبر گنجی ها به این شبکه انگلیسی برای چیست؟

20- چرا شبکه انگلیسی من و تو بارها و بارها از جنبش سبز حمایت کرده است؟

21- چرا مدیران و مسئولان شبکه انگلیسی من و تو قالب برنامه بفرمایید شام را از شرکت تهیه کننده و اجرا کننده اش که یک شرکت یهودی است خریداری می کند اما قالب برنامه پارازیت صدای آمریکا و برنامه دیگر شبکه ها را بدون اجازه برداشته و شبیه سازی می کند بدون اینکه کوچکترین هزینه ای به آنها بپردازد و یا حتی با آنها هماهنگ کند؟

22- چرا برای استفاده از قالب برنامه نمای نزدیک از شبکه جم اجازه گرفته نشد؟ چرا شبکه من و تو به راحتی تمام قانون کپی پیست را زیر پا می گذارد؟

23- رابطه حسن اعتمادی با تجزیه طلبان کرد در چه زمینه هایی است؟

24- چرا با اینکه فرح پهلوی بارها و بارها از این شبکه انگلیسی حمایت کرده، تا به حال در برنامه های این شبکه از وی دعوت به عمل نیامده و مدیران شبکه این حمایت ها را پنهان می کنند؟

25- چرا مدیران و مسئولان شبکه پاسخگوی افشاگری های افراد جدا شده از شبکه مانند آزاده حسینی و سحر زند نبوده اند؟

26- حضور مسعود بهنود هنگام ضبط برنامه های اتاق خبر شبکه انگلیسی من و تو چه معنایی می تواند داشته باشد؟

27- رابطه شبکه من و تو با تجزیه طلبان کرد و شبکه آسوست برای چیست؟

28- چرا مانند شبکه های لس آنجلسی هیچ کس حق حضور در حتی چند صد قدمی ساختمان شبکه انگلیسی من و تو را ندارد؟

29- اگر این شبکه مدعی است که مردمی ترین شبکه موجود است چرا کمترین ارتباط را با مخاطب دارد؟

30- چرا شبکه فقط وبلاگ شخصی رها اعتمادی (بنی اعتماد) را انکار کرد و سایر وبلاگ های شخصی مجریان شبکه را مسکوت گذاشت؟

31- منظور رها اعتمادی (بنی اعتماد) از ادامه پیدا کردن این سناریو در برنامه جواب چه بود؟

32- چرا تماشاگران برنامه آکادمی گوگوش تعداد شناخته شده و خاصی هستند و از مردم عادی نمی توانند در این برنامه حضور پیدا کنند؟

33- و ده ها و صدها سئوال دیگر که هیچ گاه پاسخی برای آنها داده نشد.

پاسخ
نویسنده : روزنه تاریخ : 1392/11/08 21:19

جاسم بهتره اول از هر چیز ذره ای ادب یاد بگیری برات خوبه و یه روزی به دردت میخوره

پاسخ
نویسنده : لیلا تاریخ : 1392/04/17 02:56

سلام.قبلا شبکه من وتو را تماشا میکردم اما جدیدا بیشتر برنامه هاش توهین به ایران و نظام شده و من به عنوان یک ایرانی اگر برای خودم و وطن ودینم ارزش قائل باشم هرگز به خودم اجازه نمیدم به اراجیف وبرنامه های این جیره خوارها نگاه کنم.و برای وطن فروشهایی که دارن توی این سرزمین زندگی میکنن اما با ارسال فیلم وکلیپ ها باعث شادکردن دل دشمنهای ما میشن،واقعا متاسفم و نباید خودشون رو ایرانی بدونن.

پاسخ
نویسنده : لیلا تاریخ : 1392/04/17 03:02

در ضمن اگر دنبال منبع میگردید برنامه های این شبکه خودشون بطور واضح همه چیز رو بیان میکنن.اصلا کار نداشته باش دشمنت از چه فرقه اییه!فقط به این توجه کن که دشمنه تو و سرزمینه توئه.خواه مسیحی یا یهودی یا بهایی!! ایرانی باید بدونه حتما ارزش داره که اینجور خواری شده به چشم این ابر قدرتهای فاسد.

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1392/04/28 00:04

دوست من اونجا مشغول به كار هست.و مسلمون هست.تازه ازدواج كرده.با كسى كه خودش دوستش داشت.همه ى اينها چرند هست

پاسخ
نویسنده : حامد تاریخ : 1392/04/29 13:10

سلام من با این شرایطی که گفتی موافقم بگوید باید چی کار کنم

پاسخ
نویسنده : ناشناس تاریخ : 1392/04/30 01:25

من نمیدونم شما چکار بقیه دارید آخه!!!! چرا مردم ایران اینطورن؟تا یه چیز بین مردم محبوب میشه دبنال نقطه ضعفش میگردن.بابا به شماها چه!گیرم که اونا بهائی خب به تو چه آخه! حالا نه که جمهوری اسلامی خودمون و اسلام خیلی خوبن و همه ماها داریم راه راست رو میریم!نکیر و منکر اونا شدید!!!!!! بابا دست بردارید دیگه! گیرم که اونا یه دینه بد و دروغین دارین به من و تو چه گناهشو که پای ما نمینویسن.نه که خیلی دختر پسرامون سر و وضعشون خوبه میترسید اونا خرابش کنن!!!!!!!

پاسخ
نویسنده : گلی تاریخ : 1392/05/03 01:56

بترسید از روزی که گناها علنی شن و اونا دنبال همینن که قبح همه چی بریزه...

پاسخ
نویسنده : [سوال] تاریخ : 1392/05/30 17:19

ناشناس من نمیدونم تو چیکار به بقیه داری آخه!!!! چرا این سایت اینطوره؟تا یه چیز میگه خودتو میندازی وسط. بابا به تو چه!گیرم اینا میخوان به اونا کار داشته باشن به تو چه آخه! حالا نه که بهاییا خیلی خوبن و دارن راه درستو میرن!وکیل مدافع اونا شدی!!!!!!! بابا دست بردار دیگه! گیرم اونا یه فرقه بد و دروغینن مگه تو بهایی هستی که میترسی که اینا پتشونو بریزن رو آب!!!!!!

پاسخ
نویسنده : مهدی تاریخ : 1392/05/11 17:10

دست شما درد نکنه مطلبی که نوشتید عین واقعیته ضمنا آنها ازعوامل همجنس گرایی هم هستند و به تازگی با هم ازدواج کردند

پاسخ
نویسنده : حسن مهتابی تاریخ : 1392/05/26 19:30

لعنت خدا به شما وطن فروشها

پاسخ
نویسنده : f تاریخ : 1392/06/13 22:49

آس تمام شبکه هاست من و تو. و لی لعنت به هرچی بهاییه. لعنت

پاسخ
نویسنده : محمد تاریخ : 1392/07/09 15:06

به نظر شما امروزه وظیفه ما برای جلوگیری از انحراف مسلمانان به سوی این دین چیست

پاسخ
نویسنده : روزنه تاریخ : 1392/11/08 21:14

بهاییت فرقه است نه دین

پاسخ
نویسنده : ارمان تاریخ : 1392/07/21 12:19

اگه مستند ظهور رو که 52قسمته دانلود کنین به همه ی سوالاتتون میرسین حتما دانلود کنین

پاسخ
نویسنده : فاطمه مهدیزاده تاریخ : 1392/08/29 17:40

به نظرمن نظری ندارم

پاسخ
نویسنده : saba تاریخ : 1392/09/05 05:08

بابا شما از کجا این چیز ها را میدونید مگه خودتون رفتید داخل شبکه من و تو کار کردید یا با تمام کسانی که در شبکه ی من و تو کار می کنند دوست هستید بابا جان هر چی میشنوید باور نکنید مشکل ما ایرانی ها همین هست هر چی میشنویم بدون تحقیق و هیچی زود باور می کنیم مگه شما ها با چشم های خودتون و با گوش های خودتو شنیدید و دیدید. شما تا حالا چند بار کتاب های دین بهاییت را خواندید نه خداوکیلی چند بار خواندید باز هم می گم هر چی میشنوید باور نکنید اگه شما مسلمانید اول خودتون را ببینید خودتون ادم خوبی هستید خودتون تمام نماز هاتمام روزه ها و تمام کار هایی که یک مسلمان خوب باید انجام دهد را انجام می ددهید؟ و یک چیز دیگه اگه یکم رییس جمهور و بقیه به فکر شاد بودن و راحت بودن شما بودند و نمی خواستند که شما به قول خودتون این شبکه های از راه بدر کن ......... نبینید و اصلا به فکر دیدنشون نرید برنامه های تلویزیون را بهتر و سر گرم کننده تر می کردن نه فقط
چند شبکه اون هم بیست و چهار ساعته اخبار نماز وووو کلی برنامه های خسته کنندهامید وارم روی حرف هایم فکر کنید و دیگر پشت سر دیدیگران حرف نزنید چون بد ترین گناه هست

پاسخ
نویسنده : saba تاریخ : 1392/09/05 15:40

ادم های دروغ گو مجبوره واقعا ها را پاک کنه و خسته نباشید می گم که نوشته هایم را پاک کردید

پاسخ
نویسنده : امین تاریخ : 1392/09/21 21:03

بچه تورو چه به این کار خوشمزهخداحافظ

پاسخ
نویسنده : صوت المستضعفین تاریخ : 1392/09/24 04:28

اندرونی بهائیت در شبکه من و تو
http://mostazafin.tv/latest-video/video/1103_

پاسخ
نویسنده : سیتا تاریخ : 1392/10/22 18:06

مرگ بر بهائیهای خودفروش همجنسبازشیطان

پاسخ
نویسنده : بي پناه تاریخ : 1392/12/21 18:13

من يك فرد بهايي هستم و لطفا توهين نكنيد

پاسخ
نویسنده : نیکا تاریخ : 1393/04/07 18:32

میشه بپرسم چرا بهایی شدی؟

پاسخ
نویسنده : محمد صالح  تاریخ : 1393/01/19 17:18

لبخند لطفا میشه بگویید چگونه میتونم جذب این سازمان شوم و از چند سالگی می توان شرو ع ب کار کرد؟؟؟

پاسخ
نویسنده : حمید تاریخ : 1393/04/09 12:12

این مطلبی را که اعلان کردید یک نظریه نیست بلکه یک حقیقت محض است. در کل هر فرد یا گروهی را می توان از سخن گفتن و طرز عمل انها شناخت. حضرت علی(ع) می فرماید سخن بگویید تا شناخته شوید. یعنی چیزی که هویت فرد را فاش می کند چه در مورد عقیده حق و چه عقیده باطل چیزهایی است که بر زبان جاری می شود یا با قلم نوشته می شود.بهر حال نه تنها سخنان شبکه من و تو خلاف حق و هدایت انسان هاست بلکه انها با ظاهر و رفتارهای خود هم می خواهند جوانان ایران را به همان دردی که خودشان مبتلا هستند مبتلا کنند. مسلما سلطنت طلبان مطرود و شاخه های ان از جمله بهاییت و سایر فرقه های انحرافی که در زمان حکومت پهلوی وجود داشتند یا بعد توسط همان عوامل بصورتی جدید بوجود امدند بیکار ننشسته اند برای از بین بردن انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران که در حال حاضر تنها ناجی و دستگیر انسان هاست از هیچ تلاشی مظایقه ندارند. مطمئنا این شبکه و سایر شبکه های مخالفی که در برابر خداوند و دین او قد علم کرده اند از سوی جبهه استکبار و از جمله بهاییت تغذیه و ساپورت می شوند

پاسخ
نویسنده : سید مهدی تاریخ : 1393/04/14 15:29

بهایی از سگ نجس تره

پاسخ
نویسنده : - تاریخ : 1393/09/01 16:54

این حرفو نزن باید اون چیزی رو بگی که خودشون قبول دارن بگو بهائیا گوسفندان خدا هستند چون خودشون می گن ما اغنام الله هستیم!

پاسخ
نویسنده : سیدمهدی تاریخ : 1393/04/15 01:46

بهایی انسان نیست و از حیوان پست تره

پاسخ
نویسنده : سیدمحمدحسین موسوی  تاریخ : 1393/05/05 01:18

یکی از مراجع عظام حکم ارتداد بازیگران این شبکه را صادر کند من حاضرم جانا"ومالا" این حکم را اجرا کنم
مرگ بر وطن فروشان لامذهب

پاسخ
نویسنده : a تاریخ : 1393/05/10 23:57

fbd

پاسخ
نویسنده : a تاریخ : 1393/05/11 00:16

توی هرفرقه ای یک اعتقادبه خدای یکتاهست وهدف اصلی انسان فی ذاته تقرب به خدای راستین و(یکتاست).به نظرمن انسانی که تمام تفکراتش برای گمراه کردن دیگرانسانهاست هیچ بویی از معنویت وخدای راستین نبرده.چراکه(چون اکنون منی ازمن درا/نیست گنجایش دومن دریک سرا)آری انسانی که وابسته بدنیاومادیات هست منزلت وارزشش درهمین جا وتواین دنیامتوفق میشه وراهی برای رستگاری نداره.بنده به نوبه ی خودم اگراعتقادی به آخرت داریدهیچگاه شمارونمیبخشم.یه کمی فکرکنیددنیا ارزش اینهمه فسادرو داره؟اخرش هممون در زیرخاک دفن میشیم این اعمال نیک وخدکت به خلق تواین دنیامیمونه.نه گمراه کردنه اونا باین همه ترفندهایی که فقط آتش دوزخ برای خودتون.انشالله که خداوندباعدل خودش درموردشماقضاوت کنه.این بهترین دعایی بودکه میتونستم برای ازخدابخوام.به امیددیدار در قیامت.

پاسخ
نویسنده : ش تاریخ : 1393/05/11 00:38

دین یه که یحول وفرآیندخودسازیه درونیست.واین مسیحیت ویهودیت وسنی ووهابی همگی یه لیبلندبروی پیشوی فرد.انشالله که فردی باشیم که خودمون روبشناسیم نه اینکه با لیبل ربوی پیشونی زندگی کنیم برای خدازندگی کنیم.یه سوال چه لزومی داره ازاون سره دنیا برای ایران فیلم وبرنامه واخباربخش میکینید؟انشالله که فکرنیکووحسنه داشته باشی.(فعل توکان زایدازجان وتنت/همچوفرزندبگیرددامنت)برنانه هاتون بی رودربایستی اماداره.مراقب باشیم بازخورداعمالمون متوجه خودمونه.

پاسخ
نویسنده : زينب تاریخ : 1393/09/23 01:14

همش دروغه

پاسخ
نویسنده : سبحان تاریخ : 1394/01/15 20:04

سلام به مجریان عزیز شبکه من و تو مخصوصا مرجان خیلی دوستتون دارم

پاسخ
نویسنده : babak تاریخ : 1394/02/12 15:35

آفرین بر بسیجی آزاد...از حرفت خوشم اومد بابا اینقد تو سر هم نزنین برین دنبال کارای بدرد بخور حالا مثلا اگه یه مسلمون دزدی کنه یا عرق بخوره یا ... خیلی آدم خوبیه چون دینش اسلامه!؟ بابا جمع کنین خودتونو

پاسخ
نویسنده : خردمند تاریخ : 1394/04/08 18:49

دین اسلام گفته دزدی نکن و شراب نخور اونی که به قول تو دزدی میکنه و عرق میخوره چجوری دینش اسلامه؟تعجب

پاسخ
نویسنده : شیدا تاریخ : 1394/02/17 16:04

جدا براتون متاسفم ک بلد نیستید ب اعتقادات دیگران احترام بذارید

پاسخ
نویسنده : خردمند تاریخ : 1394/04/08 18:43

احترام به چی؟سوال

پاسخ
نویسنده : ز،ف تاریخ : 1394/06/14 02:47

أين شبكه فاسد و منحرف إز طرف صهيونيسهاي اسرائيل و بهائيان كثيف و فاسد حمايت ميشه. لعنت به باني و حاميانش.

پاسخ
نویسنده : کامران  تاریخ : 1394/08/27 13:07

خاک تو سرشون با این مجریهاشون .

پاسخ