کسی به کتاب فروشی رفت و گفت آقا کتاب بهائی مجاهد رادارید؟کتاب فروش گفت :ما کتاب تخیلی نمی فروشیم!
کوتاه از متون بهائی
عباس افندی عبدالبهاء : در جمع سیاهان آمریکا سیاهان آفریقا را گاوهایی در صورت بشر می داندو می گوید:
مثلا چه فرق است میان سیاهان افریک و سیاهان امریک اینها خلق الله البقر علی صورة البشرند ‏آنان متمدن و با هوش و فرهنگ
(خطابات ، ص 119)
و این است تفسیر وحدت عالم انسانی در بهائیت

آمار مراجعات
مهمان :  27
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  443
دیروز :  1533
کل مشاهده :  698808
ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
ثبت نام دوره های فرق و ادیان ( بهائیت ، وهابیت ، صوفیه ، اهل حق ، مسیحیت ، زرتشت و عرفان های کاذب )

ثبت نام دوره های فرق و ادیان ( بهائیت ، وهابیت ، صوفیه ، اهل حق ، مسیحیت ، زرتشت و عرفان های کاذب )

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه برگزار می‏ کند: دوره آشنایی و نقد و بررسی فرق و ادیان ویژه طلاب پردیسان در رشته های مسیحیّت، زرتشت، بهائیّت، وهابیّت تصوّف ، اهل حق و عرفان های کاذب.
ضرورت تربیت مبلغ در زمینه نقد فرق و ادیان انحرافی در استان فارس

ضرورت تربیت مبلغ در زمینه نقد فرق و ادیان انحرافی در استان فارس

نماینده ولی فقیه در فارس ( آیت‌الله اسدالله ایمانی ) گفت: پرورش مربی در زمینه فرق و ادیان با برگزاری دوره‌ها و همایش‌هایی در دستور کار است
دوره آشنایی و نقد و بررسی جریان مدعی یمانی ( احمد الحسن )

دوره آشنایی و نقد و بررسی جریان مدعی یمانی ( احمد الحسن )

پایگاه جامع نقد و بررسی جریان منتسب به احمد الحسن ( www.almahdyoon.ir ) اقدام به برگزاری دوره آشنایی و نقد و بررسی این مدعی یمانی نموده است.
تشدید فعالیت فرقه ضاله بهائیت  در استان گلستان

تشدید فعالیت فرقه ضاله بهائیت در استان گلستان

طبق گزارشات واصله و تحقیقات میدانی ، فرقه ضاله بهائیت فعالیتهای خود را در این استان گسترش داده است
محمد نوری زاد ضمن بیزاری از اسلام به تبلیغ بهائیت پرداخت

محمد نوری زاد ضمن بیزاری از اسلام به تبلیغ بهائیت پرداخت

محمد نوری زاد همچنان بر طبل مظلوم نمایی بهائیان می کوبد و بدون اشاره به عملکرد آنان در چند سال اخیر آرزو می کند که مسلمان بدنیا نمی آمد!
محمد رضا هاجری : محلات محروم نقطه هدف فرقه های ضاله بهائیت وهابیت و فرقه های شیطان پرستی

محمد رضا هاجری : محلات محروم نقطه هدف فرقه های ضاله بهائیت وهابیت و فرقه های شیطان پرستی

محمد رضا هاجری عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ‌در محلات محروم شیراز فرقه‌های ضاله بهائیت و وهابیت، تصوف و فرقه‌های غربی شیطان‌پرستی و کلیساهای خانگی تبلیغ می‌شود.
کتاب حق المبین در رد بابیت و بهائیت

کتاب حق المبین در رد بابیت و بهائیت

کتاب «حق ‌المبین» عصر روز(دوشنبه 25 آذر ماه) در اثبات مهدویت و ابطال فرقه ضاله بهائیت» با موضوع مهدویت – کتابشناسی، بابی‌گری - دفاعیه‌ها و ردیه‌ها و بهائیگری - دفاعیه‌ها و ردیه‌ها رونمایی وروانه بازار شده است.
شانتاژ خبری رسانه های ضد انقلاب از عوام فریبی بهائیت

شانتاژ خبری رسانه های ضد انقلاب از عوام فریبی بهائیت

رسانه‌های ضدانقلاب فارسی زبان در خبری هماهنگ مدعی شدند که نیروهای اطلاعاتی و امنیتی فارس، در ماه گذشته به خانه‌ی ۱۴ تن از بهائیان آباده در فارس حمله و تعدادی از آنان را دستگیر کرده‌اند.
دوره نقد و بررسی فرقه های ضاله به صورت مجازی

دوره نقد و بررسی فرقه های ضاله به صورت مجازی

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه اقدام به برگزاری دوره مجازی آشنایی و نقد و بررسی فرقه تصوف نموده است.
دعوای لفظی امام مهدی و یمانی موعود  ( امام مهدی ناصر محمد الیمانی و احمد الحسن )

دعوای لفظی امام مهدی و یمانی موعود ( امام مهدی ناصر محمد الیمانی و احمد الحسن )

امام مهدی ناصر محمد الیمانی و احمد الحسن ! چه کسی پیروز این میدان است ؟ / پیرو ظهور مدعی یمانی احمد الحسن گویا بازار پیدایش بهائیت معاصر هر روز پر رونق تر گشته و به حق هر دم از این باغ بری می رسد ... تازه تر از تازه تری می رسد
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
از تعالیم بهائی تا گاوهایی در صورت بشر

تازه ترین مقالات
1391/07/03 21:06

انتقاد از غیرت ایرانی در شبکه بهائی من و تو

انتقاد از غیرت ایرانی در شبکه بهائی من و تو
................................................................................
کارشناس شبکه من و تو که در مورد ضررهای فردی و اجتماعی تعصب صحبت می کرد به نکوهش غیرت پرداخت و با ابراز تأسف از این اخلاق مردان ایرانی گفت: «خیلی از مردان نسبت به همسر، دختر، خواهر و مادرشان غیرت دارند. از نظر مذهبی خانواده ها به پسرها از همان کودکی تعصب و غیرت را تزریق می کنند. پدر و مادر- حتی اگر برادر کوچک تر از خواهرش باشد- مدام به پسرشان می گویند مواظب خواهرت باش. خانواده ها به پسرشان یاد می دهند که فردا هم [که بزرگ شدند] همین احساس را نسبت به همسر و دخترش داشته باشد.»

شایان ذکراست، وی پیش از این نیز در اظهارات به اصطلاح کارشناسی اش ضمن آموزش روابط آزاد و خارج از عرف ایرانیان، در مورد چگونگی انتخاب دوست از جنس مخالف به ارائه راهکار می پرداخت. کارشناس من و تو حتی از اینکه خانواده های ایرانی، مذهبی هستند و شرایط را برای روابط آزاد دخترشان با پسر مردم! فراهم نمی کنند شدیدا ابراز تأسف می کرد.

گفتنی است، تعصب به معنای حمایت کردن خارج از حق و انصاف است، اما غیرت به معنای حمایت کردن منطقی و منصفانه از حق می باشد، مانند دین، آبرو، اولاد، اموال، همسر و .... به عبارت دیگر غیرت، حمایت کردن عادلانه می باشد که شرعا واجب است ولی تعصب حمایت کردن ظالمانه است که در آموزه های دینی مورد مذمت قرار گرفته و از رذائل اخلاقی محسوب می شود.

ناگفته نماند، عوامل شبکه من و تو که همواره اشاعه فرهنگ دینی و معنویات را مانع اصلی هدف های خود در تأثیرگذاری بر مخاطبینشان دیده اند، برای کم رنگ کردن این اعتقادات، در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن جوانان ایرانی، حتی تا جایی پیش رفته اند که آشکار و بی پرده بی بندوباری و ابتذال را در قالب اظهارنظرهای کارشناسی ترویج می کنند.
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : ملیکا تاریخ : 1391/07/08 21:23

خدا لعنت کنه هر چی مرد بی غیرته! به نظر من که جای مرد بی غیرت حتی لای جرز هم نیست! فقط یک جا برای مرد بی غیرت مناسبه اون هم زیر خاکه! بیچاره خاک!!

پاسخ
نویسنده : محمّدرضا نعمتی تاریخ : 1391/07/11 02:30

شبکه ی من و تو غیر مستقیم به منحرف کردن مردم می پردازند. مثلا یک برنامه ای تحت عنوان دکتر کپی دارند،که برای بچه ها می باشد. هدف این برنامه کار کردن بر روی ذهن بچه ها می باشد. و زمانی که آن بچه ها بزرگ شدند خانواده می گویند تو عکست را به این شبکه فرستادی و ... و ان بچه مطیع شبکه می شود. مورد دیگر تبلیغ سگ بازی و شراب خواری است. بیش ترین تصاویری که از حیوانات نشان می دهند در مورد سگ است. نتیچه گیری: خداوند هدایتشان کند و اگر قابل هدایت نیستند خداوند لعنتشان کند.

پاسخ
نویسنده : من و تو تاریخ : 1391/07/19 05:55

خوب همینه که کشورمون اصلا آمار طلاق و به خودش ندیده !!!! جون خانواده های مذهبی ایرانی و با غیرت نمیزارن همجین جیزی اتفاق بیفته !!!! یه نفر هم که نظر کارشناسی مفید میده شماها ضد اون باشید سرتون مثل کبک تو برفه یخیده !!!!!از غیرت بی اندازتون که مملکت لجنزار شده برید جلو طلاق و بگیرید که به خاطر فقر وبی پولی بی داد میکنه ازدواحج هم که !!!!! همه ترشیدن

پاسخ
نویسنده : چرا بهائی نیستم تاریخ : 1391/07/21 07:36

مثل اینکه این دوست ما خود یک دختر ترشیده هستند که انتقاد میکنند.کسانی که به غیرت ایراد می گیرند از آن دسته آدمهایی هستند که از لحاظ جنسی می خواهند آزاد باشند. اما در ژاپن که غیرت وجود ندارد زنان ژاپنی از مرد باغیرت خیلی خوششان می آید.

پاسخ
نویسنده : آفرین به نظرکارشناسی تو! تاریخ : 1391/07/29 05:35

متاسفانه بعضعی آدمها عادت دارند همه مشکلات را به دین نسبت بدن مثلا اگر نانوا شلوغ بودبگن تقصیردینه چون استفاده ازنان یعنی زندگی ساده وساده زیستی و...!!!بایدبه این بنده خداگفت اتفاقا دردجوامع از بی دینی است طلاق زائیده بی تقوائی است چیزی منفورترازطلاق دراسلام وجودنداردشما کدام فردمتدین به معنای واقعی را سراغ داریدکه گرفتاراین معضلات شده باشد؟مگرهرجامعه ای اسم دینی داشت یعنی متدین است؟اگراینگونه بودکه ازمعاویه ویزیدملعونبزرگترین دینداران تاریخ بودندخلاصه کلامازهرچه دل پری داری رو سردین خالی نکن ای کاش دیندار بودیم.

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1391/08/01 04:37

ضررهای فردی و اجتماعی غیرت و تعصب؟؟ یعنی این بهائیا و فراماسونرا میخوان آدمها نسبت به همدیگه بی تفاوت باشن و کسی به رفتارهای کسی دیگه کاری نداشته باشه و هر کسی هر کاری خواست بکنه که البته تمام اهدافشون اینه که انسانها در انجام اعمال شیطانی آزاد باشن، بعضی گروههای شیطان پرستی و گاهی فرقه های یهودی و مسیحی و...هستن که میان بر روی مزارعشون در حضور دیگران با هم بدترین و زشت ترین اعمال جنسی رو انجام میدن به بهانه باروری زمین و بهانه های دیگه... این بهائیا که کاملا مشخصه وامدار چه حزبی هستن و از بیخ به کجا میرسن... این بی غیرتی و عدم تعصب یکی از موانع مراسم و تفکراتشون که باید کم کم از بین بره...

پاسخ
نویسنده : هیچ تاریخ : 1391/08/01 22:51

تعجب میکنم . بهایی ها که میتونند برای خودشون کاری بکنند که از این منجلاب بیان بیرون. ما مسلمونا به اندازه خودمون کسایی داریم که مواظب ما باشند( منظورم وجود اقدس امام زمان عج و آل الله و بالاتر از همه خداست) لعنت الله علی القوم الظالمین

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/08/04 14:24

انگلیس و شبکه تلوزیونی . هر کسی تاریخ بخواند با هر دیدگاهی می فهمد در اندیشه انگلیسی چه می گذرد . مطمئن باشید اگر همین فردا در ایران همه چیز عوض شود. بی بی سی با چرخشی 180 درجه ای باز از مخالفان حمایت خواهد کرد . اگر هم برنامه های علمی این تلوزیون را می بینید لا اقل تحت تاثیر اخبار آن نباشید . چون ریاکارترین شبکه تاریخ بشریت است .

پاسخ
نویسنده : ارش تاریخ : 1391/08/09 07:52

سلام. یه چیزی که الان کاملا مشهوده و صد البته متاسفانه مبسوط مونده اینه که استعمار داره بابدست گرفتن عنان مشکلات هقتصادی و سیاسی "مردم و بالاخص جوانان" رو نسبت بهدین مبین اسلام بدبین میکنه. اگر ما کمی به اکمل بودن احکام دین مبین اسلام نسبت به سایر ادیان فکر کنیم و در مقام قضاوت منصفانه در اییم خود متوجه همه چیز میشویم. اللهم عجل لولیک الفرج. یا علی.

پاسخ
نویسنده : جان فدای رهبر تاریخ : 1391/08/14 15:51

یعنی یه مرد باغیرت تواو شبکه ÷یدانمیشه که اون داره این حرفارو میزنه

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/08/15 16:46

حتی برنامه های علمیش هم برای علم نیست مطمئن باشید.

پاسخ
نویسنده : deniz تاریخ : 1391/08/15 21:47

نه افراط نه تفریط نه غیرتی مثل کبریت نه بی غیرت مثل لبو

پاسخ
نویسنده : مسلم تاریخ : 1391/08/17 20:10

این جور آدما ارزش جواب دادن رو ندارن مرگ بر بی غیرت

پاسخ
نویسنده : انصلف تاریخ : 1391/08/21 06:28

بسیاری از حیوانها هم غیرت دارن پس وای به حال انسانهای بی غیرت و دیوث

پاسخ
نویسنده : زیبا تاریخ : 1391/08/28 11:26

چشم بینا داریم عقل داریم میتونیم بیندیشیم احساس داریم میتونیم ابرازش کنیم همیشه بدنبال حقیقت بوده ایم تجربه کرده ایم و اموختیم احساس عشق و محبت را اموختیم منطق چیزیست که به آن دست پیدا کردیم پس حرف های خرافه و ذهن های بسته و کارشناسی های من دراوردی بدرد من و توی ایرانی نمیخوره استقلال چیزی نیست که براحتی از منو تو گرفته بشه اگه تزریقی هست از طرف همین کارشناسانی ظاهریه زنده باد برتو ای دختران و پسران جوان ایرانی معتقد و ریشه دارو اصیل.

پاسخ
نویسنده : یزدان پرست تاریخ : 1391/09/21 16:08

در روایتی از پیامبراکرم(ص) خواندم که بوی بهشت به مشام دیوث نمیرسد(مضمون حدیث) سوال شد دیوث کیست؟ فرمود: کسیکه نسبت به ناموسش غیرت ندارد .

پاسخ
نویسنده : ایوب تاریخ : 1392/05/04 16:15

من به غیرت داشتن مرد شک ندارم ،ولی به نظر ما آقایان فقط زنان مقصراند چرا ما مردان چشمامون درویش نکنیم ،یعنی تمام سختی از آن زنان،آیا ما مردان همه کار کنیم و زنان نه،شماهایی که مردم رو به انجام عمل جنسی دو نامحرم نقد میکنید نماز شبتان به خاطر حوری بهشت آن دنیاست ،

پاسخ
نویسنده : علی  تاریخ : 1392/09/16 13:46

با سلام من علی یک جوان 33 ساله مجرد ایرانی هستم که ساکن تهران میباشم.لازم به ذکر است که بنده در یک خانواده غیرمذهبی متولد شدم و هیچ کدام ازاعضا خانواده من مجبور به نماز خواندن نیستند.
الان داشتم این برنامه ای که توسط این سه مجری زن manoto1 برای از بین بردن فرهنگ و انتقاد از ارزشهای ملی و فرهنگی و مذهبی ترتیب داده شدترتیب دادن رو میدیدم.به وضوح و به صراحت و با خشم بیان میکنند که چه اشکالی داره زن متاهل با مرد و پیر نامحدم شام بخوره تنها و برقصه و شاکی هستن که چرادر برنامه های تلویزیونی که خواننده ها را برای مصاحبه می آورند چرا اون حریم عفاف و ادب رعایت میشه.منظورسالومه (یکی از مجریان)این است که چرا مثل مجریان ماهوارهای مانند مسابقه آکادمی گوگوش همدیگر را بغل نمیکنند و حرمتها چراشکسنه نمیشه.درد اینها این است که چرا موازین عفاف و نجابت در ایران هنوز بطور کل منهدم نشده.این زنها بالا پایین میپرنئ که چرا زنهای ما بعضیهاشون هنوز نجیب هستند.دوست پسر نمیگیرند و چرا مشروب نمیخورند و به رقاص خانه ها نمیروند. درد اینها این است که هنوز بارقه ای از فهم و شعور مذهبی در زنان ایرانی به جا مانده است.اینها مامور هستند تا فرهنگ بی بند و باری زندگی غربی را در میان قشر جوان ما اشاعه دهندو حتی از تیزهوشی و نکته بینی بعضی از منتقدان بسیار عصبانی هستاد و جبهه میگیرند.اینها از اب گل آلود ماهی میگیرند و حقوقشان را هم اربابابشان دریافت میکنند.
و مکرو و مکر الله و الله خیرالماکرین

پاسخ