دوره های دین باوران
1391/12/18 16:21

تغییر زمان برگزاری دوره

تغییر زمان برگزاری دوره
.........................................
 
با سلام و عرض اداب 
ضمن عرض پوزش از تغییر به عمل آمده در برنامه آموزشی نقد و بررسی فرقه ضاله بهائیت ، به دلایل زیر تغییراتی در زمان برگزاری دوره ایجاد شد که به دانش پژوهان عزیز و گرامی می رسد . 
ــ تقارن شروع دوره با ایام  تعطیلات نوروز 
ــ درخواست های مکرر برخی دوستان مبنی بر شروع دوره در سال جدید 
ــ احتمالا تغییر فضای کلاس به  مسنجر ویژه آموزش های مجازی مرکز تخصصی مهدویت به دلیل قطع و وصلی های مکرر مسنجر ال فور آی 
 ــ تغییر درشیوه برگزاری کلاس 
زمان قطعی برگزاری کلاس تا مورخه 92/1/17 متعاقبا اعلام می گردد

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : یس  تاریخ : 1392/01/20 23:24

باسلام وعرض تبریک سال نو ، لطفا زمان برگزاری کلاسها را اعلام نمایید .ممنون

پاسخ
نویسنده : ادمین baharoom.ir تاریخ : 1392/01/21 22:53

سلام علیکم
انشاء الله و بحمد الهی این دوره از اول اردیبهشت ماه 1392 ( بعد از ایام فاطمیه ) برگزار می گردد .

پاسخ
نویسنده : امیری تاریخ : 1392/11/23 07:11

سلام بنده هم تقتضای ثنت نامه کرده بوده اس ام اس هم زدید ولی موفق به حضور نشدم چه کار کنم؟

پاسخ
برچسب ها : 
دانلود فایل صوتی جلسات دوره مجازی نقد بهائیت
1391/12/18 16:21

تغییر زمان برگزاری دوره

تغییر زمان برگزاری دوره
.........................................
 
با سلام و عرض اداب 
ضمن عرض پوزش از تغییر به عمل آمده در برنامه آموزشی نقد و بررسی فرقه ضاله بهائیت ، به دلایل زیر تغییراتی در زمان برگزاری دوره ایجاد شد که به دانش پژوهان عزیز و گرامی می رسد . 
ــ تقارن شروع دوره با ایام  تعطیلات نوروز 
ــ درخواست های مکرر برخی دوستان مبنی بر شروع دوره در سال جدید 
ــ احتمالا تغییر فضای کلاس به  مسنجر ویژه آموزش های مجازی مرکز تخصصی مهدویت به دلیل قطع و وصلی های مکرر مسنجر ال فور آی 
 ــ تغییر درشیوه برگزاری کلاس 
زمان قطعی برگزاری کلاس تا مورخه 92/1/17 متعاقبا اعلام می گردد

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : یس  تاریخ : 1392/01/20 23:24

باسلام وعرض تبریک سال نو ، لطفا زمان برگزاری کلاسها را اعلام نمایید .ممنون

پاسخ
نویسنده : ادمین baharoom.ir تاریخ : 1392/01/21 22:53

سلام علیکم
انشاء الله و بحمد الهی این دوره از اول اردیبهشت ماه 1392 ( بعد از ایام فاطمیه ) برگزار می گردد .

پاسخ
نویسنده : امیری تاریخ : 1392/11/23 07:11

سلام بنده هم تقتضای ثنت نامه کرده بوده اس ام اس هم زدید ولی موفق به حضور نشدم چه کار کنم؟

پاسخ
برچسب ها : 
دوره تکمیلی نقد بهائیت
1391/12/18 16:21

تغییر زمان برگزاری دوره

تغییر زمان برگزاری دوره
.........................................
 
با سلام و عرض اداب 
ضمن عرض پوزش از تغییر به عمل آمده در برنامه آموزشی نقد و بررسی فرقه ضاله بهائیت ، به دلایل زیر تغییراتی در زمان برگزاری دوره ایجاد شد که به دانش پژوهان عزیز و گرامی می رسد . 
ــ تقارن شروع دوره با ایام  تعطیلات نوروز 
ــ درخواست های مکرر برخی دوستان مبنی بر شروع دوره در سال جدید 
ــ احتمالا تغییر فضای کلاس به  مسنجر ویژه آموزش های مجازی مرکز تخصصی مهدویت به دلیل قطع و وصلی های مکرر مسنجر ال فور آی 
 ــ تغییر درشیوه برگزاری کلاس 
زمان قطعی برگزاری کلاس تا مورخه 92/1/17 متعاقبا اعلام می گردد

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : یس  تاریخ : 1392/01/20 23:24

باسلام وعرض تبریک سال نو ، لطفا زمان برگزاری کلاسها را اعلام نمایید .ممنون

پاسخ
نویسنده : ادمین baharoom.ir تاریخ : 1392/01/21 22:53

سلام علیکم
انشاء الله و بحمد الهی این دوره از اول اردیبهشت ماه 1392 ( بعد از ایام فاطمیه ) برگزار می گردد .

پاسخ