کوتاه از متون بهائی
عباس افندی عبدالبهاء : در جمع سیاهان آمریکا سیاهان آفریقا را گاوهایی در صورت بشر می داندو می گوید:
مثلا چه فرق است میان سیاهان افریک و سیاهان امریک اینها خلق الله البقر علی صورة البشرند ‏آنان متمدن و با هوش و فرهنگ
(خطابات ، ص 119)
و این است تفسیر وحدت عالم انسانی در بهائیت

آمار مراجعات
مهمان :  278
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  1215
دیروز :  2275
کل مشاهده :  1057884
ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
پلمپ مغازه بهائیان کرمان نتیجه  بی تدبیری برخی یا اغتشاش اقتصادی بهائیان

پلمپ مغازه بهائیان کرمان نتیجه بی تدبیری برخی یا اغتشاش اقتصادی بهائیان

صبح روز دوشنبه 5 آبان ۱۳۹۳ مسئولین محلی اصناف در استان کرمان حدود ۷۹ محل کسب و کار متعلّق به بهائیان را در شهر‌های کرمان، رفسنجان و جیرفت پلمپ کردند.
جنگ با خدا و نوع خلقت او به بهانه تبعیض علیه زنان

جنگ با خدا و نوع خلقت او به بهانه تبعیض علیه زنان

گویا شبکه نوین تی وی انتظار دارند ،خداوند حکیم به مردان نیز مثل زنان قوه باروری ، دوران حاملگی و شیردهی را دهد و یا اینکه موجودات سومی را خلق می نمود تا مردان و زنان با آن موجودات سوم آمیزش نموده و آن موجود سوم این وظایف را بر عهده گیرند .
تبیلغ صریح نزول و ربا در شبکه رسمی بهائیت ( آیین بهائی )

تبیلغ صریح نزول و ربا در شبکه رسمی بهائیت ( آیین بهائی )

شبکه رسمی بهائیت موسوم به آئین بهائی در برنامه بازتاب مورخه 15 شهریور ماه 1393 با اجرای دکتر میلانی به بهانه مسأله دین و سکولاریسم ، نزول و رباخواری را امری لازم برای جامعه امروز دانست .
استفاده ابزاری از بهائیت رویکرد جدید شبکه های مسیحی

استفاده ابزاری از بهائیت رویکرد جدید شبکه های مسیحی

همواره بهائیت در ایران خصوصا بعد از انقلاب اسلامی سال 1357 ابزاری با ظرفیت بسیار بالا در عوامفریبی بین آحاد مردم ، مظلوم نمایی و اهرم فشاری برای مستکبران در جهت سلطه پراکنی های خود بوده است .
حمایت از فرقه ضاله بهائیت در شبکه مسیحی نجات

حمایت از فرقه ضاله بهائیت در شبکه مسیحی نجات

رضا صفا کشیش مسیحی در ادامه عوامفریبی ها و نشر اکاذیب خود از بهائیان نیز حمایت کرده و می گوید : " دولت ایران در هر کجا یک بهائی ببینه میخاد اونو بکشه و می کشه "
اندر احوال این روزهای شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

اندر احوال این روزهای شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سانسور افشاگری علیه بهائیت در مجموعه تلویزیونی جهانشهری ها !..... کارگردان مجموعه مستند «جهانشهری‌ها» از جرح و تعدیل برخی قسمت‌های این مجموعه توسط پخش شبکه سه سیما گلایه کرد.
از پیام روحیه ماکسول تا پیام دختر اسرائیلی به اهالی غزه

از پیام روحیه ماکسول تا پیام دختر اسرائیلی به اهالی غزه

اگر قرار باشد قائل به تمیز و امتیاز هم شد من ترجیح می‌دهم که جوان‌ترین ادیان دریکی از تازه‌ترین کشورهای جهان نشو و نما نماید و در حقیقت باید گفت آینده ما و اسرائیل چون حلقات زنجیر به‌هم‌پیوسته است
توهین شبکه بهائی من و تو به زنان باحجاب ایرانی

توهین شبکه بهائی من و تو به زنان باحجاب ایرانی

همزمان با اوج گرفتن حملات علیه پوشش برقع در فرانسه، شبکه من و تو در اقدامی همسو، زنان مسلمان را نادان خطاب کرد.
خوش خدمتی عبدالحمید معصومی تهرانی به بهائیت

خوش خدمتی عبدالحمید معصومی تهرانی به بهائیت

عبدالحمید معصومی تهرانی موسوم به آیت الله فردی که از سالها پیش به دلیل ارتکاب جرم های مختلف سیاسی و عقیدتی در “دادگاه ویژه روحانیت” محکوم گردیده است، خوش خدمتی بزرگی به بهاییان و اربابان آنها نموده است .
استشهادیه سید کاووس ضرغامی مبنی بر احتمال قتل وی توسط بهائیان

استشهادیه سید کاووس ضرغامی مبنی بر احتمال قتل وی توسط بهائیان

خانواده سید کاووس ضرغامی اظهار داشتند که احتمال وقوع این اتفاق را با توجه به صحبت هایی که وی می کرد می دادیم و در سال ۱۳۸۷ این امر را به دادگستری، نیروی انتظامی و سایر مراجع اطلاع دادیم.
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
المهدیون دات آی آر
لوگوی جریان مدعی یمانی

اخیرا اشخاصی به تبلیغ یکی از جریان های مدعی مهدویت به نام احمد الحسن یمانی در برخی مناطق مشغول شده اند .
لذا سایت المهدیون دات آی آر در صدد پاسخ به سوالاتی در این زمینه می باشد :
ـــ جریان المهدیون چیست؟
ـــ احمد الحسن کیست؟
ـــ چه سابقه ای دارد ؟
ـــ ادعاها و مطالب او چیست؟
ـــ این جریان از کجا آب می خورد و وابسته به کجاست؟
ـــ عملکرد آنها چه بوده است؟
ـــ تکلیف مومنین در برابر اینگونه جریانات چیست؟

http://almahdyoon.ir
از تعالیم بهائی تا گاوهایی در صورت بشر

تازه ترین مقالات
1391/07/03 21:06

انتقاد از غیرت ایرانی در شبکه بهائی من و تو

انتقاد از غیرت ایرانی در شبکه بهائی من و تو
................................................................................
کارشناس شبکه من و تو که در مورد ضررهای فردی و اجتماعی تعصب صحبت می کرد به نکوهش غیرت پرداخت و با ابراز تأسف از این اخلاق مردان ایرانی گفت: «خیلی از مردان نسبت به همسر، دختر، خواهر و مادرشان غیرت دارند. از نظر مذهبی خانواده ها به پسرها از همان کودکی تعصب و غیرت را تزریق می کنند. پدر و مادر- حتی اگر برادر کوچک تر از خواهرش باشد- مدام به پسرشان می گویند مواظب خواهرت باش. خانواده ها به پسرشان یاد می دهند که فردا هم [که بزرگ شدند] همین احساس را نسبت به همسر و دخترش داشته باشد.»

شایان ذکراست، وی پیش از این نیز در اظهارات به اصطلاح کارشناسی اش ضمن آموزش روابط آزاد و خارج از عرف ایرانیان، در مورد چگونگی انتخاب دوست از جنس مخالف به ارائه راهکار می پرداخت. کارشناس من و تو حتی از اینکه خانواده های ایرانی، مذهبی هستند و شرایط را برای روابط آزاد دخترشان با پسر مردم! فراهم نمی کنند شدیدا ابراز تأسف می کرد.

گفتنی است، تعصب به معنای حمایت کردن خارج از حق و انصاف است، اما غیرت به معنای حمایت کردن منطقی و منصفانه از حق می باشد، مانند دین، آبرو، اولاد، اموال، همسر و .... به عبارت دیگر غیرت، حمایت کردن عادلانه می باشد که شرعا واجب است ولی تعصب حمایت کردن ظالمانه است که در آموزه های دینی مورد مذمت قرار گرفته و از رذائل اخلاقی محسوب می شود.

ناگفته نماند، عوامل شبکه من و تو که همواره اشاعه فرهنگ دینی و معنویات را مانع اصلی هدف های خود در تأثیرگذاری بر مخاطبینشان دیده اند، برای کم رنگ کردن این اعتقادات، در به انحراف کشاندن و بی هویت کردن جوانان ایرانی، حتی تا جایی پیش رفته اند که آشکار و بی پرده بی بندوباری و ابتذال را در قالب اظهارنظرهای کارشناسی ترویج می کنند.
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : ملیکا تاریخ : 1391/07/08 21:23

خدا لعنت کنه هر چی مرد بی غیرته! به نظر من که جای مرد بی غیرت حتی لای جرز هم نیست! فقط یک جا برای مرد بی غیرت مناسبه اون هم زیر خاکه! بیچاره خاک!!

پاسخ
نویسنده : محمّدرضا نعمتی تاریخ : 1391/07/11 02:30

شبکه ی من و تو غیر مستقیم به منحرف کردن مردم می پردازند. مثلا یک برنامه ای تحت عنوان دکتر کپی دارند،که برای بچه ها می باشد. هدف این برنامه کار کردن بر روی ذهن بچه ها می باشد. و زمانی که آن بچه ها بزرگ شدند خانواده می گویند تو عکست را به این شبکه فرستادی و ... و ان بچه مطیع شبکه می شود. مورد دیگر تبلیغ سگ بازی و شراب خواری است. بیش ترین تصاویری که از حیوانات نشان می دهند در مورد سگ است. نتیچه گیری: خداوند هدایتشان کند و اگر قابل هدایت نیستند خداوند لعنتشان کند.

پاسخ
نویسنده : من و تو تاریخ : 1391/07/19 05:55

خوب همینه که کشورمون اصلا آمار طلاق و به خودش ندیده !!!! جون خانواده های مذهبی ایرانی و با غیرت نمیزارن همجین جیزی اتفاق بیفته !!!! یه نفر هم که نظر کارشناسی مفید میده شماها ضد اون باشید سرتون مثل کبک تو برفه یخیده !!!!!از غیرت بی اندازتون که مملکت لجنزار شده برید جلو طلاق و بگیرید که به خاطر فقر وبی پولی بی داد میکنه ازدواحج هم که !!!!! همه ترشیدن

پاسخ
نویسنده : چرا بهائی نیستم تاریخ : 1391/07/21 07:36

مثل اینکه این دوست ما خود یک دختر ترشیده هستند که انتقاد میکنند.کسانی که به غیرت ایراد می گیرند از آن دسته آدمهایی هستند که از لحاظ جنسی می خواهند آزاد باشند. اما در ژاپن که غیرت وجود ندارد زنان ژاپنی از مرد باغیرت خیلی خوششان می آید.

پاسخ
نویسنده : آفرین به نظرکارشناسی تو! تاریخ : 1391/07/29 05:35

متاسفانه بعضعی آدمها عادت دارند همه مشکلات را به دین نسبت بدن مثلا اگر نانوا شلوغ بودبگن تقصیردینه چون استفاده ازنان یعنی زندگی ساده وساده زیستی و...!!!بایدبه این بنده خداگفت اتفاقا دردجوامع از بی دینی است طلاق زائیده بی تقوائی است چیزی منفورترازطلاق دراسلام وجودنداردشما کدام فردمتدین به معنای واقعی را سراغ داریدکه گرفتاراین معضلات شده باشد؟مگرهرجامعه ای اسم دینی داشت یعنی متدین است؟اگراینگونه بودکه ازمعاویه ویزیدملعونبزرگترین دینداران تاریخ بودندخلاصه کلامازهرچه دل پری داری رو سردین خالی نکن ای کاش دیندار بودیم.

پاسخ
نویسنده : امیر تاریخ : 1391/08/01 04:37

ضررهای فردی و اجتماعی غیرت و تعصب؟؟ یعنی این بهائیا و فراماسونرا میخوان آدمها نسبت به همدیگه بی تفاوت باشن و کسی به رفتارهای کسی دیگه کاری نداشته باشه و هر کسی هر کاری خواست بکنه که البته تمام اهدافشون اینه که انسانها در انجام اعمال شیطانی آزاد باشن، بعضی گروههای شیطان پرستی و گاهی فرقه های یهودی و مسیحی و...هستن که میان بر روی مزارعشون در حضور دیگران با هم بدترین و زشت ترین اعمال جنسی رو انجام میدن به بهانه باروری زمین و بهانه های دیگه... این بهائیا که کاملا مشخصه وامدار چه حزبی هستن و از بیخ به کجا میرسن... این بی غیرتی و عدم تعصب یکی از موانع مراسم و تفکراتشون که باید کم کم از بین بره...

پاسخ
نویسنده : هیچ تاریخ : 1391/08/01 22:51

تعجب میکنم . بهایی ها که میتونند برای خودشون کاری بکنند که از این منجلاب بیان بیرون. ما مسلمونا به اندازه خودمون کسایی داریم که مواظب ما باشند( منظورم وجود اقدس امام زمان عج و آل الله و بالاتر از همه خداست) لعنت الله علی القوم الظالمین

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1391/08/04 14:24

انگلیس و شبکه تلوزیونی . هر کسی تاریخ بخواند با هر دیدگاهی می فهمد در اندیشه انگلیسی چه می گذرد . مطمئن باشید اگر همین فردا در ایران همه چیز عوض شود. بی بی سی با چرخشی 180 درجه ای باز از مخالفان حمایت خواهد کرد . اگر هم برنامه های علمی این تلوزیون را می بینید لا اقل تحت تاثیر اخبار آن نباشید . چون ریاکارترین شبکه تاریخ بشریت است .

پاسخ
نویسنده : ارش تاریخ : 1391/08/09 07:52

سلام. یه چیزی که الان کاملا مشهوده و صد البته متاسفانه مبسوط مونده اینه که استعمار داره بابدست گرفتن عنان مشکلات هقتصادی و سیاسی "مردم و بالاخص جوانان" رو نسبت بهدین مبین اسلام بدبین میکنه. اگر ما کمی به اکمل بودن احکام دین مبین اسلام نسبت به سایر ادیان فکر کنیم و در مقام قضاوت منصفانه در اییم خود متوجه همه چیز میشویم. اللهم عجل لولیک الفرج. یا علی.

پاسخ
نویسنده : جان فدای رهبر تاریخ : 1391/08/14 15:51

یعنی یه مرد باغیرت تواو شبکه ÷یدانمیشه که اون داره این حرفارو میزنه

پاسخ
نویسنده : آوا تاریخ : 1391/08/15 16:46

حتی برنامه های علمیش هم برای علم نیست مطمئن باشید.

پاسخ
نویسنده : deniz تاریخ : 1391/08/15 21:47

نه افراط نه تفریط نه غیرتی مثل کبریت نه بی غیرت مثل لبو

پاسخ
نویسنده : مسلم تاریخ : 1391/08/17 20:10

این جور آدما ارزش جواب دادن رو ندارن مرگ بر بی غیرت

پاسخ
نویسنده : انصلف تاریخ : 1391/08/21 06:28

بسیاری از حیوانها هم غیرت دارن پس وای به حال انسانهای بی غیرت و دیوث

پاسخ
نویسنده : زیبا تاریخ : 1391/08/28 11:26

چشم بینا داریم عقل داریم میتونیم بیندیشیم احساس داریم میتونیم ابرازش کنیم همیشه بدنبال حقیقت بوده ایم تجربه کرده ایم و اموختیم احساس عشق و محبت را اموختیم منطق چیزیست که به آن دست پیدا کردیم پس حرف های خرافه و ذهن های بسته و کارشناسی های من دراوردی بدرد من و توی ایرانی نمیخوره استقلال چیزی نیست که براحتی از منو تو گرفته بشه اگه تزریقی هست از طرف همین کارشناسانی ظاهریه زنده باد برتو ای دختران و پسران جوان ایرانی معتقد و ریشه دارو اصیل.

پاسخ
نویسنده : یزدان پرست تاریخ : 1391/09/21 16:08

در روایتی از پیامبراکرم(ص) خواندم که بوی بهشت به مشام دیوث نمیرسد(مضمون حدیث) سوال شد دیوث کیست؟ فرمود: کسیکه نسبت به ناموسش غیرت ندارد .

پاسخ
نویسنده : ایوب تاریخ : 1392/05/04 16:15

من به غیرت داشتن مرد شک ندارم ،ولی به نظر ما آقایان فقط زنان مقصراند چرا ما مردان چشمامون درویش نکنیم ،یعنی تمام سختی از آن زنان،آیا ما مردان همه کار کنیم و زنان نه،شماهایی که مردم رو به انجام عمل جنسی دو نامحرم نقد میکنید نماز شبتان به خاطر حوری بهشت آن دنیاست ،

پاسخ
نویسنده : علی  تاریخ : 1392/09/16 13:46

با سلام من علی یک جوان 33 ساله مجرد ایرانی هستم که ساکن تهران میباشم.لازم به ذکر است که بنده در یک خانواده غیرمذهبی متولد شدم و هیچ کدام ازاعضا خانواده من مجبور به نماز خواندن نیستند.
الان داشتم این برنامه ای که توسط این سه مجری زن manoto1 برای از بین بردن فرهنگ و انتقاد از ارزشهای ملی و فرهنگی و مذهبی ترتیب داده شدترتیب دادن رو میدیدم.به وضوح و به صراحت و با خشم بیان میکنند که چه اشکالی داره زن متاهل با مرد و پیر نامحدم شام بخوره تنها و برقصه و شاکی هستن که چرادر برنامه های تلویزیونی که خواننده ها را برای مصاحبه می آورند چرا اون حریم عفاف و ادب رعایت میشه.منظورسالومه (یکی از مجریان)این است که چرا مثل مجریان ماهوارهای مانند مسابقه آکادمی گوگوش همدیگر را بغل نمیکنند و حرمتها چراشکسنه نمیشه.درد اینها این است که چرا موازین عفاف و نجابت در ایران هنوز بطور کل منهدم نشده.این زنها بالا پایین میپرنئ که چرا زنهای ما بعضیهاشون هنوز نجیب هستند.دوست پسر نمیگیرند و چرا مشروب نمیخورند و به رقاص خانه ها نمیروند. درد اینها این است که هنوز بارقه ای از فهم و شعور مذهبی در زنان ایرانی به جا مانده است.اینها مامور هستند تا فرهنگ بی بند و باری زندگی غربی را در میان قشر جوان ما اشاعه دهندو حتی از تیزهوشی و نکته بینی بعضی از منتقدان بسیار عصبانی هستاد و جبهه میگیرند.اینها از اب گل آلود ماهی میگیرند و حقوقشان را هم اربابابشان دریافت میکنند.
و مکرو و مکر الله و الله خیرالماکرین

پاسخ
نویسنده : علی  تاریخ : 1392/09/16 13:51

ا سلام من علی یک جوان 33 ساله مجرد ایرانی هستم که ساکن تهران میباشم.لازم به ذکر است که بنده در یک خانواده غیرمذهبی متولد شدم و هیچ کدام ازاعضا خانواده من مجبور به نماز خواندن نیستند. الان داشتم این برنامه ای که توسط این سه مجری زن manoto1 برای از بین بردن فرهنگ و انتقاد از ارزشهای ملی و فرهنگی و مذهبی ترتیب دادن رو میدیدم.به وضوح و به صراحت و با خشم بیان میکنند که چه اشکالی داره زن متاهل با مرد و پسر نامحرم شام بخورو برقصه و شاکی هستن که چرادر برنامه های تلویزیونی داخل ایران که خواننده ها را برای مصاحبه می آورند چرا اون حریم عفاف و ادب رعایت میشه.منظورسالومه (یکی از مجریان)این است که چرا مثل مجریان ماهواره ای مانند مسابقه آکادمی گوگوش همدیگر را بغل نمیکنند و حرمتها چراشکسنه نمیشه.درد اینها این است که چرا موازین عفاف و نجابت در ایران هنوز بطور کل منهدم نشده.این زنها بالا پایین میپرند که چرا زنهای ما بعضیهاشون هنوز نجیب هستند.دوست پسر نمیگیرند و چرا مشروب نمیخورند و به رقاص خانه ها نمیروند. درد اینها این است که هنوز بارقه ای از فهم و شعور مذهبی در زنان ایرانی به جا مانده است.اینها مامور هستند تا فرهنگ بی بند و باری زندگی غربی را در میان قشر جوان ما اشاعه دهندو حتی از تیزهوشی و نکته بینی بعضی از منتقدان بسیار عصبانی هستند و جبهه میگیرند.اینها از اب گل آلود ماهی میگیرند و حقوقشان را هم اربابابشان دریافت میکنند. و مکرو و مکر الله و الله خیرالماکرین

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1392/09/18 11:43

سلام ما که در انتقاد شبکه من و تو نوشتیم چرا نظرمو پاک کردین؟

پاسخ
نویسنده : امید تاریخ : 1393/06/17 18:55

«پیام اول»
سلام خسته نباشید
شما که اینقدر نکته سنجید اصلا بهتون نمیا مثل آدمای عوام صحبت و تفکر
کنید!
آخه کجا منظور این خانم بی غیرتی بود؟
کجا ایرانیا خیلی خوبن؟
آخه تعصب چه ربطی به مذهب داره؟ اونم مذهب ما که تمام صحبتاش از ردو عذاب و
آتش و این چیزاست و بقیه حرفاشم که بویی از علم نیرده...
دوست عزیزم دین و تعصب و مذهب همه در ظاهره و "تمام" کسانی که دم از اون
میزنن در باطنشون خبرای یگه اییه...
ولی انسانیت واقعی باطنشم درسته؛ چه بسا انسانهایی هستند که به هیچ مذهبی
ایمان ندارن اما یه انسان واقعین، یه گوهرن تمام نلاششون کمک به
مردمه.(ضمنا باز برداشت اشتباه نکنید؛ منظور من از این جمله خانم دکتر بابک
نبود، من دارم درمورد انسانهای خاص صحبت میکنم)
منظور خانم دکتر بی بندوباری نبوده؛ میدونید اون چیزی که بهش میگین تعصب و
غیرت و کلیم بهش افتخار میکنید مثل این میمونه که به یه بچه ایی که اومده
جلوی پشت بوم هی بگی:(بروعقب بروعقب بروعقب...)بخیال خودت داری از بچه ات
مواظبت میکنی و نگرانشی اما حواست نیست که بچه ات طبق حرف تو (میره عقب
میره عقب میره عقب...) که یدفه از اونطرف پشت بوم میوفته!!!

پاسخ
نویسنده : امید تاریخ : 1393/06/17 18:55

«پیام دوم»
متاسفانه ما از تعصب چیز دیگه ایی یادگرفتیم که فقط کتک بزنیم تعقیب کنیم
کنترل کنیم و بترسونیم فارق از اینکه همین رفتارا باعث میشه اگه مشکلی واسه
ناموسمون پیش بیاد از ترس دعوا و کتک و تحقیر، نیاد بگه و مشکلش بجای
باریک بکشه...
ایت تعصبای الکی باعث میشه حتی اگه به یه زن تجاوزم بشه از ترس اینکه خودشم
مقصر بشه هیچی نگه...
این تعصب باعث میشه یادمون بره که همین نوامیس انسانن و جدب جنس مخالف میشن
و کاری میکنیم بجای اینکه بیاد باهامون درمیون بذاره، از ترس هیچی نگه و
اسیر و گمراه گرگ! بشه و بلاهای بدتری سرش بیاد...
تازه اگه آدم شده باشیم و در اینجای کار بخودمون بیایمو کمکش کنیم نه که از
«تعصب» سرشو ببریم!
آره... همین غیرت و تعصب میگه به هیچ وجه نباید کسی از خواهرت خوشش بیاد و
خواهرتم همینطور؛ هیچکی حق نداره بخواد با خواهرت دوست بشه اما... اما وقتی
من با خواهر کسی دوست میشم اصلا مشکل نداره!
بدش میدونی چیه؟ همون که مال ما فقط تظاهره و عمقش چیزه دیگس!

پاسخ
نویسنده : امید تاریخ : 1393/06/17 18:56

«پیام سوم»
ما هی ادعا میکنیم متعصبیم و خانواده های ایرانی خیلی پایبندن و از این
حرفا اما خبر نداریم(شایدم داریم و مثل بقیه چیزا فقط طاهرو ابراز میکنیم)
که چه فجایعی در حال رخ دادنه... من چون وکیلم کاملا در جریانم. فقط یسر به
دادگاههای خانواده بزن ببین حرفت کاملا درسته که تمام خانواده های ایرانی
پایبندن...
درضمن جالبه که میگین خانواده های امریکایی داغونن بی بندو بارن فاحشه
پرورن ولی در حقیقت پایبندی که اونا دارن(حالا تو هر رابطه ایی) خیلی بیشتر
از ایرانیاس...
ولی چون ما(بازم واسه ظاهر نمایی) تو فیلم و سریال و داستانامون امکان
نداره بیایم خیانت یه زن و شوهرو نشون بدیم و فقط یا نماز خوندن، دعا کردن و
درکل همینارو نشون میدیم ولی چون برخی فیلمای خارجی-اروپایی-بخصوص
امریکایی، خیانت و بی بندوباری و... رو نشون میدن ما میگیم:
واااااااااااای آخه چرا اینا انقدر کثافتن!!!
(اما این بده که ما ظاهر نمایی میکنیم و از واقیت چیزی بروز نمیدیم درحالی
که اونا این مسائلو بعنوان یه معظل اجتماعی تو فیلماشون نمایش میدن، جالب
اینجاست خیلی هم تاثیر مثبتی در جلوگیری از خیانت و عهدشکنی میذاره)
بله عزیزمن

پاسخ
نویسنده : امید تاریخ : 1393/06/17 18:56

«پیام چهارم»
حرفای من فعلا تموم شد ضمن اشاره به اینکه من هر حرفی زدم در نهایت ادب و
احترم به شما بود و منظورم شخص خاصی نبود و واسه همیشه هم واستون احترام
قائلم.
خسته نباشید-بخاطر زحمتتاتون دوستتون دارم
***فقط اینو بگم که چون ما بخاطر مذهب تعصب و خوبیامون همیشه میگیم:(اصلا
به کسی بی احترامی نکن، به هیچ وجه فحش نده، یوقت به کسی حرفای نامربوط
نزن، حتما به همه احترام بذار) اما چون ما (واسه بار صدم) فقط تظاهر به
حرفامون میکنیم، باید بگم که بعد از خوندن نظرم وقتی خواستید جوابمو بدید،
لطفا برنگردید بمن بی احترامی کنید یا حرفای نامربوط بزنید و فحش بدید...
چون ما یاد گرفتیم نه به نظر کسی احترام بذاریم نه خودش وقتی که باما هم
نظر نباشه؛
وقتی یه پدر روحانی از یه فرد معمولی در مورد خدا بپرسه و اون فرد در جواب
بگه که من اصلا خدارو قبول ندارم،[خدای گلم منو ببخش اینحرفو زدم] رفتار
اون پدر روحانی با اون فرد هیچ تغییری نمیکنه و همونطور احترامشم داره...
اما حالا همچین چیزی که هیچی مگه امکان داره ما یعنی همین ایرانیهای متعصب
به کسی که نظری مخالف ما داره احترام بذاریم؟ بلکه اونو فقط مستحق ناسزا
میدونیم.
پس اگه خواستید جوابی حرفی چیزی بدید لطفا خیلی باکلاس و دوستانه بدور از
بی احترامی جوابمو بدید.
بازهم خسته نباشید

پاسخ