دوره های دین باوران
1391/12/17 07:45

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم
.........................................................
 
افرادی که بعد از نصب ال فور آی و هنگام ورود به سیستم با این پیام مواجه می شوند که آی پی شما مسدود است در اسرع وقت آی پی خود را ارسال نمایند .
طریقه پیدا کردن آی پی سیستم خود : 
از گزینه استارت در صفحه دسکتاپ خود وارد ران شوید و طبق دستور زیر عمل نمایید : 
راه پیدا کردن آی پی کردن خود به این ترتیب است:
Start > Run
در ران Cmd را تایپ کنید و Enter را بزنید بعد از اینکه صفحه ی Dos آمد در آنجا این دستور را بنویسید  ipconfig و Enter  را بزنید بعد از اینکه Enter  را زدید چند شماره میبینید که اولی که نوشته ip address را دارد شماره آی پی شماست (البته بگم این دستور زمانی کار میکند که شما به اینترنت متصل هستید)
3- باز هم به داس بروید و این دستور را بزنید Netstat -n بعد از اینکه  شما این دستور را زدید در طرف سمت چپ شماره آی پی های شما هستن .
 
در انتها آی پی خود را به همراه 4 شماره آخر موبایل در قسمت نظرات وارد نمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مسدودیت اقدام شود . 
شایان ذکر است معمولا افرادی که با خط ایرانسل وارد الفور می شوند این مشکل را دارند . 
فقط کسانی آی پی خود را وارد نمایند که در دوره مجازی نقد بهائیت ثبت نام کرده و پذیرش نهایی شده اند از سویی به جهت ورود به الفور با پیام " آی پی شما مسدود است " مواجه می شوند  . .
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : puya74 تاریخ : 1392/01/02 15:52

5.113.60.113ای پی ام تئسط الفور مسدود شده بدون هیچ دلیل

پاسخ
نویسنده : حسین تاریخ : 1392/03/08 15:05

سلام : خسته نباشید میشه نحوه باز کردن ای پیرو برام ایمیل کنید ممنون میشم اگر اینکار را بکنید.

پاسخ
نویسنده : آرمان تاریخ : 1392/08/16 21:50

192.168.1.100 2025

پاسخ
نویسنده : aboolfzl تاریخ : 1393/02/07 22:30

192-168-1-34 1347

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195ناراحتناراحت

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:06

[عجلهعجله

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:07

87.245.197.195

پاسخ
برچسب ها : 
دانلود فایل صوتی جلسات دوره مجازی نقد بهائیت
1391/12/17 07:45

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم
.........................................................
 
افرادی که بعد از نصب ال فور آی و هنگام ورود به سیستم با این پیام مواجه می شوند که آی پی شما مسدود است در اسرع وقت آی پی خود را ارسال نمایند .
طریقه پیدا کردن آی پی سیستم خود : 
از گزینه استارت در صفحه دسکتاپ خود وارد ران شوید و طبق دستور زیر عمل نمایید : 
راه پیدا کردن آی پی کردن خود به این ترتیب است:
Start > Run
در ران Cmd را تایپ کنید و Enter را بزنید بعد از اینکه صفحه ی Dos آمد در آنجا این دستور را بنویسید  ipconfig و Enter  را بزنید بعد از اینکه Enter  را زدید چند شماره میبینید که اولی که نوشته ip address را دارد شماره آی پی شماست (البته بگم این دستور زمانی کار میکند که شما به اینترنت متصل هستید)
3- باز هم به داس بروید و این دستور را بزنید Netstat -n بعد از اینکه  شما این دستور را زدید در طرف سمت چپ شماره آی پی های شما هستن .
 
در انتها آی پی خود را به همراه 4 شماره آخر موبایل در قسمت نظرات وارد نمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مسدودیت اقدام شود . 
شایان ذکر است معمولا افرادی که با خط ایرانسل وارد الفور می شوند این مشکل را دارند . 
فقط کسانی آی پی خود را وارد نمایند که در دوره مجازی نقد بهائیت ثبت نام کرده و پذیرش نهایی شده اند از سویی به جهت ورود به الفور با پیام " آی پی شما مسدود است " مواجه می شوند  . .
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : puya74 تاریخ : 1392/01/02 15:52

5.113.60.113ای پی ام تئسط الفور مسدود شده بدون هیچ دلیل

پاسخ
نویسنده : حسین تاریخ : 1392/03/08 15:05

سلام : خسته نباشید میشه نحوه باز کردن ای پیرو برام ایمیل کنید ممنون میشم اگر اینکار را بکنید.

پاسخ
نویسنده : آرمان تاریخ : 1392/08/16 21:50

192.168.1.100 2025

پاسخ
نویسنده : aboolfzl تاریخ : 1393/02/07 22:30

192-168-1-34 1347

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:04

87.245.197.195ناراحتناراحت

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:06

[عجلهعجله

پاسخ
نویسنده : سید ابراهیم تاریخ : 1394/02/22 00:07

87.245.197.195

پاسخ
برچسب ها : 
دوره تکمیلی نقد بهائیت
1391/12/17 07:45

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم

طریقه پیدا کردن آی پی سیستم
.........................................................
 
افرادی که بعد از نصب ال فور آی و هنگام ورود به سیستم با این پیام مواجه می شوند که آی پی شما مسدود است در اسرع وقت آی پی خود را ارسال نمایند .
طریقه پیدا کردن آی پی سیستم خود : 
از گزینه استارت در صفحه دسکتاپ خود وارد ران شوید و طبق دستور زیر عمل نمایید : 
راه پیدا کردن آی پی کردن خود به این ترتیب است:
Start > Run
در ران Cmd را تایپ کنید و Enter را بزنید بعد از اینکه صفحه ی Dos آمد در آنجا این دستور را بنویسید  ipconfig و Enter  را بزنید بعد از اینکه Enter  را زدید چند شماره میبینید که اولی که نوشته ip address را دارد شماره آی پی شماست (البته بگم این دستور زمانی کار میکند که شما به اینترنت متصل هستید)
3- باز هم به داس بروید و این دستور را بزنید Netstat -n بعد از اینکه  شما این دستور را زدید در طرف سمت چپ شماره آی پی های شما هستن .
 
در انتها آی پی خود را به همراه 4 شماره آخر موبایل در قسمت نظرات وارد نمایید تا در اسرع وقت نسبت به رفع مسدودیت اقدام شود . 
شایان ذکر است معمولا افرادی که با خط ایرانسل وارد الفور می شوند این مشکل را دارند . 
فقط کسانی آی پی خود را وارد نمایند که در دوره مجازی نقد بهائیت ثبت نام کرده و پذیرش نهایی شده اند از سویی به جهت ورود به الفور با پیام " آی پی شما مسدود است " مواجه می شوند  . .
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : puya74 تاریخ : 1392/01/02 15:52

5.113.60.113ای پی ام تئسط الفور مسدود شده بدون هیچ دلیل

پاسخ
نویسنده : حسین تاریخ : 1392/03/08 15:05

سلام : خسته نباشید میشه نحوه باز کردن ای پیرو برام ایمیل کنید ممنون میشم اگر اینکار را بکنید.

پاسخ