آمار مراجعات
مهمان :  514
اعضا :  0
آمار این صفحه
امروز :  4
دیروز :  12
کل مشاهده :  8949
برترین پایگاه های فرق و ادیان
مجمع فعالان فرق ، ادیان و مذاهب

مجمع فعالان فرق ، ادیان و مذاهب

سامانه ثبت نام در مجمع فعالان فرق ، ادیان و مذاهب ( مفام ) http://mafam.ir
انجمن نجات از حلقه

انجمن نجات از حلقه

سایت «نجات از حلقه» سایتی مردمی است. اعضای این سایت کسانی هستند که در دوره ای در کلاسهای عرفان حلقه -که اکنون به صورت زیرزمینی برگزار می شود و غیرقانونی است- شرکت کرده اند و مبانی آن را پذیرفته اند http://nejatazhalghe.ir
پایگاه جامع فرق ، ادیان و مذاهب

پایگاه جامع فرق ، ادیان و مذاهب

نقد و بررسی بابیت ، بهائیت ، شیخیه ، صوفیه ، اهل حق ،مسیحیت ، یهودیت ، زرتشت ، اهل سنت ، وهابیت و عرفان های کاذب در پایگاه جامع فرق ، ادیان و مذاهب adyannet.com
پایگاه خبری تحلیلی برهان

پایگاه خبری تحلیلی برهان

جمعی از طلاب ودانش آموختگان معارف ومکتب اهل بیت علیهم السلام برآن شدند که سایت وانجمنی را برای ترویج مکتب واقعی اهل بیت علیهم السلام تاسیس کرده تابتوانیم خدای حقیقی رانشان همگان دهیم
موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر ( عج )

موسسه تحقیقاتی حضرت ولی عصر ( عج )

پاسخ هاي متقن و مستدل به شبهات وهابيت به همراه سخنراني و مطالب مفيد ديگر
پایگاه خبری و تحلیلی شیرازه ( استان فارس )

پایگاه خبری و تحلیلی شیرازه ( استان فارس )

پایگاه خبری و تحلیلی شیرازه ( استان فارس ) http://shiraze.ir
چرا مسیحی نیستم ؟

چرا مسیحی نیستم ؟

چرا مسیحی نیستم ( پدر دات نت ) سایت تخصصی در زمینه بررسی و نقد علمی مسیحیت امروزی همراه با نگاهی بر دیگر ادیان
موسسه بهداشت معنوی

موسسه بهداشت معنوی

http://behdashtemanavi.com ـــــــــــــــــــــــــــــــــ موسسه بهداشت معنوی یکی از سایتهای تخصصی در زمینه عرفانهای کاذب ، جنبش های نو پدید معنوی ، و نحله های نوظهور می باشد .
مرکز آموزش مجازی مهدویت

مرکز آموزش مجازی مهدویت

http://www.mahdaviat.org ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بنياد فرهنگي حضرت مهدي موعود عليه السلام در سال 1379 به پيشنهاد حجة الاسلام و المسلمين محسن قرائتي تأسيس گرديد
پایگاه اطلاع رسانی نقد عقاید اهل سنت

پایگاه اطلاع رسانی نقد عقاید اهل سنت

www.sonnat.net ـــــــــــــــــــــــــــــــــ پایگاه اطلاع رسانی نقد عقاید اهل سنت. در اين سايت تمام مدارک و بحثهاي مربوطه علمي، از منابع اهل سنت و از باب استدلال آورده شده است
قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی

سایتهای فعال در نقد عرفانهای کاذب
1392/03/06 14:41

انجمن نجات از حلقه

انجمن نجات از حلقه
...............................................................................
سایت «نجات از حلقه» سایتی مردمی است. اعضای این سایت کسانی هستند که در دوره ای در کلاسهای عرفان حلقه -که اکنون به صورت زیرزمینی برگزار می شود و غیرقانونی است- شرکت کرده اند و مبانی آن را پذیرفته اند؛ اما پس از مدتی به دلیل آسیب های جسمی یا روانی و یا اجتماعی که دیده بودند خواستند درباره «حق یا باطل» بودن آن بیشتر بدانند؛ به همین دلیل به تحقیق‌های دینی و علمی دست زدند و تا آنجا پیش رفتند که بطلان عرفان حلقه برای آنان به اثبات رسید.


اکنون آنها حرف‌هایی برای گفتن دارند. ما به دلیل احساس خطری که برای جامعه خود می‌کنیم، می‌خواهیم دیده‌ها و شنیده‌های خود را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر برای آشنایی با عرفان حلقه در گام‌های نخست هستید، بهتر است پیش از آنکه کاملا درگیر آن شوید، حرف‌های ما را هم بشنوید تا خدایی‌نکرده به افسوس‌هایی که ما به آن دچار شدیم، دچار نشوید. شاید اگر روز اول کسی بود که به ما هم این نکات را می‌گفت ما این‌قدر پیش نمی‌رفتیم.

محوریت این سایت بر مباحثه است؛ بنابراین انتهای تمام مطالب برای ادامه بحث باز است و مدافعان، مسترهای محترم و کسانی که به‌تازگی با آن آشنا شده‌اند می‌توانند در بحث‌ها شرکت کنند. هدف همه ما رسیدن به حقیقت متعالی است که لازمه آن بحث و گفت‌وگوست؛ در ضمن شما می‌توانید از طریق بخش «پرسش و پاسخ» یا ایمیل  golbaz@nejatazhalghe.ir  پرسش‌ها و دیدگاه‌ها یا انتقادات خود را بیان کنید.

در پایان اگر شما هم از جمله کسانی هستید که در کلاس‌ها شرکت کرده و از آن آسیب دیده و اکنون به صف مخالفان پیوسته‌اید، از حضورتان در سایت استقبال می‌کنیم. می‌توانید عضو سایت شوید و تجربه‌های خود را با ما در میان بگذارید. خداوند همه ما را در تشخیص حق از باطل یاری فرماید، آمین.

 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : مهرداد  تاریخ : 1392/05/30 17:33

با سلام
شما که اینهمه بلند بر طبل مخالفت میکوبید، ای کایش دو کلمه هم حرف حساب در داخل سایتتون پیدا میشد که ما بدونیم شما از چه چیزی ناراحت شدید و اصلا آیا شما مفاهیم و معارف عرفان حلقه را درست دریافت کردهاید و یا نه
متاسفانه سایت شما دارای عمق بسیار پایین و بسیار سطحی می باشد
امیدوارم کمی بر غنای مطالب سایت افزوده شود و از مشکلاتی که به کفته خود برای شما به وجود آمده سخن بکویید

پاسخ
نویسنده : رضا اللهیاری تاریخ : 1392/08/09 18:46

با سلام.لطفا" به بخش اخبار سایت نجات از حلقه مراجعه کنید و ملاحظه بفرمایید که فردی به نام(نوید شتافی فرد)که از طرفداران متعصب عرفان حلقه بود،به واسطه ی روشنگری های علمی و مستدل سایت نجات از حلقه،از بند فرقه ی انحرافی عرفان حلقه نجات پیدا کرد:(بخش اخبار،ذیل خبر نتیجه استعلام حکم قضایی محمد علی طاهری).باسپاس

پاسخ
نویسنده : ناشناس  تاریخ : 1392/12/01 20:13

با عرض سلام خدمت شما
شما که از جناب شتابی فرد و گفته هایش حمایت می کنید جناب شتابی فرد اصلا نه به دین نه به قران نه به هیچ چیز دیگر اعتقاد ندارد پس حتما لبخند به این راه نیز ایراد خواهد گذاشت

پاسخ
نویسنده : نوید شتابی فرد تاریخ : 1392/12/20 08:53

شما که با خدا شدین برید تو کلاسهاتون زنان و خواهرهایتان رو جمع بفرمایید که هر کس و نا کسی به بهانه جن گیری لمس نکنند.

دوست ناشناس
1)شما اگر در گفته خود صادق بودین میمودین تو سایت اصلی نجات که جواب بگیرین2)با اسم شریف خودتان کامنت میزاشتین.
3)اعتقاد هم نداشته باشم لااقل نمیگم قرآن با خودش تضاد داره و یا سلیمان نبی نادان هست که از خدا ملک خواست و یا شیطان قهرمان هست و باید ستایش بشه چون تنها موحد خدا هست و یا همچنین به رهبر جامعه نمیگم دجال و یا لو.....

4)شما با من زندگی میکنید که بدانید من اعتقاد دارم یا نه؟

مسترتون احیاناً محمد باقر مبصر یا لیموچی نیستند یا خدای ناکرده یکی از اشخاص زیر هستید
المیرا اسعدی وند و یا لیلا قاسملو

پاسخ
نویسنده : نوید شتابی فرد تاریخ : 1392/12/20 20:57

شما که با خدا شدین برید تو کلاسهاتون زنان و خواهرهایتان را جمع بفرمایید که هر کس و نا کسی به بهانه جن گیری لمس نکنند
دوست ناشناس:
1)شما اگر در گفته خود صادق بودین تو سایت نجات میگفتین تا جواب را بگیرین
2)با اسم شریفتان کامنت میگذاشتین
3)اعتقاد هم نداشته باشم لااقل نمیگم قرآن با خودش تضاد داره و یا سلیمان نبی نادان هست که از خدا ملک خواست و یا شیطان قهرمان هست و باید ستایش بشه چون تنها موحد خدا هست و یا به رهبر جامعه نمیگم دجال
4)شما با من زندگی میکنید که بدانید من اعتقاد دارم یا نه؟
مسترتون احیاناً محمد باقر مبصر یا پرویز لیموچی نیست یا احیاناً کدوم یک از اشخاص زیر هستید؟
المیرا اسعدی وند یا لیلا قاسملو کدوم یکی؟سوال

پاسخ
نویسنده : محقق تاریخ : 1392/08/09 18:54

فرقه عرفان حلقه،ضد قرآن و عترت است و با چنگ اندازی موذیانه به واژه عرفان و سوء استفاده ناجوانمردانه از مقوله درمان،عده ای دردمند و نیز معنویت خواه اما کم اطلاع را به گرد خویش جمع نموده و مورد سوءاستفاده های مالی و معنوی قرار می دهد

پاسخ
نویسنده : مریم  تاریخ : 1394/11/05 23:27

راجع به فرافکنی بخونید تا متوجه بشید چیزهایی که کفتید همش مربوط به خودتوته نه طاهری

پاسخ
نویسنده : آسیب دیده از حلقه تاریخ : 1392/08/09 19:07

همسر یکی از اقوام بنده یک سال پیش جذب عرفان حلقه(کیهانی)شد و بعد از مدتی دچار جنون شده و متأسفانه زندگی شان از هم پاشید.این خانم مرتب احساس می کرد که جن در روح و تن او رسوخ کرده و به این خاطر کارش به بیمارستان روانی کشیده شد و زندگی شان بر هم خورد و تنها فرزند دوازده ساله آنهاافسردگی پیدا کرده و از درس و مشق و زندگی افتاده است.شما را به خدا به مردم بگویید که گول حرفهای به ظاهر معنوی و عرفانی این شیادان از خدا بی خبر را نخورند.ما قرآن کریم و امامان معصوم را داریم و اصلا" نیازی به کلاس های عرفان حلقه یا دیگر عرفان ها نداریم.التماس دعا

پاسخ
نویسنده : محمد تاریخ : 1394/06/08 23:07

اینها همه اتهام و کذب است استاد طاهری را آزاد کنید

پاسخ
نویسنده : یاسر جمالی تاریخ : 1394/06/08 23:13

سلام به همه هم وطنان عزیز
من تمام دوره های استاد طاهری رو گذراندم و حداقل25 نفر از کسانی که این دوره ها را به طور کامل گذراندن در ارتباط بودم و تمام اموزه های استاد رو از زبان خودشان و سی دی های صوتی گوش مردم و کتابهایی که مجوز وزارت ارشاد دارد را نیز مطالعه کردم هیچ منافاتی با دین اسلام ندیدم و بسیار از دیدگاه عای ایشان استقبال میکنم پیشنهاد میکنم به سی دی های خود استاد مراجعه کنید و به حرف مستر ها و مربی ها سندیت قائل نشید.

پاسخ
نویسنده : حق جو تاریخ : 1394/12/20 01:23

رفقا بهتر نیست هر کسی بیاد داشته های خودشو اثبات کنه بعد به دیگران بتوپه. رفیقی می گفت ما حصل تربیت پهلوی جوانانی بودند که شهید شدند و ماحصل حکومت دینی و الهی شما رکورد فساد و بی بند باری .
شما که همه رو با تیغ علم و تجربه و روانشناسی نقد می کنید یه دلیل عملی ( فقط یه دلیل ) برای اثبات عرفان و مسلکتون بیارین .

پاسخ
نویسنده : محبی تاریخ : 1394/12/20 01:29

در تایید حرفای آقای حق جو : راست میگه شما هم عرفان عملیتونو ارائه کنید.
آخه این چه عرفان و دینیه که اینقدر سخت میشه به جایی رسید . تازه اگه بشه رسید . چرا خدایی که شما معرفی می کنید اینقدر نسبت به قضاوت بنده هاش حساسه و با کوچکترین اعتراضی عصبانی میشه ؟
چرا خدا اینقدر خسیسه و هر کاری بکنه تازه اگه بکنه پیش پیش حساب میکنه ؟
گیرم من تمام دستورت خدا رو اجرا کردم خوب خدای رحمان که بیحساب میبخشه چرا باید با کارهای من جو گیر بشه ؟

پاسخ