وبلاگستان
1391/10/02 21:36

چرا تبلیغ بهائیت در اسرائیل ممنوع است ؟

چرا تبلیغ بهائیت در اسرائیل ممنوع است ؟
.........................................................................
بهائیان حق ندارند در اسرائیل برای اسرائیلیان تبلیغ بهائیت بکنند. چون بیت العدل امر کرده است . یک سوال پیش می آید: اگر بهائیت بهترین راه رسیدن به خداست پس همه باید بهائی شوند و استثناء هم ندارد. اگر هم دین یهود بهتر است پس چرا در بیت العدل به تبلیغ بهائیت پرداخته اند؟

طبق تحقیقی که یک یهودی در اسرائیل به عمل آورده است یهودی هایی که در اسرائیل هستند حق بهائی شدن را ندارند. البته رژیم غاصب اسرائیل  شهروندان یهودی را مجبور به ماندن بر سر دین خود نکرده است، بلکه حق تبلیغ را از بهائیان در اسرائیل گرفته است.

عاصف و نعیما دو شهروند یهودی که در نزدیکی بیت العدل در شهر حیفا زندگی می کنند؛ کنجکاو شده بودند که باغ و ساختمان بیت العدل را رصد کنند. آنان پی برده بودند که باغ بهائیان به آن ساختمان هایی که قابل رؤیت است ختم نمی شود وچند طبقه ی وسیع هم در زیر آن باغ ساخته شده که دیدن آن برای غیر بهائی ممنوع است.

عاصف و نعیما برای دسترسی به زیرزمین مجبور شدند با انجمن بهائیان تماس گرفته و به آنها بگویند که می خواهند بهائی شوند، اما پس از آنکه یک کارشناس بهائی وارد منزل آنان شد گفت: به دلیل اینکه شما اسرائیلی هستید نمی توانید بهائی شوید و وقتی دلیلش را پرسیدند جواب داد: چون بهاء الله گفته است.

حال یک سوال بوجود می آید و آن اینکه اگر بهائیت یک دین بر حق است وبهترین راه است، همه را یکسان می داند و همه انسان ها باید برای تکامل از راهش وارد شوند؛ پس چرا اسرائیلی ها به هیچ وجه نمی توانند بهائی شوند؟

پس معلوم می شود که بهائیان از ترس اسرائیل حق ندارد در آن منطقه تبلیغ کنند و دینشان دین نیست چه برسد به اینکه بخواهد بر حق باشد. زیرا به نظر شما می شود خداوند دینی را بعنوان بهترین راه تکامل به مردم عرضه کند و سپس عده ای را از این راه منع کند؟

اگر بهائیت بهترین راه رسیدن به خداست پس همه باید بهائی شوند و استثناء هم ندارد. اگر هم دین یهود بهتر است پس چرا در بیت العدل به تبلیغ بهائیت پرداخته اند؟
 

نظرات

نظر شما
نام :
پست الکترونیکی :
متن :

نویسنده : nambahman@yahoo.com تاریخ : 1391/10/05 10:40

هر وقت اسم بهائي را مي شنوم حالم بد مي شه چون من چند سال به طور تخصصي درباره بهائيت تحقيق کرده ام واقعا جز توجيه و مسائل بي ربط چيزي ندارند بهائيت را من -با عرض معذرت از خوانندگان محترم-مساوي با فاضلاب مي دانم

پاسخ
نویسنده : sohrab تاریخ : 1393/12/23 10:20

چون از بس که خودت بی شعور و لجن هستید.

پاسخ
نویسنده : nambahman@yahoo.com تاریخ : 1391/10/05 10:41

هر وقت اسم بهائي را مي شنوم حالم بد مي شه چون من چند سال به طور تخصصي درباره بهائيت تحقيق کرده ام واقعا جز توجيه و مسائل بي ربط چيزي ندارند بهائيت را من -با عرض معذرت از خوانندگان محترم-مساوي با فاضلاب مي دانم

پاسخ
نویسنده : چرا بهائی نیستم تاریخ : 1391/10/05 21:34

دینی دین است که فقط خود را حق بداند و فقط خود را منسوب از طرف خدا در زمان حال بداند و ادیان دیگر را یا لغو و یا تاریخ گذشته بداند نه اینکه راه رسیدن به خدا را چند را مختلف دانسته باشد مانند بهائیت

پاسخ
نویسنده : صادق راستگو تاریخ : 1391/10/06 11:12

آمریکا را انگلیسی ها بوجود آوردند ؛ بعد اسرائیل را با جعلیات ساختن و بهائیت و وهابیت را هم برای در هم کوبیدن اسلام بوجود آوردند . خوب معلوم است که اجازه نمیدهند اعضاء بیت العدل که در حال حاضر همه اسرائیلی آمریکائی هستند در درون کشور جعلی اسرائیل با دین غیر یهودی صهیونیستی برای بهائیت تبلیغ نمایند

پاسخ
نویسنده : نوید شتابی فرد تاریخ : 1392/08/09 14:51

(دینی دین است که فقط خود را حق بداند و فقط خود را منسوب از طرف خدا در زمان حال بداند و ادیان دیگر را یا لغو و یا تاریخ گذشته بداند نه اینکه راه رسیدن به خدا را چند را مختلف دانسته باشد مانند بهائیت)

و اما اینجانب میگویم بد تر از بهائیت عرفان حلقه هست کاری کرده که سایر عرفانهای ضاله و آئینها و فرقههای شیطانی در مقابلش زانو زدند.
دوست گرامی آقای مظاهری سیف شما عزیزان به این نکته توجه نکردید که از شیطان پرستان هم در عرفان حلقه عضو هستند

پاسخ
نویسنده : تائب تاریخ : 1392/09/25 21:00

سلام
اصلا بدنبال جواب پیچیده نگردید چون خیلی ساده است. بهائیت فقط یه کارخونه ابزار سازیه که بهائی تولید می کنه. ابزار باید تو جای خودش استفاده بشه. بهائی یه مهره است. بازیکن شطرنج باید هر مهره رو دقیقا سر جای خودش بشونه. بهائی باید هر جایی باشه جز اسرائیل! باید سر پستش باشه. باید از جاهای مختلف دنیا اطلاعات جمع کنه بده به رئیسش تا رئیس بده به رئیس بالاتر...
بهائیان هم باید فقط جاهایی پرورش پیدا کنن که لازمه. تا برای تامین هدف سرانی که تو اسرائیلن به ماموریتشون برسن. اونایی که تو اسرائیلن نیازی به جاسوسی از اسرائیل ندارن! جاسوس بی جیره و مواجب فقط در جاهای لازم. بهائی فقط برای جاهای دیگه. اسرائیل پول و اطلاعات بهائی رو می خواد و سرسپردگیشو نه یه مزاحم جا تنگ کن! فقط مهره های بیت العدل جاشون تو اسرائیل مناسبه!
بهائیان فقط مهره هستن نه بیشتر. مهره هایی که عمر و هستیشون می سوزه برای کسانی که یه عمر باهاشون زندگی می کنن و می گن و می خندن و گریه می کنن و هستی و قلبشونو باهاشون تقسیم می کنن و خودشونو مدیون اونا می دونن و همه اطلاعاتشونو کف دست اونا می ذارن بدون اینکه اونا رو بشناسن! بدون اینکه بدونن اینا سپر اونا هستن نه اونا پناه اینا! و برای چیزی می سوزن و تباه می شن که فکر می کنن می دونن! به خاطر همین فکر می کنن خودشون سوختنو با اختیار و آغوش باز انتخاب کردن برای ایستادن پای مقدسات هستی! یه سوختن تحمیلی بلا اراده رو! درست مثل مهره های شطرنج!! با این تفاوت که اونا حتی از مهره ای که خودشون سبب سوختنش شدن هم سوءاستفاده می کنن! حتی بهائی بعد از سوختن باید ذغال گرم کردن محفل سازمان بشه!
و چیزی که یه بهائی از فرصت یک بار زندگی که به هر آدم داده می شه بدست میاره یه زندگی بر باد رفته است که ای کاش بخاطر حقیقت بود اما حیف که به خاطر یه دروغ بزرگه! به خاطر هیچ!


پاسخ
نویسنده : sisihoohoo تاریخ : 1392/10/11 05:03

باسلام.بهاییان.برای.اثبات.حقانیت.دینشان.چرا.به.ایات.بسیاری.ازقران.تاسی.میکنند.و.دربحثهای.باانها.یکی.ازمستندات.دینی.شان.قران.است.وخیلی.جدی.به.قران.اقرار.دارند

پاسخ
نویسنده : sisihoohoo تاریخ : 1392/10/11 05:05

باسلام.خواهشمندم.اعلام.فرمایید.ایمیلی.که.درباره.بهایت.ارسال.نمودم.به.سایت.شمارسید.یاخیر.

پاسخ
نویسنده : شهلا تاریخ : 1393/05/31 14:01

این مکتب تنها مکتب گمراهیست که عده ای فرد ساده لوح را با فرامین کفرالودش پاسوز خود میکندو بس اما من خوشبختانه این مطلب را به موقع فهمیدم و به اسلام ناب محمدی بازگشتم.

پاسخ
نویسنده : عبدالکریم تاریخ : 1393/07/23 20:47

جای بسی تاسف است که یک انسان با همه عقلانیتی که خدا برایش قرار داده ، خود را به هیچ و پوچ بفروشد . چنین بنظر میرسد سران بهاییت ایشان را تحمیق نموده اند و الا اینگونه تفکر و زیستن مورد تقبیح هر آزاد اندیش است

پاسخ
نویسنده : علی تاریخ : 1394/04/27 02:36

جناب انیسا خان نظرشمادر موردناسزا گفتن و سب کردن با الفاظ زشت درست است چه مولای متقیان علی ابن ابیطالب(ع)به یارانش که لشکر معاویه را سب می کردند فرمودند از سب کردن بپرهیزید ولو در مورد یک سگ گزنده باشد .پس سب کردن خلاف دیانت واصول هدایت است . اما در مورد صحبت شما که فرموده ایدکه خداوند انسانها را آزاد و باقدرت تفکر و اختیار آفریده پس بفرمایید به من بگویید که چرا خداوند این همه پیامبرو رسول برای هدایت نوع بشر فرستاد؟اگربشر قادر به تمیزدادن تمامی خیر وشر خود بود پس چرا پیامبران را فرستاد تا راه خیر و شر را برای بشریت روشن کنند وبا استدلال شما پس دیگر چه نیازی برای ارسال پیامبر شما آقای بهاء الله و باب الله و این آدمهای مورد اعتماد شما برای پیامبری بوده؟فکر نمی کنید دستهای خائنانه و استعماری در پشت این افراد معلوم الحال وجود داشته که دین مبین اسلام را تضعیف کرده و سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن خود را به پیش ببرند؟

پاسخ
نویسنده : انیسا تاریخ : 1393/09/29 19:34

با عرض ادب
دوستام محترمی که در اینجا نظرات خود را بیان فرموده بودید؟
آیا بیحرمتی به یک شخص,به یک خانواده, به یک دین و ... باعث خوهد شد دیگر افراد به سوی شما جذب گردند؟ و از اعتقادات و نظرات شما اطلاع جویند؟خیر
بیحرمتی و بی ادبی در کلام تنها فرد را از شما دور و دورتر میسازد. پس چه بتر است که ادب را به عنوان یک شخص مسلمان و پایبند به حضرت محمد حفظ نمایید و بدانچه که پیامبر اسلام دستور نموده عمل نمایید. لازم به تگرار بنده نیست اما میدانید که در قرآن فرموده اند:لا اکراه فی الدین. پس چطور به خود اجازه دهیم به مقدسات یکدیگر بیاحترامی کنیم؟هدف دیانت اسلام وحضرت محمد غیر از محبت بوده است؟پس چرا جنگ نسبت به یکدیگر روا داریم.بسی آسوده است ایراد گرفتن از هر چیز.اگر من میخواهم باور داشته باشم شیر برای سلامتی ضرر دارد وکورکورانه و بدون تحقیق از آن پیروی نموده و پافشاری کنم آیا کلام دیگری را خواهم شنید؟آیا خواهم دانست که حقیقت واقع چیست؟خیر
و خداوند را سپاس که انسانی را آزاد و با قدرت تفکر و اختیار آفریده پس هر که میتواند در راه خویش قدمی در جهت آبادی دنیا بردارد آنگاه دلیل بیحرمتی به یکدیگر چه باشد؟
انسان یعنی کسی که بتواند خدمتی به نوع بشر نماید و دستی بگیرد خواه آن را از دین اسلام فرا گیرد چه از دین زرتشت و چه از دیانت بهایی.
سعی نماییم تعصبات جاهلیه را کنار گذاشته و ادب را که سید اخلاق است را رعایت نماییم.
به امید فردایی بهتر

پاسخ
نویسنده : دانا تاریخ : 1393/10/24 17:23

انیسا جان اول برادریت را اثبات کن بعد ادعای ارث و میراث کن
اول اثبات کن بهائیت دین است بعد راجع به بقیه قصه صحبت کن

پاسخ
نویسنده : منا تاریخ : 1393/09/29 19:38

وجه حق از افق اعلی باهل بها توجّه نموده و ميفرمايد در
جميع احوال بآنچه سبب آسايش خلق است مشغول باشيد همّت را در تربيت
اهل عالم مصروف داريد که شايد نفاق و اختلاف از مابين امم باسم
اعظم محو شود و کلّ اهل يک بساط و يک مدينه مشاهده گردند قلب را
منوّر داريد و از خار و خاشاک ضغينه و بغضا مطهّر نمائيد کلّ اهل
يک عالميد و از يک کلمه خلق شده‌ايد نيکوست حال نفسی که بمحبّت
تمام با عموم انام معاشرت نمايد .(منتخبات آثار حضرت بهاءالله)

پاسخ
نویسنده : حمیدرضا اسدی تاریخ : 1393/10/12 08:23

اسلام کاملترین و آخرین دین و پیامیر اعظم حضرت محمد (ص) آخرین پیغمبر خداست. سایر فرق بعد از دین مبین اسلام و از جمله بهاییت ضاله می باشند و توسط انگلیس و استکبار ساخته شده اند. من توصیه می کنم ما نباید هیزم جهنم بخاطر دنیای دیکران شویم.در دین اسلام به کرات در خصوص نحوه برخورد با سایرین توصیه شده و پیامیر بزرگ اسلام برای مکارم اخلاق مبعوث شدند.

پاسخ
نویسنده : خلیل تاریخ : 1394/01/28 18:16

واقعا چرا؟

پاسخ
نویسنده : سلام تاریخ : 1394/02/06 18:17

دوست عزیز
خواهشمندم مرجع دقیقف موضوع فوق را از ماخذ بها الله اعلام کنید
در کدام کتاب؟

پاسخ
نویسنده : حسین  تاریخ : 1394/02/06 18:22

سلام و درود بر آگانان که از حقیقت تبعیت میکنند
بفرموده قران کریم لا تقف ما لیس لک به علم
از چیزی که بدان آگاهی نداری تبعیت نکن
خواستم خواهشس کنم مرجع مطلب طرح شده را قید نماپید. حرف بی مستند بی ارزشه
یا تصویری از امریه بیت العدل را یا متنی از نامه یا کتاب و آثار بها الله را بنویسید.
ممنونم

پاسخ
نویسنده : ایرانی تاریخ : 1394/06/21 06:19

از روز اول همه دین ها با معجزه همراه بودن
معجزه به هر مدلی که بخوادمعنی بشه در اسلام قرآن هست توی هر زمانی معجزه ای داره وبا گذشت سال ها معجزه های بیشترف رو نشون میده
اما کتاب بهاییت هیچی نداره
بهایی ها هم خودشون میدونن که نداره حتی بیشتر بهاییا اصلا بلد نیستن کتابشونو بخونن چه برسه به این حرفا
معجزه قرآن برای این زمان راجع به ماه و خورشید و نوری که دارند توضیح دقیق داده
راجع به رشد جنین در تاریکی های رحم توضیح داده
این هایی که گفتم تو اینترنت سرچ بشه کاملا مشخص میکنه کدوم آیه هست
بهتر چشم هامونو بیشتر باز کنیم توی آخر و زمان نگه داشتن ایمان مثل نگه داشتن آتیش گف دسته

پاسخ
نویسنده : بهروز تاریخ : 1395/03/06 11:20

حالا اگر هم تبلیغ بکنن جدی کسی هم بهایی میشه؟ آخه واقعا هیچی نداره قبول دارم شعار زیاد میدن ولی حرفاشون تکرار حرف بقیه است چیز به درد بخور جدیدی ندارن بعضی از حرفاشون هم که مخالف عقل آدمه من شنیدم بهاالله گفته من خدای خدایانم! یعنی اینکه گفته چند تا خدا داریم و من هم خدای این خداها هستم! آخه واقعا کدوم آدم عاقلی قبول میکنه؟

پاسخ
نویسنده : علی ناجی تاریخ : 1396/01/13 18:24

حیف که آدمی با استفاده از مغزش بجای پرواز تا اعلی علییّن وجود (برای رسیدن به اصل وجود)،همهء آنرا صرف ساختن این مزخرفات می کند.

پاسخ
نویسنده : سعید  تاریخ : 1396/04/10 21:59

یهود رانده شده چون نمیتواند خللی در ساختار و معانی قرآن وارد کند اقدام به خلق دینهای ساختگی میکند تا بشرئیت را گمراه کند

پاسخ