هر روز با یک پیام در :

شبکه حقیقت بهائیت را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید . 

حقیقت بهائیت در ایتا : 
eitaa.com/baharoom

حقیقت بهائیت در سروش : 
sapp.ir/baharoom

حقیقت بهائیت در اینستاگرام :
instagram.com/baharoom1

حقیقت بهائیت در آپارات :
aparat.com/bahai

حقیقت بهائیت در تلگرام : 
telegram.me/baharoom
کوتاه از متون بهائی
بهاء الله (پیامبر ساختگی بهائیت) در مقام تمجید از یکی از یارانش مینویسد: 
لولاه ما استوی الله علی عرش الصمدانیته و ما علی کرسی الوحدانیته.
اگر ملا حسین بشرویه ای نبود خدا بر عرش  بی نیازی و بر کرسی وحدانیت مستقر و تثبیت نمی شد.

و اینچنین است حکایت خداوندی که وحدانیت و بی نیازی خود را نیازمند یک بشر است 
در الهیات بهائی

ورود به سیستم
رمز عبور را فراموش کرده اید؟
ثبت نام در سامانه
آمار مراجعات
مهمان :  14
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  59
دیروز :  609
کل مشاهده :  3402197
تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

تشرف یک بهائی دیگر به آغوش اسلام

یک بهائی امروز در استان البرز بعد از تحقیق و پژوهش پیرامون اسلام و عقاید شیعیان ، از بهائیت اعلام برائت کرد.
آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

آدرس شبکه حقیقت بهائیت در پیام رسان سروش

با توجه به اختلالات پیش آمده در کانال تلگرامی حقیقت بهائیت ، تا اطلاع ثانوی می توانید اخبار و نوشته های ما را در پیام رسان سروش دنبال نمایید . آدرس : http://sapp.ir/baharoom
ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

ثبت نام چهارمین دوره مجازی نقد بهائیت

اداره کل همکاری های تبلیغی و آموزشهای کاربردی حوزه های علمیه برگزار می‏کند: ویژه طلاب حوزه های علمیه سراسر کشور ( برادران و خواهران ) به صورت مجازی
حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

حمله مرتضی اسماعیل پور به بت‌کلیا ، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

نمی‌دانم آن نماینده چطور به خود اجازه داده است که شهروندان بهایی که به تنهایی نزدیک به ۳۰۰ هزار هستند را فراموش کند و یا یهودیان و یا دراویش و یا مندایی ها و یا زرتشتی ها و…
مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها کاری از مرکز پژوهش های صدا و سیما

مستند بی بها به تهیه کنندگی حسین اسدی زاده و کارگردانی جواد یغموری در واحد تولید اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه به ثمر رسیده و در حال حاضر آماده پخش از یکی از شبکه های سراسری است.
پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

پلمپ منزل میرزا عباس ( پدر حسینعلی نوری بهاء الله )

منزل حسینعلی نوری (بهاء) پیامبر ساختگی فرقه بهائیت، صبح یک‌شنبه (12 اردیبهشت 95 ه‍.ش) به دستور مرجع قضائی پلمپ شد.
ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

ثبت نام دوره مجازی نقد بهائیت ، وهابیت و زرتشت

اداره کل فرق و ادیان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه‌های علمیه، از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره جدید آشنایی و نقد و بررسی، بهائیت، وهابیت، و زرتشت نام‌نویسی می‌کند.
دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

دیدار فائزه هاشمی از فریبا کمال آبادی به روایتی دیگر

ماهیت این نوشتار سیاسی نیست . آنچه در ادامه می آید نه در جهت چشم پوشی و دفاع از خانواده هاشمی رفسنجانی و عمل شرم آور فائزه است و نه در راستای هر نوع برداشت سیاسی . این یک نوشتار اعتقادی است
وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

وقتی از قم تا الازهر بهائیت را به رسمیت نمی شناسد اما فائزه هاشمی رفسنجانی همسو با بهائیت

آقای هاشمی رفسنجانی آیا شما نمی‌دانید که بهاییت یک فرقه ضاله است که به پشتوانه انگلیس خبیث شکل گرفته است؟ چطور اجازه می‌دهید در خانواده شما از بهائیت دفاع شود؟ خدای بهاییت کیست؟ کدام پیامبری این دین را برای بشریت آورده است؟
حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

حسینعلی نوری : بهشت دیدن من است و جهنم نفس تو است

استاد علیرضا روزبهانی در برنامه شعبده شوم : رهبران بهائیت به دنیای ناچیز خود نگاه می‌کنند و برای اینکه خود را در قامت دین معرفی کنند ،تلاش کرده اند که اشاراتی به دنیای پس از مرگ داشته باشند.
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

  • وبسایت حقیقت بهائیت با همت جمعی از دوستان محقق تشکیل گردید تا مکانی آرام و به دور از تعصبات بر پایه علم و عقل فراهم آورد و بتواند تحری حقیقی حقیقت را بر طالبان آن عرضه نماید . امید آنکه دوستان ، یاری بخش ما در این سایت گردند
  • وبسایت حقیقت بهائیت کاملا مستقل بوده و زیر نظر هیچ ارگان ، نهاد ، موسسه و یا انجمن خاصی اداره نمی شود
تلویزیون آنتی بهائی
المهدیون دات آی آر
لوگوی جریان مدعی یمانی

اخیرا اشخاصی به تبلیغ یکی از جریان های مدعی مهدویت به نام احمد الحسن یمانی در برخی مناطق مشغول شده اند .
لذا سایت المهدیون دات آی آر در صدد پاسخ به سوالاتی در این زمینه می باشد :
ـــ جریان المهدیون چیست؟
ـــ احمد الحسن کیست؟
ـــ چه سابقه ای دارد ؟
ـــ ادعاها و مطالب او چیست؟
ـــ این جریان از کجا آب می خورد و وابسته به کجاست؟
ـــ عملکرد آنها چه بوده است؟
ـــ تکلیف مومنین در برابر اینگونه جریانات چیست؟

http://almahdyoon.ir
سال۱۳۹۹ سال جهش تولید
تازه ترین مقالات
1391/12/25 09:20

ولوله در شهر یا ولوله در بهائیت ؟ مسأله این است .

ولوله در شهر یا ولوله در بهائیت ؟ مسأله این است .
...............................................................

ولوله در شهر حجابی است بر  ولوله در بهائیت .

گسترش وبلاگ ها و سایتهای علمی ، مستدل و منطقی در رد فرقه بهائیت همواره ولوله ای در جان بهائیت و معادلات بهائیان بوده است لذا ولوله در شهر آمد تا از اثرات آن ولوله شاید بکاهد . زهی خیال باطل

پرده بالا رفت و دیدم هست و نیست
راستی نادیدنی ها دیدنی است

ولوله در شهر نام یکی از سایتهای بهائی و مراکز تبلیغی بهائیت در فضای مجازی می باشد که به همت تعدادی از اعضای فرقه مذکور مدتی است فعالیت خود را آغاز نموده است و با شعار پاسخ به اکاذیب در رابطه با دیانت بهائی !!! به نشر اکاذیب در محیط اینترنت اقدام می نماید .

در مورد گردانندگان این سایت که عموما خود و جامعه پوشالی شان رابه عنوان مظلومترین مظلومان عالم امکان می دانند ، سخن نمی گوئیم و اوضاع و احوال این دوستان معلوم الحال را به شما خوانندگان فهیم واگذار نمودیم و اصلا قصد نداریم قضاوتی در مورد آنها داشته باشیم که شاید مزدوران قلم به دستی باشند که باید شکم زن و بچه خود را به گونه ای سیر نمایند  و ما هم دوست نداریم آنها را از نان خوردن وا نهیم .

اما آنچه توجه ما را به خود جلب کرد و انگیزه درج این مطلب را فراهم نمود مشاهده  نشر اکاذیب ، تظاهر به اخلاق گرائی  و مظلوم نمائی و از طرفی ایجاد یک فضایی محدود و کاملا کنترل شده برای جلوگیری از ورود منتقدان به آن می باشد .

و چرا ولوله در شهر ؟؟؟

یکی از تاکتیک های موثر در تقابل بین طرفین ، اصطلاحی است تحت عنوان  توپ را به زمین حریف انداختن و اولیای امور در بهائیت به زعم باطل خود خواسته اند با ایجاد ولوله در شهر حیات خلوت خود را آرامش نسبی دهند ، غافل از اینکه این ولوله ها آتشی در جان خود خواهد انداخت ، چرا که همواره غافل بوده اند از فهم و شعور اصحاب اینترنت که به این راحتی فریب این فرقه و اسیر توطئه های شوم آنها نخواهند شد .

و نمونه هایی از دسته گل های ولوله در شهری ها

? ـ پرسشگری در بهائیت یعنی بهائی ستیزی
اگر فردی یک سوال و شبهه در ذهنش پیرامون این فرقه ایجاد گردید متهم به بهائی ستیزی است . پس مواظب باشیم تحقیق در این فرقه یعنی کور شویم  کر شویم و مهمتر از همه لال شویم . البته این بی نسبت با کلام جناب بهاء الله نیست که فرمودند کور شوید از دیدن غیر من و کر شوید از شنیدن صدای غیر من .

? ـ بهائی در بهائیت  یعنی معصوم و هر جرمی هم که مرتکب شد کسی حق برخورد ندارد چون مظلومند

? ـ  واژه قانون اساسی  در بهائیت یعنی نقض هر آنچه در ایران اسلامی به عنوان یک قانون خوانده می شود .

?  ـ  نقد علمی بهائیت در بهائیت یعنی انجمن حجتیه ای بودن
فراموش نکنیم که مقابله منطقی و بدور از تعصب ، بر پایه علم و عقل با تفکر و اعتقاد بهائی در بهائیت مساوی است با ترور شخصیت
گویا انصاربهائی و اتاق فکر بهائیت این گزینه را خوب تشخیص داده اند که هر کس مخالف ما شد با یک انگ و برچسب انجمن حجتیه ای از میدان مبارزه  خارج و یا اخراج می شود  . و باز هم باید گفت زهی خیال باطل

? ـ اسلام در بهائیت یعنی  :
یک دین الهی که پیامبری الهی دارد و دارای یک کتاب آسمانی است که مبری از تحریف می باشد با امامانی که وصی و جانشین آن پیامبر بوده اند . فقط  آن پیامبر که فرموده من خاتم پیامبران ( آخرین پیامبر ) هستم  را قبول ندارند . آن پیامبری که فرموده اند وصی دوازدهم محمد ابن الحسن العسکری می باشد را قبول ندارند ( لوح جابر  ) و اصولا این اعتقاد را موهوم و خرافه می دانند ( مکاتیب عبدالبهاء )  . قرآن هم آنجا که خود را معجزه ای برای تمام اعصار و  پیامبر را رحمه للعالمین و خاتم پیامبران دانسته مورد تائید قرار نمی دهد . توحید هم که با ادعای خدائی جناب بهاء الله  قابل تأمل است .  قیامت هم که پایان هر دیانت و ظهور دیانت جدید می باشد ( مراجعه شود به اقوال جنابان علی محمد باب و حسینعلی نوری )
? ـ ……
? ـ ……
و ……

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : ايراني تاریخ : 1391/12/26 17:19

عبدالبهاء:بهايي يعني جامع جميع كلكهاي انساني (با مختصري تغيير)

پاسخ
نویسنده : مریم ب تاریخ : 1391/12/27 11:29

عالی بود
کوتاه و جامع
من مدتی با بهائی ها هم کلام بودم دقیقا همین چیزها را از بهائیان دیدم /
بهائی =شیطان

پاسخ
نویسنده : سروش تاریخ : 1392/01/07 11:22

آچمز-جناب باب وجناب بهاءالله بعد از اظهار دعاوي خود با مخالفت شديد علما وروحانيون اسلام وبل اخص در ايران با علما وروحانيون شيعه مواجه شدند ودر آثار خود علما ي دين را بزرگترين مشكل مانع و حجاب اقبال عموم مردم به آراء وافكارشان دانسته اند .هنگامي كه نتوانستند آنها را از ميدان به در كنند مخالفين خود را دنيا پرست كلاب ارض گرگ وگرگ زاده پشه و....ملقب مي نمايند! بهاءالله بقدري از علماي ديني بيزار بود كه در تقسيمات اجتماعي عقايد خود طبقه روحانيون دين را حذف مي كند. باب وبهاء جهت پيشبرد اهدافشان با سدي بنام علما كه آندو را به چالش كشيده اند بر خورد نمودند.اين برخوردها از ديد كشورهاي استمعاري دور نماند گروهي از محققين را اين باوراست بابيت وبهائيت نه در پيد ايش نخستين بلكه درادامه همسو با اهداف ومنافع اجانب توسط قدرتها و صهيونيزم
جهاني حمايت وتقويت شدند تا در مواقع لازم مورد استفاده قرارگيرند مبارز روحانيون در زمان عبدالبهاء شوقي رباني مبلغين و اياديان امرالله وتا اين زمان كه بيت عدل ادامه دهنده ي روش اسلاف خود مي باشند ادامه دارد علماي بزرگ دين همواره فعاليتهاي اين گروه را رصد و شاگردان خود را مسئول نقش برآب كردن دسيسه هاي اين جماعت ميكنند.بعد از انقلاب اسلامي با به قدرت رسيدن روحانيون به جاي شاه اين تقابل نمود بيشتري گرفت وبيكباره بهائيان ايران خود را ما بين مخالفين وبيت عدل گرفتارديدند يا بقولي مرغ عزا وعروسي شدند ولي اين ثمره شجره ايست كه باب و بهاء غرس نموده اند وپيروان راستين شان مجبور به تناول مي با شند آنها بايد داد خواهي وتظلم خود را به محكمه اي ببرند كه متهما نش سران بهائي هستند. ريزيش محسوس افراد اين حزب مهاجرت زير ذره بين امنيتي بودن آگاهي عمومي مردم از اين فرقه زلزله در اركان بهائيت انداخته . بيت عدل به تكاپو براي حفظ بهائيت ايران بهر قيمتي ميباشد زيرا در صورت كنار رفتن بهائيت درايران بيت العدل خود مهره آچمزي ميشود كه استعمار (اسرائيل-انگليس-آمريكا)پشت سر آن ميباشند ماهيت وجودي خود را از دست مي دهد ومهره سوخته از دست رفته بحساب مي آيد. في الحال بها ئيان ايران بايد پي به مقام ومنزلت خود دراين برهه زماني نزد بيت العدل انگليس آمريكا واسرائيل برده باشند وصف خود را با ايران يا در مقا بل ايران مشخص كنند.


پاسخ
نویسنده : سروش تاریخ : 1392/01/10 10:31

آچمز-جناب باب وجناب بهاءالله بعد از اظهار دعاوي خود با مخالفت شديد علما وروحانيون اسلام وبل اخص در ايران با علما وروحانيون شيعه مواجه شدند ودر آثار خود علما ي دين را بزرگترين مشكل مانع و حجاب اقبال عموم مردم به آراء وافكارشان دانسته اند .هنگامي كه نتوانستند آنها را از ميدان به در كنند مخالفين خود را دنيا پرست كلاب ارض گرگ وگرگ زاده پشه و....ملقب مي نمايند! بهاءالله بقدري از علماي ديني بيزار بود كه در تقسيمات اجتماعي عقايد خود طبقه روحانيون دين را حذف مي كند. باب وبهاء جهت پيشبرد اهدافشان با سدي بنام علما كه آندو را به چالش كشيده اند بر خورد نمودند.اين برخوردها از ديد كشورهاي استمعاري دور نماند گروهي از محققين را اين باوراست بابيت وبهائيت نه در پيد ايش نخستين بلكه درادامه همسو با اهداف ومنافع اجانب توسط قدرتها و صهيونيزم
جهاني حمايت وتقويت شدند تا در مواقع لازم مورد استفاده قرارگيرند مبارز روحانيون در زمان عبدالبهاء شوقي رباني مبلغين و اياديان امرالله وتا اين زمان كه بيت عدل ادامه دهنده ي روش اسلاف خود مي باشند ادامه دارد علماي بزرگ دين همواره فعاليتهاي اين گروه را رصد و شاگردان خود را مسئول نقش برآب كردن دسيسه هاي اين جماعت ميكنند.بعد از انقلاب اسلامي با به قدرت رسيدن روحانيون به جاي شاه اين تقابل نمود بيشتري گرفت وبيكباره بهائيان ايران خود را ما بين مخالفين وبيت عدل گرفتارديدند يا بقولي مرغ عزا وعروسي شدند ولي اين ثمره شجره ايست كه باب و بهاء غرس نموده اند وپيروان راستين شان مجبور به تناول مي با شند آنها بايد داد خواهي وتظلم خود را به محكمه اي ببرند كه متهما نش سران بهائي هستند. ريزيش محسوس افراد اين حزب مهاجرت زير ذره بين امنيتي بودن آگاهي عمومي مردم از اين فرقه زلزله در اركان بهائيت انداخته . بيت عدل به تكاپو براي حفظ بهائيت ايران بهر قيمتي ميباشد زيرا در صورت كنار رفتن بهائيت درايران بيت العدل خود مهره آچمزي ميشود كه استعمار (اسرائيل-انگليس-آمريكا)پشت سر آن ميباشند ماهيت وجودي خود را از دست مي دهد ومهره سوخته از دست رفته بحساب مي آيد. في الحال بها ئيان ايران بايد پي به مقام ومنزلت خود دراين برهه زماني نزد بيت العدل انگليس آمريكا واسرائيل برده باشند وصف خود را با ايران يا در مقا بل ايران مشخص كنند.

پاسخ
نویسنده : حسين تاریخ : 1392/01/18 09:57

دراواخرسلطنت شاه 7سال سن داشتم همسايه اي بهايي داشتيم آنها دو فرزند بنام هاي كامبيز و پونه داشتند كه همبازي بوديم وقتي صحبت مذهبي پيش ميآمد مي گفتند ما با شما فرقي نداريم ما مي گوييم امام زمان ظهور كرده ولي شما هنوز منتظر ظهورش هستيد تنها كافي نيم ساعت تلويزيون ايران را دراختياركوچكترين فرد بهايي بگذارند تمام ايران بهايي ميشوند مخالفين ما جرات مواجه وبحث با ما را ندارند دركشورهاي ديگر جهان مردم دسته دسته ايمان ميآورندوبهايي ميشوند و به طعنه مي گفتند مسلمانان مي گويند ما سم ودم داريم توي چايمون چيزي مي ريزيم هر كس بخوردبهائي ميشه.!سالها گذشت ما بزرگتروجوان شديم و بحث مذهبي بين ما وجود داشت تا اينكه كامبيز وپونه همراه خانواده شان اول به تركيه وبعد به آمريكا رفتند.
30سال بعد- خواهرم كه 28سال دارد ودانشجو است مدتي بود با دختري از همسايگان كه با خانوادشان سلام وعليك داريم دوستي ورفت وآمد برقرار كرده بود يك روز از من پرسيد داداش بهائيها چي مي گن گفتم چطورگفت خانواده دوستم بهاييند گفتم اگرمن چيزي بگم ذهنيتت عوض ميشه از خودشان بپرس اوپرسيده بود وآنها هم كتابي به او داده بودند كه مطالعه كند وبعد از يك هفته سوالاتش را بپرسد يك
هفته اي كه براي آنها دير گذشت وبراي خواهرم زودچون سريع پيگيري كردند ولي خواهرم كتاب را نخوانده بود.دوباره وقت خواست اين كاريك ماه طول كشيد وقتي اصرار بيش از حد آنها را ديدم خواهرم را عتاب قرار داده كه چرا سوالاتت را نمي پرسي گفت خواندم ولي چيزي نفهميدم ميشه شما بياي سوال كني قرارشد جمعه بعدازظهر به منزل آنها برويم روز موعد فرا رسيد انتظار مارا ميكشيدند خيلي مشتاق از ما استقبال كردند دوست خواهرم پدر ومادرش و خواهر بزرگترش وشوهر خواهرش از حاضرين بودند بعد از نشستن خواهربزرگتر شروع به صحبت كرد ماخيلي خوش بختيم كه همسايگاني روشن ضميرو بي تعصب چون شما كه دنبال حقيقت بهائي هستيد داريم بقيه هم با نگاه تحسين برانگيز به ما با سر حرفهاي او را تاييد ميكردند معلوم شداين خانم جواب گوي سوالات است بنده هم با تشكر وتاييدمطالبي از كتاب مانند تحري حقيقت دين بايد مطابق علم وعقل باشد شروع به صحبت كردم شما مي گويد بهاء امام زمان است وبعدها بهاءميگويدامام زمان مسلمانان افسانه اي بيش نيست آنها با سر تاييد مي كردندولي دراين كتابي كه شما قبول داريد وبه ما داديددر صفحه اول پاراگراف اول باب براي ملاحسين بشرويه در تفسير سوره يوسف ميگويداين تفسيراز جانب امام غايب محمدبن حسن بن......بن علي بن ابي طالب فرستاده شده است وبا مطالبي كه از قبل ازكتابهاي تاريخ نبيل ايقان وقاموس ايقان نظراجمالي در ورقي آماده كرده بودم صحبت را ادامه دادم حاضرين مبهوت وبي حركت به صحبت هايم گوش مي دادند بعداز تمام شدن حرفهايم همان خانم گفت شما اطلاعات زيادي ازدين ما داريد كه بعضي ازآنها را ما نمي دانستيم ولي سوالات شما جواب دارد آن را از خادمين وتشكيلات مي پرسيم يك هفته ديگر جواب ميدهيم .1هفته به 1ماه رسيد خبري نشد از خواهرم خواستم جويا شود پاسخ شنيده بود كه تشكيلات به ماگفتن اين آقا اطلاعاتش ازيك بهايي هم بيشتراست! ونيتش مومن شدن نيست!! انجمني ومعاند است با او معاشرت نكنيد!!! در صورتيكه بنده هيچ كدام از آنها نيستم وآنها را بعنوان همشهري دوست دارم واحترام مي گذارم بعد از آن ماجرا آنها به زور جواب سلامم را ميدادند وسعي مي كردند با من مواجه نشوند تنها گناه من سوال بود كه خودشان خواسته بودند.راستي در وحدت عالم انساني –همه باريك داريم و برگ يك شاخساريم- عدم تعصب ديني-الفت ومحبت با تمام ابناءبشرو...جاي افراد ي مثل من كه سوال مي كنند كجاست .راستي ياد كامبيز وپونه به خيركه هر كجا هستند خوش باشند كه ميگفتند تنها كافي نيم ساعت ......!

پاسخ
نویسنده : ايراني تاریخ : 1392/01/19 16:56

((اي بنده گان خداوند ذوالجلال والاكرام))

به راستي مي گويم مثل باب و بهاء مثل كسي است كه از درختي به سبب احتجاج بالا رود ودر ارفع شاخه ها نشيند پس از آرامش. شروع به زدن مشت ولگد به درخت نمايد چون آن شجره طيبه را آسيبي نرسد دهن كجي نمايد وشروع به بريدن اتصال شاخه به درخت كند در حين سقوط خود ويارانش خطاب به كس و كساني كه دست ياري درازكردند تبسم كنند وگويند چرا به آسمان مي پريد وخود را طايران و بلبلان گلشن معاني دانند بسي افسوس و دريغ عاقبت خود را نمي بينند و به راحت نفس خويش تمام مي پردازند.
(فاعتبروا يا اولي الابصار)

پاسخ
نویسنده : سروش تاریخ : 1392/01/24 18:30

چرا جواب نمي گوييم- تبليغ امرالله براي شخص بهايي مانند تنفس است يا امروز ازدياد نفوس امرالله امري ضروريست وجملاتي مانند اين كه كرارا توسط بيت العدل گفته مي شود تا آويزيه گوش احباء شود. آنها كودكان جوانان وبزرگ سالان خود رابا طرحهاي معارفي گوناگون تجهيزميكنند وآموزه هاي تبليغي را فرا مي گيرند تا جواب گوي سوالات سيل عظيم مشتا قان به امر نازنين باشند.
ديدگاه جامعه بهايي به گيتي وابناء بشر بدين صورت است كه بهائيان را خودي وديگران را غير واغيار مي نا مند. بها ئيان كه طبق آموزه هاي خود هميشه آماده تبليغ ميباشند با خيل عظيم اغيار روبرويند اگر گروهي نا آگاه وكم اطلاع را بيابند كه بتوانند تبليغ كنند مستعد ودر صورت ايمان مقبل مي نامند.ازدياد تعداد افواج مقبلين كه در پايان نقشه هاي چندين ساله بيت العدل داخل جامعه بهايي مي گردند زينت بخش قسمت بشارات تكراري پيام هاي بيت عدل بوده كه به آن بايد يكصدمين سال و يكصد وپنجاهمين سال امر پايان قرن بيستم كنفرانس هاي جهاني را اضافه نمود اگر كسي حوصله جمع زدن تعداد اين افراد كه معهد اعلي به آن مي با لد را داشته باشد الان بايد بيش از ربع از جمعيت جهان بهايي باشند كه درواقع اين چنين نيست . اگر بهائياني بپرسند چرا وعده ها ونقشه هاي بيت عدل مصون از خطا نتيجه نداده مي فرمايند :جهان به بلوغ خود نرسيده تا عظمت اين امررا بفهمد اصلا مقصرشمائيد كه بهايي خوبي نبوديدو وظايف وجدانيتان را انجام نداده ايد !
اين در كشورهاي ديگر است كه مردم دسته دسته بهايي مي شوند في الحال ببينيم وضعيت تبليغ امر نازنين در مهد امرالله ايران عزيزمان كه فارسان ومبلغان آماده بهايي سمندر وارخود را در آتش جهل نا دانان مي اندازند چگونه است .مخالفيني كه احباءعزيز را داراي سم ودم مي پندارند چايي آنها را فقط بخا طرمواد بهايي شونده اش نمي خورند بهايي گريزو ترس بوده و.... اين داستا نها را خود بهائيان مي سازند تا مخالفين خود را متعصب عامي بيسواد وخود را روشنفكر وعالم جلوه دهند. در واقع هنگامي اين عالمان
نا خواسته شكار صيد خود عامي بيسواد مي گردند درطفره رفتن از جواب گفتن وآوردن عذر بدتر ازگناه .داستان شان بسي شنيدني است .
ابتدا پاسخ ميدهند مطالب شما همه رديه بوده پايه واساس ندارد وگفته هاي بهائيت نمي باشد وقتي استدلال ازكتابهاي خودشان ميشود ميگويند ما با كسي بحث نداريم چون در بحث براي پيروزي بايد مثل شما متشبث به دروغ وتوهين شويم !كه منجر به جدل مي گردد كه مرام ما نيست .وقتي گفته مي شود مقصود ما نيز تبادل نظر واستدال علمي ومنطقي بدور از توهين است ميگويند ما تابع حكومت بوده وتبليغ درايران ممنوع است ! اگرهرچه شما مي گويد هم درست باشد ما در اعتقاد خود هستيم گوش به حرف شما نمي دهيم !! يكباره تمام تعاليم شعار گونه رنگ مي بازد وعالم ما تبديل مي گردد به آدمي متعصب ولجوج كه زاويه جمود وخمود را براي خود بر مي گزيند.
زآنكه مي گفتي نيم با صد نمود
هم چنان در بند خود بودي كه بود
حالا چرا جواب نمي گوييم . مبلغين مبرز بهايي كه در محافل خود نعره ي من آنم كه رستم بود پهلوان سر مي دهند در مقام پاسخ به شبهات صحنه را خالي نموده وديگران را برخود مقدم مي شمارند.بجاي جواب مسائلي كه بنيادين وريشه اي ميباشند يا صورت مسئله وسوال را عوض كرده يا بطور كلي صورت مسئله را پاك مي كنند وجهت مشوش نمودن اذهان جامعه بهايي تاكتيك مظلوم نمايي واينكه مخالفين قصد توهين تهمت افترا آزارواذيت به آئين ما را دارند را سر مي دهند . در حالي كه سوالها بدون جواب باقي مانده است . تشكيلات بهائيان را به عدم معاشرت با مخالفين امرمي كند آنها را حقيقت گريزوحقيقت ترس بار مي آورند .
اگر ترك جميع تعصبات مثلا تعصب ديني و آزادي ابرازنظروعقيده از تعاليم بكر بهائيت است بهايي بايد اول شخصي باشد قيام به انجامش مي نمايد.اين سوال را بهائيان در كمال حلم و آرامش از خود بپرسند آيا فرد بهايي مي تواند در قسمت شور ضيافت نوزده روزه برخيزد يكي از سوالاتي كه به اغيار جواب نمي گوييم را ازخوديها يعني ناظم جلسه وحاظرين بپرسد وبه شور ومشورت بگذارد ؟
تشكيلات اين فرد قائم به انجام تعاليم بهاء را جزامي نگريسته با استبداد منحصر به خويش كه نظم نوين جهاني نام نهاده(آمريكا هم داعيه آن را دارد)كه بي نظمي نويني ميباشد فرد ياد شده را تهديد ومرعوب به طرد مي نمايد.
اگر فقط يك درصد گفته هاي مخالفين درست باشد فرد بهايي نبايد قيام عاشقانه اي جهت تحري حقيقت واقعي نمايد
به خود آي .

پاسخ
نویسنده : هدایت تاریخ : 1392/04/07 09:55

به نام سلام
ـــــــــــ

اسلام:

«قل انظروا ماذا فی السموات و الارض و ما تغنی الایات و النذر عن قوم لا یؤمنون

بگو **نگاه کنید** چه چیز در آسمانها و زمین است؟ اما این آیات و انذارها به حال کسانی که ایمان نمی آورند مفید نخواهد بود.»

سوره یونس آیه 101
ـــــــــــــــــ

بهائیت:

« ﴿ای پسر تراب﴾ **کور شو** تا جمالم بينی...»

بهاءالله
ـــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــ

اسلام:

«الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه اولئک الذین هدیهم الله و اولئک هم اولوا الالباب

همان کسانی که **سخنان را می شنوند** و از نیکوترین آنها پیروی می کنند، آنان کسانی هستند که خدا هدایتشان کرده و آنها خردمندانند.»

سوره زمر آیه 18
ـــــــــــــــ

بهائیت:

«... و **کر شو** تا لحن و صوت مليحم را شنوی...»

بهاءالله
ــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــ

اسلام:

«و ان کان کبر علیک اعراضهم فان استطعت ان تبتغی نفقا فی الارض او سلما فی السماء فتاتیهم بایة و لو شاء الله لجمعهم علی الهدی فلا تکونن من الجاهلین

و اگر اعراض آنان بر تو سنگین است چنانچه بتوانی نقبی در زمین بزنی یا نردبانی به آسمان بگذاری تا آیه برای آنها بیاوری (ولی بدان که این لجوجان ایمان نمی آورند) اما اگر خدا بخواهد آنها را (به اجبار) بر هدایت جمع خواهد کرد(ولی هدایت اجباری چه سودی دارد) پس **هرگز از جاهلان مباش**.»

سوره انعام آیه35
ــــــــــــــــ

بهائیت:

«... و **جاهل شو** تا از علمم نصيب بری ...»

بهاءالله

« ...کور شو يعنی از مشاهده غير جمال من و کر شو يعنی از استماع کلام غير من و جاهل شو يعنی از سوای علم من تا با چشم پاک و دل طيّب و گوش لطيف بساحت قدسم درآئی »

بهاءالله، الواح مبارکه-چاپ قاهره مصر-
ـــــ
و این مهر تأییدی است بر پوچ بودن ادعای بهاء
بهاءالله باید چشم و گوش انسانها را از غیر خودش بازدارد و عقل آنها را تعطیل کند و با الفاظ زیبا به جهل دعوتشان کند (که اگر صاف و پوست کنده بگوید کور و کر و جاهل شوید کسی نمی پذیرد)
تا کالایش به فروش رود
چرا که فروش جنس بنجول و معیوب در بازار بدون جنس مرغوب، آسان و شدنی است
و برنده شدن در میدان بدون رقیب، هنر بی هنران است!

پاسخ
نویسنده : نسیم تاریخ : 1392/05/14 10:50

خدا لعنت کنه بهاییت رو.این کثافت های دست پرورده غرب.

پاسخ