هر روز با یک پیام در :

شبکه حقیقت بهائیت را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید . 

حقیقت بهائیت در ایتا : 
eitaa.com/baharoom

حقیقت بهائیت در سروش : 
sapp.ir/baharoom

حقیقت بهائیت در اینستاگرام :
instagram.com/baharoom1

حقیقت بهائیت در آپارات :
aparat.com/bahai

حقیقت بهائیت در تلگرام : 
telegram.me/baharoom
کوتاه از متون بهائی
بهاء الله (پیامبر ساختگی بهائیت) در مقام تمجید از یکی از یارانش مینویسد: 
لولاه ما استوی الله علی عرش الصمدانیته و ما علی کرسی الوحدانیته.
اگر ملا حسین بشرویه ای نبود خدا بر عرش  بی نیازی و بر کرسی وحدانیت مستقر و تثبیت نمی شد.

و اینچنین است حکایت خداوندی که وحدانیت و بی نیازی خود را نیازمند یک بشر است 
در الهیات بهائی

ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آمار مراجعات
مهمان :  20
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  499
دیروز :  1280
کل مشاهده :  3406996
تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

یک بهائی امروز در استان البرز بعد از تحقیق و پژوهش پیرامون اسلام و عقاید شیعیان ، از بهائیت اعلام برائت کرد.
آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

با توجه به اختلالات پیش آمده در کانال تلگرامی حقیقت بهائیت ، تا اطلاع ثانوی می توانید اخبار و نوشته های ما را در پیام رسان سروش دنبال نمایید . آدرس : http://sapp.ir/baharoom
ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

اداره کل همکاری های تبلیغی و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه برگزار می‏کند: ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور ( برادران و خواهران ) به صورت مجازی
حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

نمی‌دانم آن نماینده چطور به خود اجازه داده است که شهروندان بهایی که به تنهایی نزدیک به ۳۰۰ هزار هستند را فراموش کند و یا یهودیان و یا دراویش و یا مندایی ها و یا زرتشتی ها و…
مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یغموری در واحد تولید اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه به ثمر رسیده و در حال حاضر آماده پخش از یکی از شبکه های سراسری است.
پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

منزل حسینعلی نوری (بهاء) پیامبر ساختگی فرقه بهائیت، صبح یک‌شنبه (12 اردیبهشت 95 ه‍.ش) به دستور مرجع قضائی پلمپ شد.
ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه‌های علمیه، از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره جدید آشنایی و نقد و بررسی، بهائیت، وهابیت، و زرتشت نام‌نویسی می‌کند.
دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

ماهیت این نوشتار سیاسی نیست . آنچه در ادامه می آید نه در جهت چشم پوشی و دفاع از خانواده هاشمی رفسنجانی و عمل شرم آور فائزه است و نه در راستای هر نوع برداشت سیاسی . این یک نوشتار اعتقادی است
وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

آقای هاشمی رفسنجانی آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از بهائیت دفاع شود؟ خدای بهاییت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟
حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

استاد علیرضا روزبهانی در برنامه شعبده شوم : رهبران بهائیت به دنیای ناچیز خود نگاه می‌کنند و برای اینکه خود را در قامت دین معرفی کنند ،تلاش کرده اند که اشاراتی به دنیای پس از مرگ داشته باشند.
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
المهدیون دات آی آر
لوگوی جریان مدعی یمانی

اخیرا اشخاصی به تبلیغ یکی از جریان های مدعی مهدویت به نام احمد الحسن یمانی در برخی مناطق مشغول شده اند .
لذا سایت المهدیون دات آی آر در صدد پاسخ به سوالاتی در این زمینه می باشد :
ـــ جریان المهدیون چیست؟
ـــ احمد الحسن کیست؟
ـــ چه سابقه ای دارد ؟
ـــ ادعاها و مطالب او چیست؟
ـــ این جریان از کجا آب می خورد و وابسته به کجاست؟
ـــ عملکرد آنها چه بوده است؟
ـــ تکلیف مومنین در برابر اینگونه جریانات چیست؟

http://almahdyoon.ir
سال۱۳۹۹ سال جهش تولید
تازه ترین مقالات
1391/02/11 21:08

عید رضوان در بهائیت جشنی به بهای هرج و مرج عمومی

عید رضوان در بهائیت جشنی به بهای هرج و مرج عمومی
.....................................................
......................................................
......................................................
عید رضوان بهائی یک روز مختل کننده برای عموم مردم
یک روز را فرض می کنیم که خداوند حکم می کند هر کاری در این روز تعطیل است باز تاکید می کنیم هر کاری . شاید مفهوم تعطیلی هر کاری واضح نباشد خداوند می فرماید اشتغال به کسب ، تجارت ، صناعت ، و زراعت به هیچ وجه جایز نیست و همچنین اجرای مناصب و وظایف یعنی اجرای خدمت حکومت ( اداره کشور )
و باز توضیح می دهد اشتغال به هر امری حرام است و در نهایت تاکید می کند که در این روز اشتغال به امور نهی شده است نهی عظیم
آیا ممکن است چند لحظه به مفهوم و آثار مترتب بر این حکم تأمل نمایید .
زیاده گویی نمی کنیم مثلا بیمارستان ها تعطیل چرا که انجام هر شغلی در این روز حرام اعلام شده است ( با تاکید بر تعطیلی ) بهتر است سری به آمار مراجعه روزانه مردم در سرتاسر عالم به بیمارستان ها بزنید . فقط یک درمانگاه پزشکی در شهری با جمعیت تقریبی 230 هزار نفر، اعلام می دارد میانگین روزانه ویزیت بیماران در یک روز 800 نفر است که از این تعداد 35 درصد اورژانسی هستند . احتمالا خداوند باید حکم نماید که در آن روز هیچ فردی حق مریض شدن هم ندارد و ضمن آنکه تصادفات منجر به جرح نیز در آن روز تعطیل باید گردد . و کسی هم حق مردن ندارد چرا که سردخانه ها از پذیرش اموات معذور هستند .
و آن روزی است که خانه ای و مالی از مردم نباید  آتش بگیرد  چرا که آتش نشانی تعطیل است .و مردم هم نباید اشتغال به امری مثلا نجات افرادی که در آتش می سوزند نمایند چرا که اشتغال به هر امری تعطیل است .
یک روز پر جرم و جنایت  و البته بدون پلیس و شهربانی چرا که نیروهای دولتی و انتظامی اشتغالشان در این روز تعطیل است .
و همینطور شما به تامل و  تفکر خود بیفزایید در مشاغلی که باید تعطیل گردد به هر قیمتی ولو مختل شدن زندگی مردم و این یعنی ایجاد هرج و مرج عمومی .
دیانت بهائی فرقه ای است نوظهوربرای بشر امروزی که اولیای بهائی داعیه حکومت جهانی را در سر می پرورانند
و در این دیانت با تفسیر فوق 9 روز را روز شادی و سرور قرار داده اند که در آن 9 روز هرگونه اشتغال اعم از صنعت کسب زراعت و غیره تعطیل شده است . اول ، نهم و دوازدهم اردیبهشت نیز سه روز از این روزها است که مشهور به عید رضوان می باشد .   
پیامبر بهائیت میرزا حسینعلی بهاءالله در آوریل سال  ۱۸۶۳ و در آخرین روزهای حضورش در بغداد  مدت 12 روز در باغ نجیبیه موسوم به رضوان اقامت کرد ، وی در این باغ در حضور عده ای از خواص اصحاب ، خود را موعود بیان اعلان کرد .
بهائیان برای این دوازده روز اهمیت فوق العاده قائل هستند و چند روز آن را جشن می‌گیرند که به عید رضوان یا عید گل معروف است.
جهت اطلاع حضرات بهائی قسمتی از کتاب گنجینه حدود و احکام که رهبران بهائی به صراحت این حکم را بیان داشته اند در ادامه می آید تا بیش از پیش با یکی دیگر از دستپاچگی های حسینعلی نوری ( پیامبر خرافی بهائیت ) در صدور احکام سعادت بخش برای بشریت آشنا شوند و از طرفی اصول دوازده گانه خود را " مطابقت دین با علم و عقل "  با آثار غیر معقول و بی پایه و اساس این حکم بررسی نموده ، با کنار گذاشتن پرده های تعصب . صراط حق و حقیقت را انتخاب و پیشه راه خود قرار دهند .



  عید رضوان ارزانی خودتان باد

مشاهده  و دانلود کلیپ عید رضوان بهائیان

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : محسن تاریخ : 1391/02/13 23:21

اول تکلیف لینک های زیر را تعیین کنید. بعد متوجه می شوید چه دست گلی به آب داده اید: http://www.cloob.com/answer/question/show/questionid/8848/%C2%BB+%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D9%83%D8%A7%D8%B1+%D9%83%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D8%AF%D8%B1+%D8%B1%D9%88%D8%B2 http://www.javab.ir/index.php?javabsaved=10505&tab=addcomment&q= http://www.porsojoo.com/en/node/36069/print از جمله این جواب را از یکی از لینک های فوق بخوانید: "به نام او كه یكتاست او پسر خوب اولا كار در تاسوعا كه چه عرض كنم در عاشورای حسین علیه السلام هم حرام نیست. متاسفم برای كسانی كه با اطلاعات ضعیف از مذهب اهل بیت رسول خدا به خودشون اجازه اظهار نظر در مورد این مذهب پاكو میدن و با اینكه در ایرانند این قدر از مذهب اهل بیت رسولشون دورن. و ثانبا كاش اگر قراره ایرادی به مذهب اهل بیت رسول خدا بگیرید ایراد عاقلانه باشه نه كودكانه . بر فرض حرام بودن هم دلیلی بر باطل بودن مذهب اهل بیت رسول خدا نبود و شما هم یاد بگیر اگر قراره اشكالی وارد كنی در اصول وارد كن كه همه این احكام از اون اصول نشات گرفتن. مثل بنده كه الان رفتم سراغ اصول اهل سنت خلفاء ثلاث و خودتون شاهدید كه چه طور بی پاسخ موندن و در اصل و ریشه دستشون خاله از عقل سلیم و نقل صحیح . عده ای از اهل سنت خلفاء ثلاث تا كار به اصل و ریشه میرسه برای اینكه بیشتر رسوایی به بار نیاد هم عقل و هم نقلو منكر میشن امیدوارم خدای یكتا عقلمونو كامل كنه تا به چیزی معتقد بشیم كه از همه نظر مورد رضای اوست و ما رو از نادانان و متعصبان نادان قرار نده."

پاسخ
نویسنده : آقای همامهر  تاریخ : 1391/02/14 09:10

با سلام و ادای احترام . دوست عزیز حرمت کار کردن در روز عاشورا در هیچ جای اسلام وارد نشده است نه مستقیم و نه غیر مستقیم . فقط کراهت کار در این روز وارد شده است که آن هم به صورت مستقیم نیست بلکه از احادیثی که فرموده اند عدم کار در عاشورا خیر و برکت را در کار فزونی می دهد و آن هم به جهت حفظ شعائر اسلامی است . ـــــــــ ای کاش چند لینکی را که به ما سفارش به دیدن نموده اید خود می دیدید تا متوجه شوید که در این لینک ها هم به صراحت عنوان کرده اند که کار در عاشورا حرام نیست بلکه کراهت دارد . اما در بهائیت چه طور ؟ آیا به صراحت نیامده است که هر گونه اشتغال به صناعت زراعت کسب و غیره حرام است ؟ بهتر است سری به کتاب گنجینه حدود و احکام زده واین کتاب خود را یکبار دیگر مرور نموده و در مورد مسائل اسلامی با فهم بیشتر اظهار عقیده نمایید . والله العالم .

پاسخ
نویسنده : یاسر تاریخ : 1391/02/14 12:24

كار كردن در روز 21 رمضان و دهم محرم و عيد غدير حرام نيست و كراهت آن چه بسا به خاطر ايجاد اعتدال در زندگى و رعايت احترام روزه‏هاى خاص است. بديهى است تعطيلى در روز شهادت امام على(ع) و روز شهادت امام حسين(ع) نوعى احترام به شمار مى‏آيد و فرصتى خواهد بود براى شركت در مراسم عزادارى و آشنايى با سنت و سيره پيامبر و امامان(ع) كه از نيازهاى معنوى آدمى به شمار مى‏آيد و ارزش آن از كار و درآمد مادى بيشتر مى‏ باشد.

پاسخ
نویسنده : محسن تاریخ : 1391/02/14 23:29

پس از اولاً به ثانیاً می رسیم: بنده گنجینۀ حدود و احکام را خوب خوانده ام و در کامنت های بعدی اشاره خواهم کرد، اما اوّل باید تکلیف ولو "مکروهیت" کار در روزهای یادشدۀ اسلامی را مشخص کنیم. ببینید چه فرموده اند: «حضرت رضا(علیه السّلام)فرمود:«هر كسى از كار كردن براى زندگى دنیا در روز عاشورا خوددارى كند، خداوند حوایج دنیا و آخرتش را روا مى سازد. هركس روزعاشورا را روز حزن و مصیبت و گریه قرار دهد, خداوند فرداى قیامت را روز فرح و شادى او قرار مى دهد. هر كس عاشورا را روز خیر وبركت بداند و براى زندگى دینوى خویش چیزى ذخیره كند, خداوند خیر و بركتش را از بین مى برد و در قیامت او را با یزید و عبیداللّه بن زیاد و عمر بن سعد محشور مى كند».* از این حدیث فهمیده می شود كار كردن تنها در روز عاشورا منع شده است، نه تاسوعا؛ وانگهی كار در روزعاشورا حرام نیست؛ مكروه است چون خیر و بركت و یمن ندارد. شاید علّت كراهتش این باشد كه وقتی امام حسین(علیه السّلام)با آن عظمتش برای حفظ اسلام و ناموس و شرف وانسانیت، جان خود و فرزندان و بستگان و در یك كلمه همه چیز را در راه خدا داده و با بدن چاك چاك و عریان روی خاك تفتیده كربلا افتاده است، شایسته نیست انسان در چنین روزی برای زندگی دنیوی ذخیره ای تهیه نماید,بلكه بسیار به جا است در تكایا و مساجد و مجالس عذا شركت كرده و برای امام و خاندانش(علیهم السّلام) گریه نموده و حالت حزن و اندوه بگیرد. *حر عاملی , وسائل الشیعه , ج 1 394 ابواب المزار, باب 66 حدیث 7.» خوب دقت کنید می فرماید: "هر كس عاشورا را روز خیر وبركت بداند و براى زندگى دینوى خویش چیزى ذخیره كند, خداوند خیر و بركتش را از بین مى برد و در قیامت او را با یزید و عبیداللّه بن زیاد و عمر بن سعد محشور مى كند." محشور بودن با یزید و .... خوب دقت کردید؟! با این بیان صریح بحث بر سر حرام یا مکروه بودن دردی را دوا نمی کند. باری ثالثاً هم دارد در کامنت بعدی ان شاءالله. http://www.cloob.com/answer/question/show/questionid/8848/%C2%BB+%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D9%83%D8%A7%D8%B1+%D9%83%D8%B1%D8%AF%D9%86+%D8%AF%D8%B1+%D8%B1%D9%88%D8%B2

پاسخ
نویسنده : آقای همامهر تاریخ : 1391/02/15 06:37

دوست عزیز این فرمایش شما که تایید گفته های اینجانب است . بنده هم عرض کردم در روز عاشورا کار کردن طبق احکام اسلامی حرام نیست و غیر مستقیم بر کراهت آن اشاره شده است . اما در کتاب گنجینه حدود و احکام به صراحت بر حرمت کار در 9 روز سال اشاره شده است . که 12 اردیبهشت فقط یکی از آن نه روز می باشد . خداوند ما و شما را به راه حق و حقیقت هدایت نماید انشاء الله

پاسخ
نویسنده : محسن تاریخ : 1391/02/15 08:53

ادامۀ ثانیاً: دوست عزیز خوب نظرات بنده را بخوانید. حشر با یزید ...!!! این را جواب بدهید تا بعد برویم سراغ ثالثاً.

پاسخ
نویسنده : آقای همامهر  تاریخ : 1391/02/16 11:03

دوست عزیز جناب محسن . از قرار معلوم اطلاعات شما از احکام و آموزه های دینی بسیار کم است .// در اسلام انجام و ترک اعمال یک سری آثار حقیقی بر زندگی انسان هادارد که شامل همه موضوعات احکام تکلیفی می شود . لذا حرمت و یا وجوب آن بر اساس مصالح و مفاسدی است که ممکن است انسان از آنها بی اطلاع باشد اما از باب عبودیت انسان مجبور به ترک نواهی و انجام اوامر است که احکام تکلیفی به طور کلی بر 5 قسم واجب ، حرام ،مستحب ، مکروه و مباح تقسیم می شود // اما یک سری دستورات پیامبر و ائمه ، ارشادی می باشد نه تکلیفی یعنی وجوب و یا حرمت برای مخاطب در پی ندارد . بلکه امام در مقام مشورت و خیر و صلاح مردم احکامی را بیان نموده اند . مثلا نماز جمعه که ثواب آن در روایات مساوی با حج است . حال اگر کسی نماز جمعه رفت حج از وی ساقط است ؟ خیر . هیچ گاه چنین نیست و حدیث فوق از این دسته است یعنی ارشادی و نه تکلیفی . لذا توصیه می شود اگر بنا باشد جنابعالی در مورد احکام اسلامی ایراد نظر فرمایید ابتدا اطلاعات خود را بالا برده و سپس نادانسته های خود را مطرح فرمایید تا بنده و دیگر دوستان پاسخگوی شما دوست خوب باشیم . ////

پاسخ
نویسنده : آقای همامهر تاریخ : 1391/02/16 11:04

اما بر می گردیم به اصل موضوع که مسأله حرمت اشتغال در روز 12 اردیبهشت در بهائیت است و به صراحت ذکر حرمت هر گونه اشتغال در این روز از سوی رهبران بهائی مطرح شده است . لطفا ثالثا خود را به توجیه این حرمت بپردازید تا بیشتر با مطابقت علم و عقل با دین در بهائیت ما آشنا شویم .

پاسخ
نویسنده : محسن تاریخ : 1391/02/16 21:15

دوست عزیز لطفاً بجای تذکار تعریف مکروه و حرام و... بفرمایید حشر با یزید و عبیداللّه بن زیاد و عمر بن سعد را چه می کنید. اگر پاسخی برای آن ندارید صریحا بفرمایید. شما به دیانت بهائی در سایتتان توهین می کنید اکاذیب نشر می دهید کاریکاتور می کشید احکامشان را با بیان ناقص تحریف می کنید. اما غافل از آنکه خود را نمی بینید. فعلا جریان حشر با یزید را روشن فرمایید تا بنده ثالثا را عرض کنم. خوش حقیقی باشید

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1391/02/19 22:23

من بهایی نیستم. ولی احساس می کنم آقای هما مهر به صورت واضح و روشن به سوال آقا محسن در خصوص "حشر با یزید" پاسخ نداده اند و به روش روحانیت حوزه، با تقسیم مساله به حالات گوناکون از اظهار نظر واضح طفره رفته اند. لطفا با توجه به وضوح حدیث نقل شده؛ شما نیز به صورت واضح پاسخ دهید.

پاسخ
نویسنده : شایسته تاریخ : 1391/03/20 01:25

سلام! محسن جان دلبندم...! اگر به متن خودتون کمی دقت کنید متوجه می شوید که کلامی از حرمت کار در این روز نیامده و کراهت آن هم فلسفه ای دارد. آنچه که در این متن، رویش تأکید و مانور داده شده تبرک نجستن در این روز و شادی نکردن و در مقابل، محزون و اندوهگین بودن است و کار در این روز، سبب حشر با یزید نیست بلکه مبارک دانستن این روز و کار کردن و ذخیره مایحتاج زندگی به دلیل با خیر و برکت دانستن عاشورا، باعث حشر با یزید است نه صرف کار کردن. می خواهید یکی از دلایلش را بدانید؟ــــ در زیارت عاشورا می خوانیم " ... اللهم إن هذا یوم تبرکت به بنو امیة و ابن آکلة الاکباد ... و هذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان بقتلهم الحسین صلوات الله علیه..." " ... خدایا این روز(عاشورا)، روزی است که بنی امیه و پسر آن زن جگر خوار(معاویه)، به آن تبرک جستند... و این روز، روزی است که شادمان شدند به این روز، دودمان زیاد و دودمان مروان، بخاطر کشتنشان حضرت حسین صلوات الله علیه را..." به همین دلیل و به دلیل اینکه شیعه در این روز بر عزیزانش، ظلم شده، خودش هم در این روز علاقه ای به کاری جز برای امامش ندارد. اصلا مگر می شود کسی عزیزش را از دست بدهد و دل و دماغ کاری داشته باشد؟! و در حقیقت، در احادیث اینچنینی که راجع به عاشوراست، نشانی و علامت مؤمن و غیر مؤمن را به ما می دهند و معلوم است کسی که همچون یزید این روز را مبارک بداند، همانند اوست و با او هم محشور می شود.

پاسخ
نویسنده : امیر عباس تاریخ : 1391/04/03 02:32

فرقه لهاییت یک فرقه ضاله است که توسط چند دیونه روانی و ..... ساخته میرزا حسین علی نوری دیوووونه روانییی که بعضی از احمق ها او را پیامبر میداندد موسس فرثه ضاله بهاییت است.... هر گوهی که باب و حسین علی نوری خورده دروغ است

پاسخ
نویسنده : youneskhodayari تاریخ : 1394/12/17 12:02

من برای کسانی مثل امثال شمامتاسفم که انقدرکوتاه فکریدکه همچین اتقادی دارید

پاسخ
نویسنده : سارا تاریخ : 1394/11/08 03:57

خدای بزرگ...
آخه آدم انقدر کونه فکر؟
من داشتم این به اصطاح مقاله رو می خوندم می دونی چند تا سوتی دیدم؟
سوتی هایی که انصافا خوب از دید کسی که چیزی از بهاییت نمی دونه پنهان کردید. این چیزایی که نوشتید کذب هست.
حتی کذب هم به عقیده ی من بخشی از حقیقت رو شامله اما اصل حقیقت در این مقاله پنهان مونده.
فقط می تونم بگم براتون متاسفم که انقدر ارجیف راجع به دین خدا می نویسید و به یکی از محترم ترین پیامبران توهین می کنید.
امیدوارم روزی برسه که بتونید با انصاف به دیانت بها نگاه کنید و به بزرگی بها ایمان دارم امیدوارم که بخواید و بخشیده شید.

پاسخ
برچسب ها : 
گالری تصاویر